تولید پاکت بغل کاست

تولید پاکت بغل کاست

تولید پاکت بغل کاست و به اصطلاح بین‌المللی کواد Quad در گذر سالیان اخیر از محصولات پرفروش‌ انتخاب‌ شده. و در بین  محبوب‌ترین بسته‌بندی ها قرار گرفته‌ است.

فضای مفید، ایستایی، چشم نوازی داخل ویترین فروشگاه ها از محاسن اصلی این نوع پاکت بغل کاست می باشد. اشکان پک امکان تولیدات این نوع پاکت با چاپ هلیو و فلکسو را با بالاترین کیفیت را دارا می باشد.

ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، تیم طراحی و پیش از چاپ حرفه ای ،گروه جوان و متخصص و کاربلد تولید از نقاط قوت مجموعه اشکان پک می باشد. انتخاب اول تولیدکنندگان قهوه، چای، حبوبات، کود و سموم این مدل پاکت بغل کاست می‌باشند. مورد استفاده پاکت هایی چون پاکت گرانولا ، پاکت قهوه ، پاکت آجیل ، پاکت ارزان ، پاکت لاکچری و پاکت کود قرار می گیرد.

همچنین پاکت زیپدار ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ ، پاکت سه طرف دوخت نیز از نمونه کارهای عالی اشکان پک می باشد.

پاکت بسته بندی از جنس های متفاوت تهیه می گردد. و هر کدام از آنها دارای کارایی خاصی هستند. که برای نگهداری محصول مورد استفاده قرار می گیرد. یک بسته بندی مزیت های قیمتی پایین داشته باشد.

و بسته بندی دیگری شامل زیبایی و جنس با کیفیت است. به هر حال با توجه به هدفی که برای بسته بندی انتخاب می کنیم. نوع کیفیت و قیمت پاکت را انتخاب می کنیم. پاکت کرافت و متالایز و سلفونی انتخابی برای انواع محصولات هستند. ولی پر طرفدارترین آنها پاکت سه طرف کاست و پاکت کف کاست می باشد.

 

ویژگی و ایمنی پاکت بغل کاست

 

تولید پاکت بغل کاست

  • بسته بندی شکیل
  • تولید کیسه های سفارشی
  • امکان چاپ بر روی پاکت

اندازه پاکت بغل کاست

مبتنی بر سفارش مشتری

مزیت استفاده از پاکت بغل کاست

تولید پاکت بغل کاست

  • ارائه هر نوع و اندازه کیسه های پلاستیک
  • انواع مواد اولیه، دوستدار محیط زیست
  • کیفیت بالا + قيمت مناسب
  • قابلیت ایستایی در قفسه فروشگاه

پاکت های بغل کاست

 

پاکت بغل کاست برای بسته بندی انواع خشکبار در حجم زیاد و انبوه با قیمتی بسیار ارزان توسط اشکان پک به بازار فروش عرضه می گردد.

صنایع بسته بندی با توجه به میزان تقاضای مشتریان  انواع محصولات غذایی و بهداشتی باعث تغییراتی شده اند. که امروزه با بکاربردن تنوع در تولید انواع پاکت کف کاست. پاکت بغل کاست برای نگهداری از انواع خشکبار و قهوه به قیمت روز در بازار خرید و فروش عرضه شده و در دسترس مشتریان و متقاضیان قرار گرفته است. کاغذ های مختلفی برای تولید پاکت بغل کاست به کار برده می شوند که کاغذ کرافت نمونه ای از آنها می باشد. این کاغذ ها از استحکام بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل در تولید این دسته از پاکت ها به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.

پاکت بغل کاست  که هم در مدل های تمام شفاف و هم به شکل یکرو شفاف یکرو متالایز قابل خرید و فروش هستند. و در زمینه بسته بندی های پر فروش و محبوب بین مشتریان قرار گرفته می باشند جهت بسته بندی انواع محصولات قرار دارد.

شفاف بودن لایه رویی این پاکت بغل کاست باعث شده تا تولیدکنندگان در این زمینه بتوانند محصولات خود را در پاکت های شکیل ایستاده در بازار توزیع کنند.

و به مصرف کنندگان خود این اطمینان را بدهند که با خرید از این نوع محصولات با کیفیت بالا به همراه بهترین نوع بسته بندی برخوردار خواهند شد. یکی از پر مصرف ترین موردهایی که خرید پاکت بغل کاست با آن روبرو می باشد. استفاده برای بسته بندی انواع خشکبار می باشد. که این نوع پاکت بغل کاست با جذابیت خود توانسته میزان فروش محصولات خود را دو چندان نماید.

برای سفارش انواع پاکت با طرح دلخواه خود با ما در تماس باشید

مطالب مرتبط

فروش پاکت زیپدار ، پاکت‌ زیپدار را می‌توان یکی از پرطرفدارترین در بین مدل های متنوع پاکت در سراسر دنیا انتخاب کرد. این نوع پاکت زیپدار در ابعاد متفاوت و با آنالیزهای مختلف قابل تولید می‌باشند. راحتی در ایستادگی در قفسه‌ های فروش مغازه ها و فروشگاه ها، ظاهر زیبای پاکت ها، امکان پلمپ کردن مجدد ...
پاکت دو رو متالایز و پاکت سه طرف دوخت زیپدار دورو متالایز معروف به بالشی مناسب برای محصولاتی که مرطوب و خیس هستند. محصولاتی که باید از نور در امان بمانند و حتی محصولات صنعتی و پارچه ای. این پاکت در سایزهای مختلف موجود می باشد. همچنین می توانید برای سفارش این محصول پاکت ...
پاکت بسته بندی زیپ دار یکی از پر طرفدار ترین پاکت ها می باشد. که به مراتب پاکت زیپدار استفاده بیشتری نسبت به پاکت های بدون زیپ دارند. و اکثر پاکتهای بسته بندی دارای زیپ هستند به دلیل نگه داری مواد غذایی و ... در داخل خود به دور از هر گونه رطوبت و عوامل خارجی می باشد. تا کاملا مواد داخل پاکت پاکیزه باقی بمانند. ...
پاکت گرانولا که به آن پاکت آجیل ، خشکبار و پاکت قهوه نیز می گویند. و مخصوص محصولات گرانولی می باشد. و عموما از نوع پاکت کرافت ایستاده می باشند. گاها به صورت پاکت کرافت پنجره دار تولید می شوند. که مشتریان بتوانند داخل پاکت را به راحتی ببینند. و کیفیت محصول داخل پاکت ...
پاکت شفاف متالایز ، این پاکت در گروه پاکت های بسته بندی ایستاده زیپ دار شفاف متالایز می باشد. و یکی از پرطرفدار ترین و اقتصادی ترین گروه ها از میان پاکت های عمومی می باشد. یکی از ویژگی های این نوع پاکت متالایز مقاومت آن در برابر هوا، رطوبت، گرد و خاک می باشد. ...
پاکت متالایز پاکت های پلیمری می باشند. که با لایه ای نازک از جنس فلز معمولأ پوشش داده می شوند. پاکتهای متالایز دارای ظاهری فلزی مانند به فویل آلومینیوم می باشند که از نظر وزنی و هزینه کاهش یافته اند. پاکت های متالایز به طور وسیعی برای اهداف تزئین و بسته بندی برای مواد غذایی و همچنین ...