اشکان پک

تولید پاکت متالایز زیپ دار

پاکت متالایز زیپ دار

پاکت متالایز زیپ دار، پاکت متالایز چند لایه به چه صورت تولید می شود و بیشتر برای چه مصارفی کاربرد دارد؟ پاکت چند لایه به این صورت تولید می گردد. که از لایه های متفاوت از جمله پلی اتیلن و پلی استر و cpp و opp و آلومینیوم و متالایز ترکیب شده می باشد. برای پاکت قهوه ، پاکت آجیل ، پاکت گرانولا ، پاکت کود ، پاکت ارزان و انواع پاکت لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین پاکت زیپدار ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ ، پاکت سه طرف دوخت نیز از نمونه کارهای عالی اشکان پک می باشد.

حتما تا به حال بسته بندی های چیپس در فروشگاه های مواد غذایی را مشاهده کرده اید که داری چاپ در بیرون بسته بندی و داری رنگ آلمینیومی در داخل آن است اما این نکته حائز اهمیت است که وزن پایین چیپس باعث شده که نیازی به پاکت متالايز چند لایه یا ضخیم نباشد و همان بسته بندی ساده تمام نیاز مصرف کننده را رفع کند.

پاکت دورو متالایز

 

پاکت دو رو متالایز و پاکت سه طرف دوخت زیپدار دورو متالایز معروف به بالشی مناسب برای محصولاتی که مرطوب و خیس هستند. محصولاتی که باید از نور در امان بمانند و حتی محصولات صنعتی و پارچه ای. این پاکت در سایزهای مختلف موجود می باشد. پلی استر متالایز همان پلی استر شفاف براق می باشد که طی فرایند خاص و تخصصی متالایزه می شود.

که این نوع پاکت متالایز و پاکت فویل نیز می تواند به صورت سه طرف دوخت، دو طرف کاست همراه با زیپ به صورت عمده تولید گردد. البته پاکت متالایز به صورت یک لایه و یا دو لایه نیز می تواند سفارشی انجام گردد. و همراه با چاپ عرضه بشود.

از پاکت های چند لایه می توان برای وکیوم کردن مواد غذایی گوشتی و همین طور خشکبار استفاده شود. همانطور که می دانید قیمت های عمده انواع پاکت متالایز متفاوت می باشد. و بسته به اینکه چه موادی و چه سایزی استفاده شود. و نوع چاپی و بدون چاپ آن در قیمت موثر می باشد.

انواع پاکت متالایز

 

پاکت متالایز یکرو شفاف

پاکت یکرو شفاف یکرو متالایز تهیه شده از 2 الی 4 لایه مواد فود گرید و کاملا بهداشتی برای وکیوم کردن انواع مواد غذایی و فرآورده های گوشتی اعم از:

میگو ، ماهی ، مرغ ، سوسیس و کالباس و همچنین خشکبار و سایر مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

پاکت شفاف کرافت متالایز زیپ دار

 

پاکت متالایز زیپ دار نیز از جمله مدل های محبوب در بین این محصولات بسته بندی می باشد. که به شکل متالایز و رول متالایز و با قابلیت زیپ دار بودن درب آن باعث بهبود نگهداری بهتر از انواع محصولات و خشکبار می شود.

امروزه در امر خرید و فروش انواع محصول غذایی و کالا  بسته بندی شکیل و کیفیت حرف اول را میزند. به گونه ای که مصرف کننده با انتخاب بسته بندی های مدرن و به روز باعث رشد سریع تجارت و عرضه در بازار می شوند.

پاکت متالایز بغل کاست دار مرکز دوز

 

این نوع پاکت از یک دوخت مرکز که قابلیت جابجایی تا منتها علیه چپ یا راست را دارا می باشد. و یک دوخت انتهایی، و از انواع لفاف های دو و چند لایه شفاف ، متالایز ، فویل و …  تولید شده و استفاده می شوند.

پاکت دورو متالایز سه طرف دوخت

 

برای تولید پاکت متالایز سه لایه صرفا از لفاف های سه لایه فویل استفاده نمی شود. بلکه انواع پاکت دورو شفاف و یکرو شفاف و یکرو متالایز و دورو متالایز نیز به این شیوه قابل پاکت شدن می باشند.

در واقع لفاف هایی که در بسته بندی های انعطاف پذیر استفاده می شود. و مدل ها و نام های متفاوتی دارند که بر اساس کارایی ، در بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند.

پاکت متالایز پاکت های پلیمری می باشند. که با لایه ای نازک از جنس فلز معمولأ پوشش داده می شوند. پاکت های متالایز دارای ظاهری فلزی مانند به فویل آلومینیوم می باشند که از نظر وزنی و هزینه کاهش یافته اند.

پاکت متالایز بغل کاست دار پنج طرف دوخت

 

این نوع پاکت از4 دوخت اطراف کاست ها و یک دوخت انتهایی دارا می باشند. و از انواع لفاف های دو و یا چند لایه شفاف، متالایز ، فویل و درصورت سفارش ترکیبی از لفاف های متفاوت و بسته به سلیقه مصرف کننده تولید و مورد استفاده قرار می گیرند.

پاکت متالایز ته کاست دار زیپ دار

 

این نوع پاکت بصورت ایستاده قرار می گیرد و به علت زیپ کیپ بودن می توان از این نوع پاکت در چند مرحله نیز استفاده نمود. که از انواع لفاف های دو و چند لایه شفاف ، متالایز و فویل تولید و حتی میتوان در آنها دسته ، آسان باز شود. و کلاه مکزیکی نیز بنا به درخواست مصرف کننده اعمال کرد. با اشکان پک بهترین کیفیت ها را تجربه کنید.

همچنین می توانید برای سفارش این محصول پاکت بسته بندی از امکانات چاپ سیلک یا چاپ تمام رنگی استفاده کنید. پاکت های سه طرف دوخت نسبت به پاکت های ایستاده معمولا حجم کمتری از محصول را در خود جا می دهند اما مناسب ترین پاکت برای مهم و موم کردن هستند.

 

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

فروش پاکت زیپدار ، پاکت‌ زیپدار را می‌توان یکی از پرطرفدارترین در بین مدل های متنوع پاکت در سراسر دنیا انتخاب کرد. این نوع پاکت زیپدار در ابعاد متفاوت و با آنالیزهای مختلف قابل تولید می‌باشند. راحتی در ایستادگی در قفسه‌ های فروش مغازه ها و فروشگاه ها، ظاهر زیبای پاکت ها، امکان پلمپ کردن مجدد ...
پاکت دو رو متالایز و پاکت سه طرف دوخت زیپدار دورو متالایز معروف به بالشی مناسب برای محصولاتی که مرطوب و خیس هستند. محصولاتی که باید از نور در امان بمانند و حتی محصولات صنعتی و پارچه ای. این پاکت در سایزهای مختلف موجود می باشد. همچنین می توانید برای سفارش این محصول پاکت ...
پاکت بسته بندی زیپ دار یکی از پر طرفدار ترین پاکت ها می باشد. که به مراتب پاکت زیپدار استفاده بیشتری نسبت به پاکت های بدون زیپ دارند. و اکثر پاکتهای بسته بندی دارای زیپ هستند به دلیل نگه داری مواد غذایی و ... در داخل خود به دور از هر گونه رطوبت و عوامل خارجی می باشد. تا کاملا مواد داخل پاکت پاکیزه باقی بمانند. ...
پاکت گرانولا که به آن پاکت آجیل ، خشکبار و پاکت قهوه نیز می گویند. و مخصوص محصولات گرانولی می باشد. و عموما از نوع پاکت کرافت ایستاده می باشند. گاها به صورت پاکت کرافت پنجره دار تولید می شوند. که مشتریان بتوانند داخل پاکت را به راحتی ببینند. و کیفیت محصول داخل پاکت ...
پاکت شفاف متالایز ، این پاکت در گروه پاکت های بسته بندی ایستاده زیپ دار شفاف متالایز می باشد. و یکی از پرطرفدار ترین و اقتصادی ترین گروه ها از میان پاکت های عمومی می باشد. یکی از ویژگی های این نوع پاکت متالایز مقاومت آن در برابر هوا، رطوبت، گرد و خاک می باشد. ...
پاکت متالایز پاکت های پلیمری می باشند. که با لایه ای نازک از جنس فلز معمولأ پوشش داده می شوند. پاکتهای متالایز دارای ظاهری فلزی مانند به فویل آلومینیوم می باشند که از نظر وزنی و هزینه کاهش یافته اند. پاکت های متالایز به طور وسیعی برای اهداف تزئین و بسته بندی برای مواد غذایی و همچنین ...