اشکان پک

پاکت خشکبار کرافت

پاکت خشکبار کرافت

تولید پاکت خشکبار کرافت

 

پاکت خشکبار کرافت ، خرید پاکت کرافت کاغذی در سایز های متفاوت و در مدل های زیبا و جذاب پنجره دار و زیپدار برای انواع مختلف خشکبار و حبوبات انجام می گردد.

تولید کنندگان انواع مختلف مواد غذایی میتوانند با بهره مندی از پاکت کاغذی کرافت از جنس خوب و مقاومت کافی بسته بندی خود مطمئن می شوند. و محصول های خود را با بسته بندی های لوکس و زیبا به بازار فروش عرضه می نمایند.

پاکت کاغذی کرافت کف کاست

 

کاغذ کرافت پاکت کف کاست، کاغذی است بسیار مقاوم و با انعطاف بالا و مقاوم در برابر پارگی. این جنس کاغذ از چوب های جنگلی درست شده و در کارخانه های کاغذسازی مراحل متفاوتی را طی می نماید. تا چوب تبدیل به خمیر و خمیر تبدیل به کاغذ می شود.

چاپ هلیوگراور

یا چاپ با سیلندر که یکی دیگر از چاپ های حرفه ای در دنیا می باشد. که خیلی از مشکلات چاپ های قبلی را ندارد و خدمات بهتر و دقیق تری به مشتری می توان داد. در چاپ هلیو و مقایسه آن با چاپ فلکسوگراور باید گفت که ابزار در چاپ فلکسو کلیشه بر روی پاکت چاپی می باشد. که یک ژلاتین به صورت شیت مانند است. و آن را به دور سیلندر های چاپ دستگاه می چسبانند. چاپ های هلیو و فلکسو از با کیفیت ترین چاپ ها می باشند.[/vc_column_text][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1648286236185{margin-bottom: 0px !important;}”]

خرید پاکت کرافت خکشبار

 

امروزه شرکت اشکان پک توانسته به یکی از بزرگ ترین تولید کننده پاکت کرافت در عرضه انواع خشکبار و ادویه جات و قهوه تبدیل گردد.

پاکت خشکبار کرافت در مدل های جالبی مانند پنجره دار و شفاف و متالایز با کیفیتی بالا و قیمتی متناسب برای بسته بندی محصول های متفاوت مورد استفاده قرار میگیرند.

معمولا پاکت خشکبار کرافت یک بسته بندی جالب توجه برای تولید کنندگان انواع آجیل و میوه خشک می باشد. و این به خاطر رنگ زیبا و کیفیت بالا محصولات بسته بندی است.

پاکت پنجره دار و پاکت زیپدار در مدل های بسیار زیادی برای بسته بندی به بازار فروش عرضه شده می باشند. که امروزه تولیدکنندگان در حوزه خشکبار تمایل به استفاده از این محصول های پر بازده بسته بندی و افزایش فروش محصولات خود نشان داده اند.

با تولید پاکت کاغذی کرافت بازار فروش و تقاضا متحول گردید. و بسیاری از تجار و مشتریان به سمت استفاده از بسته بندی مدرن و امروزی کاغذی که به واسطه بهداشت از نظر مرغوبیت تایید شده. برای محصول خشکبار و آجیل روی آورده اند.

طبق نظر کارشناسان این زمینه تهیه پاکت کاغذی کرافت نه تنها باعث تضمین سلامت محصول های غذایی و بهداشتی می باشد. بلکه باعث جلوگیری از آلودگی محیط زیست شده و از ایجاد بیماری با مواد زیان آور پلاستیکی به شدت پرهیز میکند.

پاکت کرافت پنجره دار

 

پنجره دار بودن پاکت خشکبار کرافت از معیارهای مهم می باشد. که مشتریان عزیز به آن توجه زیادی می کنند.

افرادی که در حوزه کاری خود در حال رشد هستند. به خوبی به این مطلب پی برده اند که راز افزایش بیشتر فروش محصولات در عرضه کالا با کیفیت با بسته بندی مستحکم و شکیلی بوده. که قیمت بسیار مناسبی داشته و نیز بتوان به چاپ زیبای نام برند بر روی جلد آن جلوه ببخشد.

معمولا رنگ این نوع کاغذها قهوه ای رنگ می باشد. ولی چنانچه خمیر رنگ بری بشود. می تواند سفید رنگ هم باشد. این نوع پاکت برای بسته بندی انواع مختلف محصولات اعم از خشکبار ، حبوبات ، آجیل و … می باشد.

در اصل تولید کنندگان انواع مدل پاکت کرافت پنجره دار کاغذی برای خشکبار توانسته اند. با احترام به سلیقه مشتریان به ارائه مدل هایی از بسته بندی بپردازند. که طبق سلیقه افراد مختلفی باشد. و حق انتخاب را به متقاضیان خود هدیه بدهند.

تا با اطمینان خاطر به انتخاب بهترین نوع و مدل پاکت های بسته بندی توسط مشتریان خود اقدامات لازم انجام شود. همچنین پاکت هایی چون پاکت گرانولا ، پاکت کود ، پاکت آجیل ، پاکت قهوه ، پاکت ارزان و پاکت لاکچری و … مورد استفاده قرار می گیرند.

برای خرید انواع پاکت بسته بندی با طرح دلخواه خود با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

فروش پاکت زیپدار ، پاکت‌ زیپدار را می‌توان یکی از پرطرفدارترین در بین مدل های متنوع پاکت در سراسر دنیا انتخاب کرد. این نوع پاکت زیپدار در ابعاد متفاوت و با آنالیزهای مختلف قابل تولید می‌باشند. راحتی در ایستادگی در قفسه‌ های فروش مغازه ها و فروشگاه ها، ظاهر زیبای پاکت ها، امکان پلمپ کردن مجدد ...
پاکت دو رو متالایز و پاکت سه طرف دوخت زیپدار دورو متالایز معروف به بالشی مناسب برای محصولاتی که مرطوب و خیس هستند. محصولاتی که باید از نور در امان بمانند و حتی محصولات صنعتی و پارچه ای. این پاکت در سایزهای مختلف موجود می باشد. همچنین می توانید برای سفارش این محصول پاکت ...
پاکت بسته بندی زیپ دار یکی از پر طرفدار ترین پاکت ها می باشد. که به مراتب پاکت زیپدار استفاده بیشتری نسبت به پاکت های بدون زیپ دارند. و اکثر پاکتهای بسته بندی دارای زیپ هستند به دلیل نگه داری مواد غذایی و ... در داخل خود به دور از هر گونه رطوبت و عوامل خارجی می باشد. تا کاملا مواد داخل پاکت پاکیزه باقی بمانند. ...
پاکت گرانولا که به آن پاکت آجیل ، خشکبار و پاکت قهوه نیز می گویند. و مخصوص محصولات گرانولی می باشد. و عموما از نوع پاکت کرافت ایستاده می باشند. گاها به صورت پاکت کرافت پنجره دار تولید می شوند. که مشتریان بتوانند داخل پاکت را به راحتی ببینند. و کیفیت محصول داخل پاکت ...
پاکت شفاف متالایز ، این پاکت در گروه پاکت های بسته بندی ایستاده زیپ دار شفاف متالایز می باشد. و یکی از پرطرفدار ترین و اقتصادی ترین گروه ها از میان پاکت های عمومی می باشد. یکی از ویژگی های این نوع پاکت متالایز مقاومت آن در برابر هوا، رطوبت، گرد و خاک می باشد. ...
پاکت متالایز پاکت های پلیمری می باشند. که با لایه ای نازک از جنس فلز معمولأ پوشش داده می شوند. پاکتهای متالایز دارای ظاهری فلزی مانند به فویل آلومینیوم می باشند که از نظر وزنی و هزینه کاهش یافته اند. پاکت های متالایز به طور وسیعی برای اهداف تزئین و بسته بندی برای مواد غذایی و همچنین ...