پاکت کاست دار

پاکت کاست دار

پاکت کاست دار ، پاکت بسته بندی از جنس های متفاوت تهیه می گردد. و هر کدام از آنها دارای کارایی خاصی هستند. که برای نگهداری محصول مورد استفاده قرار می گیرد. یک بسته بندی مزیت های قیمتی پایین داشته باشد.

و بسته بندی دیگری شامل زیبایی و جنس با کیفیت است. به هر حال با توجه به هدفی که برای بسته بندی انتخاب می کنیم. نوع کیفیت و قیمت پاکت را انتخاب می کنیم. پاکت کرافت و متالایز و سلفونی انتخابی برای انواع محصولات هستند. ولی پر طرفدارترین آنها پاکت سه طرف کاست و پاکت کف کاست می باشد.

پاکت های کاست دار عموما از دو نوع متریال کرافت یا پلاستیک ساخته می شوند. نوع کرافت کاهی رنگ بوده و بافتی کاغذی دارد. اما نوع پلاستیکی بر پایه پلیمر های صنعتی است. از این محصول معمولا برای بسته بندی مواد غذایی خشک مانند آجیل، میوه و سبزیجات خشک شده، آرد، حبوبات، چای، قهوه، شکلات، آبنبات و… استفاده می شود.

تولید پاکت بغل کاست و به اصطلاح بین‌المللی کواد Quad در گذر سالیان اخیر از محصولات پرفروش‌ انتخاب‌ شده. و در بین  محبوب‌ترین بسته‌بندی ها قرار گرفته‌ است.

فضای مفید، ایستایی، چشم نوازی داخل ویترین فروشگاه ها از محاسن اصلی این نوع پاکت بغل کاست می باشد. اشکان پک امکان تولیدات این نوع پاکت با چاپ هلیو و فلکسو را با بالاترین کیفیت را دارا می باشد.

پاکت کرافت کاغذی

 

پاکت کرافت نوعی از پاکت کاغذی است که ظریف تر و قیمت مناسب تر می باشد. اما محکم بودن محصولات بسته بندی از آن جنس متالایز است. برای تهیه انواع پاکت زیپدار ،  پاکت بسته بندی ادویه و … شرکت معتبر از جهت فروش اینترنتی همراه با پایین آوردن هزینه ارتباط و تمام شده بسته بندی راه بسیار مناسبی را برای مشتریان باز کرده است.

پاکت سه طرف دوخت

 

پاکت سه طرف کاست جزء ارزان‌ ترین و پرکاربرد ترین نوع پاکت به شمار می‌آید. اشغال فضای کم، ارزان بودن و سهولت در زمینه بسته‌بندی از مزیت های مهم این نوع پاکت است.

طراحی و چاپ پاکت کاست دار ساندویچ

 

برای بیرون بردن ساندویچ و فست فود و یا به بیانی دیگر: غذاهای بیرون بر، از پاکت های مخصوص ساندویچ استفاده می شود. نوع متداول این نوع پاکت کاست دار است. مانند برخی پاکت ارزان و پاکت لاکچری و …

در حال حاضر پاکت هایی چونپاکت بسته بندی ادویه ، پاکت زیپدار ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ ، پاکت سه طرف دوخت نیز از نمونه کارهای عالی پاکت های بسته بندی اشکان پک می باشد.

دلیل مورد استفاده قرار گرفته شدن این نوع پاکت در رستوران و فست فود، عدم نفوذ روغن و چربی به خارج از پاکت، ضخامت پاکت، عدم استفاده از هر گونه مواد شیمیایی و با استاندارد فود گرید و محکم بودن و جادار بودن آن می باشد.

قابلیت ایستایی پاکت کاست دار

 

یا ایستاده قرار گرفتن که علاوه بر سهولت در چیدمان محصول در قفسه های فروشگاه، باعث می شود برند محصول به راحتی در معرض دید مشتریان قرار بگیرد.

 این نوع از پاکت به نام پاکت ایستاده شهرت دارند. و از انواع لفاف های دو و چند لایه ی شفاف ، متالایز و فویل تولید می شود. حتی میتوان در آنها دسته ، آسان باز شو و کلاه مکزیکی نیز بنا به درخواست مشتریان طراحی و چاپ نمود.

پاکت ساندویچ در دو نوع فلکسو و هلیوگراور چاپ شده. و امکان درج نام، مشخصات رستوران، لوگو و شعار های تبلیغاتی بر روی پاکت کاست دار ساندویچ مهیا می باشد.

همینطور انتخاب رنگ و  مواد سازنده ی پاکت ساندویچ بر اساس سفارش و بودجه در دسترس مشتریان، قابل تغییر می باشد. اشکان پک تولید کننده انواع پاکت زیپدار و پاکت قهوه و پاکت آجیل و یا پاکت کود و تولید کننده انواع دیگر پاکت کف کاست، پاکت بغل کاست، سه طرف کاست در سرتاسر ایران می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

فروش پاکت زیپدار ، پاکت‌ زیپدار را می‌توان یکی از پرطرفدارترین در بین مدل های متنوع پاکت در سراسر دنیا انتخاب کرد. این نوع پاکت زیپدار در ابعاد متفاوت و با آنالیزهای مختلف قابل تولید می‌باشند. راحتی در ایستادگی در قفسه‌ های فروش مغازه ها و فروشگاه ها، ظاهر زیبای پاکت ها، امکان پلمپ کردن مجدد ...
پاکت دو رو متالایز و پاکت سه طرف دوخت زیپدار دورو متالایز معروف به بالشی مناسب برای محصولاتی که مرطوب و خیس هستند. محصولاتی که باید از نور در امان بمانند و حتی محصولات صنعتی و پارچه ای. این پاکت در سایزهای مختلف موجود می باشد. همچنین می توانید برای سفارش این محصول پاکت ...
پاکت بسته بندی زیپ دار یکی از پر طرفدار ترین پاکت ها می باشد. که به مراتب پاکت زیپدار استفاده بیشتری نسبت به پاکت های بدون زیپ دارند. و اکثر پاکتهای بسته بندی دارای زیپ هستند به دلیل نگه داری مواد غذایی و ... در داخل خود به دور از هر گونه رطوبت و عوامل خارجی می باشد. تا کاملا مواد داخل پاکت پاکیزه باقی بمانند. ...
پاکت گرانولا که به آن پاکت آجیل ، خشکبار و پاکت قهوه نیز می گویند. و مخصوص محصولات گرانولی می باشد. و عموما از نوع پاکت کرافت ایستاده می باشند. گاها به صورت پاکت کرافت پنجره دار تولید می شوند. که مشتریان بتوانند داخل پاکت را به راحتی ببینند. و کیفیت محصول داخل پاکت ...
پاکت شفاف متالایز ، این پاکت در گروه پاکت های بسته بندی ایستاده زیپ دار شفاف متالایز می باشد. و یکی از پرطرفدار ترین و اقتصادی ترین گروه ها از میان پاکت های عمومی می باشد. یکی از ویژگی های این نوع پاکت متالایز مقاومت آن در برابر هوا، رطوبت، گرد و خاک می باشد. ...
پاکت متالایز پاکت های پلیمری می باشند. که با لایه ای نازک از جنس فلز معمولأ پوشش داده می شوند. پاکتهای متالایز دارای ظاهری فلزی مانند به فویل آلومینیوم می باشند که از نظر وزنی و هزینه کاهش یافته اند. پاکت های متالایز به طور وسیعی برای اهداف تزئین و بسته بندی برای مواد غذایی و همچنین ...