باکس پوچ

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space][vc_column_text css=”.vc_custom_1655618820994{margin-bottom: 0px !important;}”]

باکس پوچ رنگی

باکس پوچ رنگی طلایی ، باکس پوچ رنگی، در واقع همان پاکت های کف صاف یا کف تخت به آن ها نیز می گویند. این نوع پاکت ها از ظاهری زیبا و جذابیت خاصی برخوردار هستند. دیگر پاکت های تولیدی اشکان پک می توان به پاکت زیپدار ، پاکت آجیل ، پاکت قهوه ، پاکت کود ، پاکت گرانولا ، پاکت سه طرف دوخت نیز اشاره کرد.

تخت بودن کفه این نوع پاکت های بسته بندی اشکان پک یکی از ویژگی های مهم و اصلی این پاکت ها می باشند. که بسیار پر مصرف می باشد.  همچنین  پاکت لاکچری ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ یز از نمونه کارهای عالی اشکان پک می باشد.

این نوع پاکت های باکس پوچ رنگی این امکان را برای مصرف انواع مواد غذایی و غیره … از جمله مواد جامد ، مایع و به صورت پودری را در خود جای می دهد.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space][vc_single_image image=”7264″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_zigzag][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”5906″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1635234989604{margin-bottom: 0px !important;}”]

باکس پوچ طلایی

این پاکت های بسته بندی باکس پوچ در رنگ بندی های مختلفی چون سفید ، مشکی ، آبی ، بنفش و به ویژه طلایی و … قابل طراحی و تولید می باشند.

و همچنین به صورت براق و مات نیز به بازار عرضه می گردند. این پاکت هاب بسته بندی به دلیل داشتن رنگ های متنوع خود بسیار مورد توجه عموم و مشتریان قرار می گیرد. و در قفسه های فروشگاه بسیار خود نمایی می کنند و چشم گیر هستند.

و همچنین رنگ طلایی این نوع پاکت ها  بسیار پر طرفدار هستند.

این پاکت های بسته بندی باکس پوچ در رنگ بندی های مختلفی چون سفید ، مشکی ، آبی ، بنفش ، طلایی و غیره قابل طراحی و تولید می باشند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1660108784264{margin-bottom: 0px !important;}”]و همچنین به صورت براق و مات نیز به بازار عرضه می گردند. این پاکت هاب بسته بندی به دلیل داشتن رنگ های متنوع خود بسیار مورد توجه عموم و مشتریان قرار می گیرد. و در قفسه های فروشگاه بسیار خودنمایی می کنند و چشم گیر هستند.

باکس پوچ رنگی

این پاکت های بسته بندی باکس پوچ در رنگن بندی های مختلفی چون سفید ، مشکی ، آبی ، بنفش ، طلایی و غیره قابل طراحی و تولید می باشند. و همچنین به صورت براق و مات نیز به بازار عرضه می گردند. این پاکت هاب بسته بندی به دلیل داشتن رنگ های متنوع خود بسیار مورد توجه عموم و مشتریان قرار می گیرد. و در قفسه های فروشگاه بسیار خودنمایی می کنند و چشم گیر هستند.

این مدل پاکت جزء لوکس ترین و جدید ترین پاکت ها می باشد. و درعین حال گران ترین نوع پاکت موجود در بازار نیز است. از خصوصیت های ویژه ی این پاکت می توان به مدل ایستایی کامل آن اشاره کرد.

نیز ظرفیت بالای آن نسبت به ابعادش بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است. و نیز نمای زیبای این نوع پاکت های باکس پوچ در قفسه های مغازه و فروشگاه های کاربران و زیپ منحصر به فردش که همان زیپ جیبی نام دارد برای مشتریان جلب توجه می کند.[/vc_column_text][mk_button url=”https://ashkanpack.com/contact-us/” align=”center” bg_color=”#aa0000″]برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با ما در تماس باشید[/mk_button][/vc_column][/vc_row]