باکس پوچ رنگی

[vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space][vc_column_text css=”.vc_custom_1655621365248{margin-bottom: 0px !important;}”]

باکس پوچ رنگی

باکس پوچ رنگی ،در واقع همان پاکت های کف صاف یا کف تخت به آن ها نیز می گویند. این نوع پاکت ها از ظاهری زیبا و جذابیت خاصی برخوردار هستند.  همچنین  پاکت لاکچری ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ نیز از نمونه کارهای عالی اشکان پک می باشد.

تخت بودن کفه این نوع پاکت های بسته بندی اشکان پک یکی از ویژگی های مهم و اصلی این پاکت ها می باشند. این نوع پاکت های باکس پوچ رنگی این امکان را برای مصرف انواع مواد غذایی و غیره … از جمله مواد جامد ، مایع و به صورت پودری را در خود جای می دهد.

از دیگر پاکت های تولیدی اشکان پک می توان به پاکت زیپدار ، پاکت آجیل ، پاکت قهوه ، پاکت کود ، پاکت گرانولا ، پاکت سه طرف دوخت نیز اشاره کرد.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”7011″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”6116″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space][vc_column_text css=”.vc_custom_1655621297784{margin-bottom: 0px !important;}”]

باکس پوچ رنگی

این پاکت های بسته بندی باکس پوچ در رنگن بندی های مختلفی چون سفید ، مشکی ، آبی ، بنفش ، طلایی و غیره قابل طراحی و تولید می باشند.

همچنین پاکت هایی که دارای درب بلند تری برای استفاده آسان تر نسبت به دیگر پاکت ها است. پاکت باکس پوچ می گویند. و به صورت سه طرف کاست طراحی شده اند. بسته بندی باکس پوچ می گویند.

و همچنین به صورت براق و مات نیز به بازار عرضه می گردند. این پاکت هاب بسته بندی به دلیل داشتن رنگ های متنوع خود بسیار مورد توجه عموم و مشتریان قرار می گیرد. و در قفسه های فروشگاه بسیار خودنمایی می کنند و چشم گیر هستند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][vc_column_text css=”.vc_custom_1660108996784{margin-bottom: 0px !important;}”]باکس پوچ نوعی از پاکت ها موجود و پرطرفدار شرکت اشکان پک می باشد. از جمله پاکت باکس پوچ های تمام کرافت و پاکت ها باکس پوچ رنگی براق و مات و حتی به صورت کرافت نیز قابل تولید و عرضه می باشد.

داشتن زیپ در کنار آپشن های فوق که زیپ روی این نوع پاکت حدودا ۶ الی ۷ مدل دارد که ۲مدل از این زیپها در حال حاضر در ایران رایج و قابل استفاده می باشد.

پاکت های اشکان پک

شرکت اشکان پک در زمینه تولید پاکت قهوه و زیپ دار و انواع پاکت ها فعالیت می‌ نماید. این شرکت دارای بیش از 20 سال سابقه در ارائه ی کالا ها و خدمات با کیفیت به مشتریان خود در سرتاسر خاورمیانه می‌ باشد. صنایع بسته بندی اشکان پک فعاليت خود را تا زمان حاضر در زمينه توليد انواع پاكت آغاز کرده است.

اكنون با گذشت سال‌ها هم اکنون پيشرفت چشم‌گيري در زمينه توليد پاكت به داشته است. مجموعه صنایع بسته بندی اشکان پک با مشاهده نياز بازار به ايجاد تحول تصميم به توسعه و رشد در انواع مختلف صحافي پاكت گرفته است. و در اين راستا با تکنولوی جدید و الگو برداري از آنها در نحوه ساخت پاكت و سرويس‌ دهي به مشتريان نموده است.[/vc_column_text][mk_button url=”https://ashkanpack.com/contact-us/” align=”center” bg_color=”#aa0000″]جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با ما در تماس باشید[/mk_button][/vc_column][/vc_row]