باکس پوچ بغل طلایی

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1663564641722{margin-bottom: 0px !important;}”]

باکس پوچ مشکی بغل طلایی

باکس پوچ مشکی بغل طلایی جزو دیگر رنگ های پر طرفدار دسته پاکت های باکس پوچ می باشند. همچنین پاکت لاکچری ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ نیز از نمونه کارهای عالی اشکان پک می باشد. از دیگر پاکت های تولیدی اشکان پک می توان به پاکت زیپدار ، پاکت آجیل ، پاکت قهوه ، پاکت کود ، پاکت گرانولا ، پاکت سه طرف دوخت نیز اشاره کرد.

ویژگی های پاکت باکس پوچ

از ویژگی های خاص این نوع پاکت که تفاوت ایجاد کرده با مدل های قدیمی. می توان گفت مهم ترین آن ها ایستایی کامل پاکت مانند جعبه و نشست خوب آن است. و داشتن گاست در کناره ها برای جا دادن حجم بیشتر در ابعاد کوچک تر برای کنترل بهای تمام شده هر پاکت و فضای کمتر در نگه داری و کارتن می باشد.

چاپ هلیوگراور

یا چاپ با سیلندر که یکی دیگر از چاپ های حرفه ای در دنیا می باشد. که خیلی از مشکلات چاپ های قبلی را ندارد و خدمات بهتر و دقیق تری به مشتری می توان داد. در چاپ هلیو و مقایسه آن با چاپ فلکسوگراور باید گفت که ابزار در چاپ فلکسو کلیشه می باشد. که یک ژلاتین به صورت شیت مانند است. و آن را به دور سیلندر های چاپ دستگاه می چسبانند. چاپ های هلیو و فلکسو از با کیفیت ترین چاپ ها می باشند.[/vc_column_text][vc_zigzag][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1655703358252{margin-bottom: 0px !important;}”]

باکس پوچ مشکی

انواع باکس پوچ مشکی بغل گلد یا همان بغل طلایی پاکت های سه طرف گاست یا کفه صاف به آنها می گویند. این پاکت های اشکان پک ظاهری بسیار جذاب دارند.

ویژگی مهم این نوع پاکت های بسته بندی باکس پوچ تخت بودن کفه ی آن می باشد. که این امکان را به وجود می آورد که انواع محصولات را در خود جای دهد. محصولاتی از قبیل جامدات مایعات و پودر ها را در خود نگه می دارد.

این نوع پاکت ها به دلیل سه طرفه گاست بودن به صورت مکعب شکل ایستاده قرار می گیرند. و ظاهر شکیل آنها نمایی زیبا به قفسه های فروشگاه ها می بخشد.

امروزه به دلیل شکل ظاهری این مدل پاکت ها که اشکان پک یکی از تولید کنندگان خوب این نوع پاکت های بسته بندی می باشد. بسیار مورد توجه و استفاده ی عموم قرار گرفته است.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”6476″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_zigzag][vc_column_text css=”.vc_custom_1655703451323{margin-bottom: 0px !important;}”]

پاکت باکس پوچ

باکس پوچ بغل گلد پاکت های سه طرف گاست یا کفه صاف به آنها می گویند. این پاکت های اشکان پک ظاهری بسیار جذاب دارند. این مدل پاکت باکس پوچ بغل طلایی جزء لوکس ترین و جدید ترین پاکت ها و تکنولوژی روز دنیا در صنعت پاکت سازی می باشد. و درعین حال گران ترین نوع پاکت موجود در بازار نیز است. از خصوصیت های ویژه ی این پاکت می توان به مدل ایستایی کامل آن اشاره کرد.

از این مدل پاکت ها بیشتر برای بسته بندی محصولاتی چون : قهوه ، آجیل و خشکبار مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین برای شیرینی جات و شکلات در برخی شیرینی پزی ها مورد استفاده قرار می گیرد. و همچنین برای بسته بندی چای و دمنوش و محصولات پودری در عطاری ها نیز از آن ها استفاده می شود.

و دیگر مصارف این مدل پاکت ها در بسته بندی بذر گیاهان و حتی سموم و کود ها و … می باشد.[/vc_column_text][mk_button url=”https://ashkanpack.com/contact-us/” align=”center” bg_color=”#aa0000″]جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با ما در ارتباط باشید[/mk_button][/vc_column][/vc_row]