پاکت چاپی ایستاده

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1660367256341{margin-bottom: 0px !important;}”]

پاکت چاپی ایستاده

پاکت چاپی ایستاده شفاف صنعت بسته بندی با توجه به میزان تقاضای متقاضیان انواع محصولات غذایی و بهداشتی دست خوش تغییراتی شده است. که امروزه با بکاربردن تنوع در انواع پاکت های شفاف. پاکت یکرو شفاف و یکرو متالایز برای نگهداری از انواع خشکبار و قهوه و میگو به قیمت روز در بازار عرضه شده و در دسترس مشتریان عزیز قرار گرفته است.

باکس پوچ شفاف

باکس پوچ شفاف ( سه طرف گاست ) سایز 20*12 می توانیم جزو آن پاکت هایی بدانیم، که از نظر هزینه نسبت به بقیه گران تر خواهد بود. گرانی این پاکت ها به دلیل ظرفیت حجمی بالای محصولات، اندازه های بزرگ و مناسب، حمل آسان، قابلیت باز و بسته شدن با زیپ است. کارتن سازی[/vc_column_text][vc_zigzag][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1655701352228{margin-bottom: 0px !important;}”]

از دیگر پاکت های تولیدی اشکان پک می توان به پاکت زیپدار ، پاکت آجیل ، پاکت قهوه ، پاکت کود ، پاکت گرانولا ، پاکت سه طرف دوخت و همچنین پاکت لاکچری ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ  نیز اشاره کرد.

پاکت بغل کاست شفاف

پاکت بغل کاست شفاف که هم به صورت تمام شفاف و هم به شکل یکرو شفاف یکرو متالایز قابل خرید و فروش می باشند. در زمینه بسته بندی های پر فروش و محبوب بین مشتریان قرار گرفته جهت بسته بندی انواع محصولات قرار دارد.

شفاف بودن لایه رویی این پاکت ها باعث شده تا تولید کنندگان در این زمینه بتوانند محصولات خود را در پاکت های شکیل ایستاده کف کاست شفاف شفاف در بازار توزیع کنند. و به مصرف کنندگان خود این اطمینان را بدهند. که با خرید از محصولات با کیفیت بالا به همراه بهترین نوع بسته بندی برخوردار خواهند شد.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”6732″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_zigzag][vc_column_text css=”.vc_custom_1663133339603{margin-bottom: 0px !important;}”]

پاکت چاپی

پاکت چاپی و پاکت کرافت چاپی و ساده یکی از بهترین گزینه های بسته بندی بوده. که امروزه توجهات بالایی را برای نگهداری و محافظت از مواد غذایی و خشکبار مختص خود نموده است. معمولا متقاضیان با توجه به نوع محصولات خود و نیز با در نظر گرفتن نظر و سلیقه دلخواه نسبت به خرید انواع بسته بندی اقدام می نمایند.

یکی از پر مصرف ترین مورد هایی که خرید پاکت بغل کاست شفاف ایستاده با آن روبرو می شود. استفاده برای بسته بندی انواع خشکبار بوده و انواع شیلات به صورت خشک مانند میگو و … که این نوع پاکت شفاف با جذابیت خود توانسته میزان فروش محصولات خود را دو چندان کند.

چاپ هلیوگراور

یا چاپ با سیلندر که یکی دیگر از چاپ های حرفه ای در دنیا می باشد. که خیلی از مشکلات چاپ های قبلی را ندارد و خدمات بهتر و دقیق تری به مشتری می توان داد. در چاپ هلیو و مقایسه آن با چاپ فلکسوگراور باید گفت که ابزار در چاپ فلکسو کلیشه می باشد. که یک ژلاتین به صورت شیت مانند است. و آن را به دور سیلندر های چاپ دستگاه می چسبانند. چاپ های هلیو و فلکسو از با کیفیت ترین چاپ ها می باشند.[/vc_column_text][mk_button url=”https://ashkanpack.com/contact-us/” align=”center” bg_color=”#aa0000″]جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با ما در تماس باشید[/mk_button][/vc_column][/vc_row]