باکس پوچ مات مشکی

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1663066694929{margin-bottom: 0px !important;}”]

باکس پوچ مات مشکی

باکس پوچ مات مشکی رنگ ، چاپ سیلک تک رنگ بر روی باکس پوچ 28*17 مات مشکی قابل عرضه برای عموم می باشد. از دیگر پاکت های تولیدی اشکان پک می توان به پاکت زیپدار ، پاکت آجیل ، پاکت قهوه ، پاکت کود ، پاکت گرانولا نیز اشاره کرد.

این پاکت های بسته بندی باکس پوچ در رنگن بندی های مختلفی چون سفید ، مشکی ، آبی ، بنفش ، طلایی و غیره قابل طراحی و تولید می باشند. و همچنین به صورت براق و مات نیز به بازار عرضه می گردند. این پاکت هاب بسته بندی به دلیل داشتن رنگ های متنوع خود بسیار مورد توجه عموم و مشتریان قرار می گیرد.
بکس پوچ ها در رنگ های دیگری چون آبی ، بفش ، قرمز ، صورتی ، طلایی و دو رنگ اصلی سفید و مشکی به صورت مات و براق حتی نیز به صورت شفاف نیز تولید و به بازار عرضه می گردد.

پاکت باکس پوچ

تخت بودن کفه این نوع پاکت های بسته بندی اشکان پک یکی از ویژگی های مهم و اصلی این پاکت ها می باشند. این نوع پاکت های باکس پوچ رنگی این امکان را برای مصرف انواع مواد غذایی و غیره … از جمله مواد جامد ، مایع و به صورت پودری را در خود جای می دهد.

این نوع پاکت ها به دلیل سه طرفه گاست بودن به صورت مکعب شکل ایستاده قرار می گیرند. و ظاهر شکیل آنها نمایی زیبا به قفسه های فروشگاه ها می بخشد. امروزه به دلیل شکل ظاهری این مدل پاکت ها که اشکان پک یکی از تولید کنندگان خوب این نوع پاکت های بسته بندی می باشد. بسیار مورد توجه و استفاده ی عموم قرار گرفته است.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با ما در تماس باشید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1655276282586{margin-bottom: 0px !important;}”]

و در قفسه های فروشگاه بسیار خودنمایی می کنند و چشم گیر هستند. همچنین ، پاکت سه طرف دوخت ، پاکت لاکچری ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ نیز جزو بهترین پاکت های تولیدی اشکان پک می باشند.

باکس پوچ مشکی بغل مات مشکی پاکت های سه طرف گاست یا کفه صاف به آنها می گویند. این پاکت های اشکان پک ظاهری بسیار جذاب دارند.

ویژگی مهم این نوع پاکت های بسته بندی باکس پوچ تخت بودن کفه ی آن می باشد. که این امکان را به وجود می آورد. که انواع محصولات را در خود جای دهد. محصولاتی از قبیل جامدات مایعات و پودر ها را در خود نگه می دارد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]