پاکت ته گاست

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1655270658863{margin-bottom: 0px !important;}”]

پاکت ته گاست

پاکت ته گاست زیپ دار دورو کرافت که از لایه های ( پلی استر ، پلی اتیلن ٫ کرافت) تشکیل شده است. در ابعاد مختلفی قابل تولی و عرضه می باشند. که پر سایز های مختلف به صورت سفارشی قابل تولید است.

از دیگر پاکت های تولیدی اشکان پک می توان به پاکت زیپدار ، پاکت آجیل ، پاکت قهوه ، پاکت کود ، پاکت گرانولا ، پاکت سه طرف دوخت ، پاکت لاکچری ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ که از این نوع چاپ استفاده می کنند نیز اشاره کرد.

[/vc_column_text][vc_zigzag][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1655270649045{margin-bottom: 0px !important;}”]پاکت های بسته بندی ته کاست یا پاکت بغل کاست یکی از انواع پاکت های بسته بندی اشکان پک می باشد. و به صورت مربع و مستطیل و جعبه مانند است.

پاکت بسته بندی

این محصول با توجه به شکل و فرم خاصی که به خود اختصاص داده است. این نوع پاکت بغل گاست از جذابیت و زیبایی ظاهری قابل توجی برخوردار می باشد. این نوع بسته بندی شرکت اشکان پک برای نگهداری مواد غذایی و غیر غذایی را می توان به دور از عوامل خارجی نگه دارد.

و این مدل پاکت ها وقتی درون قفسه های فروشگاه ها و مغازه ها بسیار جلوه ی چشمگیری دارد. و باعث جلب مشتریان می شود. از موارد دیگر که ی که این نوع بسته بندی را از دیگر بسته بندی ها متمایز می کند. این است که سه طرف ین پاکت به صورت کامل وکیوم شده است.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”7334″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_zigzag][vc_column_text css=”.vc_custom_1655270669603{margin-bottom: 0px !important;}”]پاکت دو طرف کاست یا پاکت بغل کاست به صورت چند لایه و با آنالیز های مختلف، ضخامت، ابعاد و رنگ های گوناگون تولید و ارائه می گردند. از طریق سایت اشکان پک به راحتی پاکت های مورد نظر خود را تهیه کنید.[/vc_column_text][mk_button url=”https://ashkanpack.com/contact-us/” align=”center” bg_color=”#aa0000″]جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با ما در تماس باشید.[/mk_button][/vc_column][/vc_row]