پاکت های سوپاپ دار

پاکت های سوپاپ دار

پاکت های سوپاپ دار ، شرکت اشکان پک تولیدکننده سوپاپ های تخلیه در ایران می باشد. ما علاوه بر استفاده این سوپاپ ها در محصولات خودمان. امکان فروش آنها به مشتریان محترم خود را بصورت جداگانه داریم.

بیشترین کاربرد پاکت باکس پوچ سوپاپ دار در صنعتت بسته بندی صنایع غذایی می باشد. با وجود سوپاپ بر روی پاکت باکس پوچ سوپاپ دار امکان تخلیه ی هوا بعد از بستن درب بسته بندی به راحتی وجود دارد.

سوپاپ تخلیه یک طرفه، تکنولوژی است. برای بسته بندی محصولاتی که تولید گاز می کنند. این سوپاپ ها امکان تخلیه گاز از بسته بدون اینکه هوایی وارد آن شود. را به مصرف کنندگان می دهد. این فرآیند در مواد غذایی متفاوت از جمله قهوه، باعث تازه ماندن، باد نکردن بسته و جلوگیری از اکسید شدن دانه های قهوه می گردد.

پیشنهاد ما برای تمام مواد غذایی که تولید گاز می کنند همانند قهوه ، میوه خشک و … که می خواهند از پاکت های ایستاده ، بغل کاست ، ته کاست و دیگر نوع ها استفاده کنند این است. که با تعبیه سوپاپ بدون وارد شدن هوا درون پاکت ، گاز های موجود در بعضی از مواد غذایی گرفته شود که تاثیر مستقیمی در کیفیت محصول برای مصرف کننده دارد.

سال هاست كه تمامي فعالان عرصه محصولات نوشيدني به دنبال يافتن محصولي براي جايگزين کردن بطري مي باشند. و يكي از عملي ترين و اقتصادي ترين شيوه هاي ابداع شده، كيسه هاي نازل دار و یا سوپاپ دار مي باشد.

پاکت های سوپاپ دار

 

این نوع پاکت ها دارای سوپاپ یا محفظه خروجی می باشند. که بیشتر برای مایعات با غلظت های متفاوت استفاده می شوند. همچنین قابلیت استفاده برای مواد پودری را نیز دارند .

اين سوپاپ ها داراي نشانگر عدم تقلب مي باشند. و پس از بازشدن آن مي توان دوباره درب آن را بست تا براي استفاده هاي مجدد محصول را سالم نگه داشت. بنا بر نياز مي توان بر روي کیسه های ایستاده سيستم هاي تخليه اي همچون، سيستم هاي تخليه سوپاپ دار، زيپ هاي خاص و معمولي، نصب کرد.

پاکت زیپ دار پنجره دار ایستاده در سایزها و رنگ های متفاوت با قابلیت دوخت حرارتی متناسب. در جهت بسته بندی بهداشتی و لوکس انواع آجیل و خشکبار، پسته، چای، قهوه و انواع پودر های گیاهان دارویی و دمنوش.

و چیپس ، زعفران، بذر، سبوس، پاکت نان و ساندویچ، پاکت نان تست و انواع پاکت های آلومینیومی دو لایه. و چند لایه پاکت های پاکت زیپ دار وکیوم، فویل متالایز، پاکت قهوه سوپاپ دار و پاکت آجیل ، پاکت کود ، پاکت گرانولا ، پاکت ارزان و پاکت سه طرف دوخت و پاکت زیپ دار متالایز یک رو شفاف و دو رو فویل می باشد.

از دیگر پاکت های تولیدی اشکان پک می توان به پاکت زیپدار، پاکت قهوه ، پاکت کود ، پاکت سه طرف دوخت نیز اشاره کرد. همچنین پاکت لاکچری ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ نیز از نمونه کارهای عالی اشکان پک می باشد.

برای سفارش و خرید انواع پاکت های بسته بندی و زیپ دار با ما در تماس باشید

مطالب مرتبط

فروش پاکت زیپدار ، پاکت‌ زیپدار را می‌توان یکی از پرطرفدارترین در بین مدل های متنوع پاکت در سراسر دنیا انتخاب کرد. این نوع پاکت زیپدار در ابعاد متفاوت و با آنالیزهای مختلف قابل تولید می‌باشند. راحتی در ایستادگی در قفسه‌ های فروش مغازه ها و فروشگاه ها، ظاهر زیبای پاکت ها، امکان پلمپ کردن مجدد ...
پاکت دو رو متالایز و پاکت سه طرف دوخت زیپدار دورو متالایز معروف به بالشی مناسب برای محصولاتی که مرطوب و خیس هستند. محصولاتی که باید از نور در امان بمانند و حتی محصولات صنعتی و پارچه ای. این پاکت در سایزهای مختلف موجود می باشد. همچنین می توانید برای سفارش این محصول پاکت ...
پاکت بسته بندی زیپ دار یکی از پر طرفدار ترین پاکت ها می باشد. که به مراتب پاکت زیپدار استفاده بیشتری نسبت به پاکت های بدون زیپ دارند. و اکثر پاکتهای بسته بندی دارای زیپ هستند به دلیل نگه داری مواد غذایی و ... در داخل خود به دور از هر گونه رطوبت و عوامل خارجی می باشد. تا کاملا مواد داخل پاکت پاکیزه باقی بمانند. ...
پاکت گرانولا که به آن پاکت آجیل ، خشکبار و پاکت قهوه نیز می گویند. و مخصوص محصولات گرانولی می باشد. و عموما از نوع پاکت کرافت ایستاده می باشند. گاها به صورت پاکت کرافت پنجره دار تولید می شوند. که مشتریان بتوانند داخل پاکت را به راحتی ببینند. و کیفیت محصول داخل پاکت ...
پاکت شفاف متالایز ، این پاکت در گروه پاکت های بسته بندی ایستاده زیپ دار شفاف متالایز می باشد. و یکی از پرطرفدار ترین و اقتصادی ترین گروه ها از میان پاکت های عمومی می باشد. یکی از ویژگی های این نوع پاکت متالایز مقاومت آن در برابر هوا، رطوبت، گرد و خاک می باشد. ...
پاکت متالایز پاکت های پلیمری می باشند. که با لایه ای نازک از جنس فلز معمولأ پوشش داده می شوند. پاکتهای متالایز دارای ظاهری فلزی مانند به فویل آلومینیوم می باشند که از نظر وزنی و هزینه کاهش یافته اند. پاکت های متالایز به طور وسیعی برای اهداف تزئین و بسته بندی برای مواد غذایی و همچنین ...