چاپ روی پاکت متالایز

چاپ روی پاکت متالایز

چاپ روی بسته بندی پاکت متالایز

 

چاپ روی پاکت متالایز بسته بندی و قیمت فروش آن به چه عواملی بستگی دارد؟ آیا تجهیزات بکار رفته در تولید و چاپ پاکت متالایز میتواند نقش کلیدی داشته باشد؟ در بسته بندی باعث افزایش فروش محصول شود؟

پاکت دو رو متالایز و پاکت سه طرف دوخت زیپدار دورو متالایز معروف به بالشی مناسب برای محصولاتی که مرطوب و خیس هستند. محصولاتی که باید از نور در امان بمانند و حتی محصولات صنعتی و پارچه ای. این پاکت در سایزهای مختلف موجود می باشد.

برای دسترسی به کیفیت متناسب و برتر در زمینه ی چاپ عوامل زیادی دخیل می باشد. یکی از این عوامل در دسترس داشتن مشاور در این عرصه می باشد. کسی که متخصص و کاربلد باشد. و شناخت کافی از دستگاه و شیوه کاری داشته باشد.

برخی از انواع پاکت ها چون پاکت کود ، پاکت گرانولا ، پاکت قهوه ، پاکت آجیل ، پاکت ارزان و پاکت لاکچری و … مورد استفاده عموم قرار می گیرد. همچنین پاکت زیپدار ، پاکت لاکچری ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ ، پاکت سه طرف دوخت نیز از نمونه کارهای عالی اشکان پک می باشد.

چاپ فلکسو گراور

 

چاپ فلکسو گراور یا چاپ با کلیشه که یک نوع چاپ حرفه ای است بر روی پاکت های بسته بندی که در مدل های  فول اچ دی در طی سال های گذشته در ایران مورد استفاده قرار گرفته است. در اینوع اول چاپ را روی لفاف بیرونی انجام می دهند و بعد با لایه های انتخاب شده لمینیت می شود. و بعد در پاکت سازی تبدیل به پاکت چاپ دار می گردد که می توان روی پاکت زیپ هم نصب کرد.

انواع مختلف چاپ در بسته بندی محصولات

 

  • چاپ سیلک اسکرین
  • چاپ لترپرس
  • و چاپ هلیوگراور
  • چاپ پارچه
  • و چاپ تامپو
  • چاپ فلکسو
  • همچنین چاپ افست

انواع پاکت متالایز

 

پاکت متالایز ساندویچ

 از مواد اولیه با کیفیت تحت عنوان فیلم متالایز تولید شده می باشد. متالایز ساندویچ خیلی سبک و انعطاف پذیر می باشد. و دارای یک ظرفیت متناسب برای ساندویچ است.

این محصول که به پاکت ساندویچ یا نایلون ساندویچ معروف می باشد. کاملا بهداشتی است و برای جلوگیری کردن از برخورد دست با ساندویچ و انتقال آلودگی به ساندویچ با عنوان روکش و بسته بندی انواع مختلف ساندویچ در رستوران ها، فست فودها و اغذیه فروشی ها استفاده می شود.

متالایز ساندویچ دارای طول 42 و عرض 16 است. این محصول به صورت کیلویی به فروش می رسد. و حداقل سفارش آن 3 کیلو می باشد. تعداد پاکت متالایز ساندویچ در هر یک کیلوگرم حدود 310 تا 300 عدد می باشد.

چاپ روی پاکت متالایز

 

پاکت دورو متالایز زیپ دار

 

برای تولید پاکت دورو متالایز زیپ دار صرفا از لفاف های سه لایه فویل استفاده نمی شود. بلکه انواع پاکت دوروشفاف و یکرو شفاف و یکرو متالایز و پاکت دورو متالایز زیپ دار نیز به این شیوه قابل پاکت شدن هستند.

پاکت زیپدار علاوه بر زیبایی ظاهری و چشم نواز بودن با توجه به مدل ساختار فیلم و ضخامت آن، اهداف مختص به خود را داشته و در صنایع متفاوت کاربردهای مختلفی را داشته. و در جهت نگهداری محصول ها برای مدتی طولانی بسیار مناسب هستند.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

فروش پاکت زیپدار ، پاکت‌ زیپدار را می‌توان یکی از پرطرفدارترین در بین مدل های متنوع پاکت در سراسر دنیا انتخاب کرد. این نوع پاکت زیپدار در ابعاد متفاوت و با آنالیزهای مختلف قابل تولید می‌باشند. راحتی در ایستادگی در قفسه‌ های فروش مغازه ها و فروشگاه ها، ظاهر زیبای پاکت ها، امکان پلمپ کردن مجدد ...
پاکت دو رو متالایز و پاکت سه طرف دوخت زیپدار دورو متالایز معروف به بالشی مناسب برای محصولاتی که مرطوب و خیس هستند. محصولاتی که باید از نور در امان بمانند و حتی محصولات صنعتی و پارچه ای. این پاکت در سایزهای مختلف موجود می باشد. همچنین می توانید برای سفارش این محصول پاکت ...
پاکت بسته بندی زیپ دار یکی از پر طرفدار ترین پاکت ها می باشد. که به مراتب پاکت زیپدار استفاده بیشتری نسبت به پاکت های بدون زیپ دارند. و اکثر پاکتهای بسته بندی دارای زیپ هستند به دلیل نگه داری مواد غذایی و ... در داخل خود به دور از هر گونه رطوبت و عوامل خارجی می باشد. تا کاملا مواد داخل پاکت پاکیزه باقی بمانند. ...
پاکت گرانولا که به آن پاکت آجیل ، خشکبار و پاکت قهوه نیز می گویند. و مخصوص محصولات گرانولی می باشد. و عموما از نوع پاکت کرافت ایستاده می باشند. گاها به صورت پاکت کرافت پنجره دار تولید می شوند. که مشتریان بتوانند داخل پاکت را به راحتی ببینند. و کیفیت محصول داخل پاکت ...
پاکت شفاف متالایز ، این پاکت در گروه پاکت های بسته بندی ایستاده زیپ دار شفاف متالایز می باشد. و یکی از پرطرفدار ترین و اقتصادی ترین گروه ها از میان پاکت های عمومی می باشد. یکی از ویژگی های این نوع پاکت متالایز مقاومت آن در برابر هوا، رطوبت، گرد و خاک می باشد. ...
چاپ سیلک یکی از روش‌ های نوین و به روز صنعت چاپ بوده که توسط مدل‌ های خاصی از قالب که به آن ها شابلون می گویند. که بر سطوح مختلفی قابل چاپ نیز خواهد بود. همچنین نوعی از چاپ می باشد که در آن از شابلون (استفاده از کلاف چوبی یا فلزی و توری ابریشمی) استفاده می شود. ...