باکس پوچ بنفش

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1663132422540{margin-bottom: 0px !important;}”]

باکس پوچ بنفش

باکس پوچ بنفش ، باکس پوچ نوعی از پاکت ها موجود و پرطرفدار شرکت اشکان پک می باشد. از جمله پاکت باکس پوچ های تمام کرافت و پاکت ها باکس پوچ رنگی براق و مات و حتی به صورت کرافت نیز قابل تولید و عرضه می باشد.

داشتن زیپ در کنار آپشن های فوق که زیپ روی این نوع پاکت حدودا ۶ الی ۷ مدل دارد که ۲مدل از این زیپها در حال حاضر در ایران رایج و قابل استفاده می باشد.[/vc_column_text][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1663132456596{margin-bottom: 0px !important;}”]

باکس پوچ رنگی

باکس پوچ رنگی ،در واقع همان پاکت های کف صاف یا کف تخت به آن ها نیز می گویند. این نوع پاکت ها از ظاهری زیبا و جذابیت خاصی برخوردار هستند.  همچنین  پاکت لاکچری ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ نیز از نمونه کارهای عالی اشکان پک می باشد.

تخت بودن کفه این نوع پاکت های بسته بندی اشکان پک یکی از ویژگی های مهم و اصلی این پاکت ها می باشند. این نوع پاکت های باکس پوچ رنگی این امکان را برای مصرف انواع مواد غذایی و غیره … از جمله مواد جامد ، مایع و به صورت پودری را در خود جای می دهد.

از دیگر پاکت های تولیدی اشکان پک می توان به پاکت زیپدار ، پاکت آجیل ، پاکت قهوه ، پاکت کود ، پاکت گرانولا ، پاکت سه طرف دوخت نیز اشاره کرد.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”7011″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][vc_column_text css=”.vc_custom_1663132411330{margin-bottom: 0px !important;}”]

پاکت باکس پوچ بنفش

این پاکت های بسته بندی باکس پوچ در رنگ بندی های مختلفی چون سفید ، مشکی ، آبی ، بنفش ، طلایی و غیره قابل طراحی و تولید می باشند.

همچنین پاکت هایی که دارای درب بلند تری برای استفاده آسان تر نسبت به دیگر پاکت ها است. پاکت باکس پوچ می گویند. و به صورت سه طرف کاست طراحی شده اند. بسته بندی باکس پوچ می گویند.

و همچنین به صورت براق و مات نیز به بازار عرضه می گردند. این پاکت هاب بسته بندی به دلیل داشتن رنگ های متنوع خود بسیار مورد توجه عموم و مشتریان قرار می گیرد. و در قفسه های فروشگاه بسیار خودنمایی می کنند و چشم گیر هستند.

شرکت اشکان پک در زمینه تولید پاکت قهوه و زیپ دار و انواع پاکت ها فعالیت می‌ نماید. این شرکت دارای بیش از 20 سال سابقه در ارائه ی کالا ها و خدمات با کیفیت به مشتریان خود در سرتاسر خاورمیانه می‌ باشد. صنایع بسته بندی اشکان پک فعاليت خود را تا زمان حاضر در زمينه توليد انواع پاكت آغاز کرده است.[/vc_column_text][mk_button url=”https://ashkanpack.com/contact-us/ ” align=”center” bg_color=”#aa0000″]برای خری انواع پاکت های باکس پوچ با اشکان ک در تماس باشید[/mk_button][/vc_column][/vc_row]