باکس پوچ شفاف

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1655700795932{margin-bottom: 0px !important;}”]

باکس پوچ شفاف

باکس پوچ شفاف ( سه طرف گاست ) سایز 20*12 می توانیم جزو آن پاکت هایی بدانیم، که از نظر هزینه نسبت به بقیه گران تر خواهد بود. گرانی این پاکت ها به دلیل ظرفیت حجمی بالای محصولات، اندازه های بزرگ و مناسب، حمل آسان، قابلیت باز و بسته شدن با زیپ است.  همچنین  پاکت لاکچری ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ نیز از نمونه کارهای عالی اشکان پک می باشد.

این پاکت ها را می توانید در فروشگاه ها و یا پشت ویترین مغازه ها در رنگ های متنوعی ببینید. امروزه دیگر نیازی نیست از پلاستیک های معمولی برای خشکبار، شکر، قند، چای و… استفاده کرد. بلکه این پاکت ها در طی چند سال اخیر جایگزین پلاستیک کرده اند.

پاکت باکس پوچ ( سه طرف گاست ) سایز 20*12 را می توانید خریداری کنید. و از محصولات خود به میزان دلخواه در ان بسته بندی کنید تا در بازار برای فروش به دست مشتریان برسانید. از دیگر پاکت های تولیدی اشکان پک می توان به پاکت زیپدار ، پاکت آجیل ، پاکت قهوه ، پاکت کود ، پاکت گرانولا ، پاکت سه طرف دوخت نیز اشاره کرد.[/vc_column_text][vc_zigzag][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1655700771699{margin-bottom: 0px !important;}”]

مزایا استفاده از پاکت باکس پوچ (سه طرف کاست) سایز 20*12

این پاکت ها قابلیت و مزایای بسیاری دارند. که می توانیم به چندین مورد از مهم ترین آن ها در ادامه اشاره کنیم پس با ما همراه باشید.

  • پاکت باکس پوچ ( سه طرف گاست ) سایز 20*12
  • دارای شکل ظاهری زیبا
  • جذب کننده و چشمگیر
  • مدرن و شیک
  • با کیفیت
  • استاندارد
  • اندازه های مختلف
  • فضای زیاد برای قرار گیری محصولات
  • نگهداری مواد و خشکبار تا مدت های طولانی
  • ضد آب ( بدون نفوذ حتی قطره ای از آب در درون آن ها)
  • مقاوم

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”6700″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_zigzag][vc_column_text css=”.vc_custom_1660367039301{margin-bottom: 0px !important;}”]

پاکت باکس پوچ (سه طرف کاست) سایز 20*12

از بهترین مزایایی، که می توان در رابطه با این نوع پاکت ( سه طرف گاست ) سایز 20*12 اشاره کرد این موارد خواهند بود. همه این موارد دست به دست هم داده اند تا مصرف کنندگان علاوه بر قیمت نسبتا زیاد این پاکت ها آن ها را خریداری نمایند. زیرا قیمت های بالای آن در برابر با کیفیتی، که این پاکت ها ارائه می دهند بسیار مناسب خواهند بود.

اكنون با گذشت سال‌ ها هم اکنون پيشرفت چشم‌گيري در زمينه توليد پاكت به داشته است. مجموعه صنایع بسته بندی اشکان پک با مشاهده نياز بازار به ايجاد تحول تصميم به توسعه و رشد در انواع مختلف صحافي پاكت گرفته است. و در اين راستا با تکنولوی جدید و الگو برداري از آنها در نحوه ساخت پاكت و سرويس‌ دهي به مشتريان نموده است.

باکس پوچ رنگی

باکس پوچ رنگی ،در واقع همان پاکت های کف صاف یا کف تخت به آن ها نیز می گویند. این نوع پاکت ها از ظاهری زیبا و جذابیت خاصی برخوردار هستند.

تخت بودن کفه این نوع پاکت های بسته بندی اشکان پک یکی از ویژگی های مهم و اصلی این پاکت ها می باشند. این نوع پاکت های باکس پوچ رنگی این امکان را برای مصرف انواع مواد غذایی و غیره … از جمله مواد جامد ، مایع و به صورت پودری را در خود جای می دهد.

[/vc_column_text][mk_button url=”https://ashkanpack.com/contact-us/” align=”center” bg_color=”#aa0000″]جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با ما در تماس باشید[/mk_button][/vc_column][/vc_row]