باکس پوچ رنگی سفید

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1655619373224{margin-bottom: 0px !important;}”]

باکس پوچ رنگی سفید

پاکت باکس پوچ رنگی سفید براق سایز ۲۸ * ۱۷ که از متریال ( پلی استر ، پلی اتیلن ، متالایز ) تشکیل شده است. و در سایز های مختلف قابل سفارش هستند. (حداقل به اندازه یک کارتن). دیگر پاکت های تولیدی اشکان پک می توان به پاکت زیپدار ، پاکت آجیل ، پاکت قهوه ، پاکت کود ، پاکت گرانولا ، پاکت سه طرف دوخت همچنین  پاکت لاکچری ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ نیز اشاره کرد.

این مدل پاکت جزء لوکس ترین و جدید ترین پاکت ها می باشد. و درعین حال گران ترین نوع پاکت موجود در بازار نیز می باشند. از خصوصیت های ویژه ی این پاکت می توان به مدل ایستایی کامل آن نیز اشاره کرد.

این نوع پاکت ها برای استفاده از انواع مواد غذایی از جمله خشکبار ، قهوه ، مواد غذایی پودری و گرانولی و … می باشند. پاکت ها به صورت عایق بوده و مانع از ورود هر گونه گرد و غبار و آلودگی می شود. و محصول درون خود را کاملا استرلیزه و تمیز نگه می دارد.[/vc_column_text][vc_zigzag][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1655619542431{margin-bottom: 0px !important;}”]و نیز ظرفیت بالای آن نسبت به ابعادش بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است. و همچنین نمای زیبای این نوع پاکت های باکس پوچ در قفسه های مغازه و فروشگاه های کاربران و زیپ منحصر به فردش که همان زیپ جیبی نام دارد برای مشتریان جلب توجه می کند.

این نوع پاکت ها در رنگ های مختلف شامل رنگ های مات و رنگ های براق وجود دارد. و در انبار اشکان پک موجود می باشد. همچنین قابلیت تولید در هر سایز و رنگ و طرح دلخواه توسط شما نیز وجود دارد.

باکس پوچ رنگی

باکس پوچ رنگی ،در واقع همان پاکت های کف صاف یا کف تخت به آن ها نیز می گویند. این نوع پاکت ها از ظاهری زیبا و جذابیت خاصی برخوردار هستند. تخت بودن کفه این نوع پاکت های بسته بندی اشکان پک یکی از ویژگی های مهم و اصلی این پاکت ها می باشند.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”6457″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_zigzag][vc_column_text css=”.vc_custom_1660108828641{margin-bottom: 0px !important;}”]

ویژگی های پاکت باکس پوچ

از ویژگی های خاص این نوع پاکت که تفاوت ایجاد کرده با مدل های قدیمی. می توان گفت مهم ترین آن ها ایستایی کامل پاکت مانند جعبه و نشست خوب آن است. و داشتن گاست در کناره ها برای جا دادن حجم بیشتر در ابعاد کوچک تر برای کنترل بهای تمام شده هر پاکت و فضای کمتر در نگه داری و کارتن می باشد.

این نوع پاکت های باکس پوچ رنگی این امکان را برای مصرف انواع مواد غذایی و غیره … از جمله مواد جامد ، مایع و به صورت پودری را در خود جای می دهد. اكنون با گذشت سال‌ها هم اکنون پيشرفت چشم‌گيري در زمينه توليد پاكت به داشته است.

شرکت اشکان پک یکی از بزرگ ترین و تولید کنندگان پاکت های بسته بندی می باشد. که شما می توانید با خیال راحت با تماس با شرکت پس از مشاوره آن چه که مطابق با نیاز شما باشد می توانید به راحتی پاکت مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایید.[/vc_column_text][mk_button url=”https://ashkanpack.com/contact-us/” align=”center” bg_color=”#aa0000″]جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با ما در تماس باشید[/mk_button][/vc_column][/vc_row]