باکس پوچ صورتی

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1660108670473{margin-bottom: 0px !important;}”]

باکس پوچ رنگی صورتی

باکس پوچ رنگی صورتی ، باکس پوچ رنگی، در واقع همان پاکت های کف صاف یا کف تخت به آن ها نیز می گویند. این نوع پاکت ها از ظاهری زیبا و جذابیت خاصی برخوردار هستند. همچنین پاکت لاکچری ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ نیز از نمونه کارهای عالی اشکان پک می باشد.

تخت بودن کفه این نوع پاکت های بسته بندی اشکان پک یکی از ویژگی های مهم و اصلی این پاکت ها می باشند. که بسیار پر مصرف می باشد. از دیگر پاکت های تولیدی اشکان پک می توان به پاکت زیپدار ، پاکت آجیل ، پاکت قهوه ، پاکت کود ، پاکت گرانولا ، پاکت سه طرف دوخت نیز اشاره کرد.

پاکت باکس پوچ با چاپ سیلک یکی از روش‌ های نوین و به روز صنعت چاپ بوده. که توسط مدل‌ های خاصی از قالب که به آن ها شابلون می گویند. که بر سطوح مختلفی قابل چاپ نیز خواهد بود.

همچنین نوعی از چاپ می باشد که در آن از شابلون (استفاده از کلاف چوبی یا فلزی و توری ابریشمی) استفاده می شود. که رنگ از طریق شابلون بر روی سطح چاپ می شود. در اکثر چاپ ها از طریق سیلندر، کلیشه و یا زینک به صورت غیر مستقیم می باشد. ولی در چاپ سیلک رنگ به صورت مستقیم بر روی سطح درج می شود.[/vc_column_text][vc_zigzag][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1655618389639{margin-bottom: 0px !important;}”]این نوع پاکت های باکس پوچ رنگی این امکان را برای مصرف انواع مواد غذایی و غیره … از جمله مواد جامد ، مایع و به صورت پودری را در خود جای می دهد. باکس پوچ نوعی از پاکت ها موجود و پرطرفدار شرکت اشکان پک می باشد.

باکس پوچ

این پاکت های بسته بندی باکس پوچ در رنگ بندی های مختلفی چون سفید ، مشکی ، طلایی ، بنفش ، آبی و به ویژه صورتی و … قابل طراحی و تولید می باشند. همچنین پاکت هایی که دارای درب بلند تری برای استفاده آسان تر نسبت به دیگر پاکت ها است. پاکت باکس پوچ می گویند. و به صورت سه طرف کاست طراحی شده اند. بسته بندی باکس پوچ می گویند.

و همچنین به صورت براق و مات نیز به بازار عرضه می گردند. این پاکت هاب بسته بندی به دلیل داشتن رنگ های متنوع خود بسیار مورد توجه عموم و مشتریان قرار می گیرد. و در قفسه های فروشگاه بسیار خود نمایی می کنند و چشم گیر هستند. و همچنین رنگ طلایی این نوع پاکت ها  بسیار پر طرفدار هستند.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”7586″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_zigzag][vc_column_text css=”.vc_custom_1655618494486{margin-bottom: 0px !important;}”]این پاکت های بسته بندی باکس پوچ در رنگ بندی های مختلفی چون سفید ، مشکی ، آبی ، بنفش ، طلایی و… قابل طراحی و تولید می باشند.

این نوع پاکت مواد غذایی را به دور از هر گونه عوامل خارجی نگه می دارد. و از عبور رطوبت ، گرد و غبار و آلودگی به داخل پاکت از طریق زیپی که دارد جلوگیری می کند. این کاغذ کرافت به دلیل طرح و رنگ های خاصی که دارد، سبک کلاسیک دارد. و شکوه زیادی به دکور فروشگاه شما می دهد.

همچنین به صورت براق و مات نیز به بازار عرضه می گردند. این پاکت هاب بسته بندی به دلیل داشتن رنگ های متنوع خود بسیار مورد توجه عموم و مشتریان قرار می گیرد. و در قفسه های فروشگاه بسیار خودنمایی می کنند و چشم گیر هستند.

[/vc_column_text][mk_button url=”https://ashkanpack.com/contact-us/” align=”center” bg_color=”#aa0000″]جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با ما در تماس باشید[/mk_button][/vc_column][/vc_row]