پاکت ایستاده زیپ دار

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1660023184404{margin-bottom: 0px !important;}”]

پاکت ایستاده زیپ دار

پاکت ایستاده زیپ دار شفاف متالایز ، این نوع پاکت از دو لایه فیلم پلیمری، پلی استر و پلی اتیلن تشکیل شده است. که قسمت پشت پاکت از فیلم های پلی استر متالایز و پلی اتیلن تشکیل شده است. و قسمت روی پاکت از دو لایه فیلم پلی استر شفاف و پلی اتیلن تشکیل شده است. و در ضخامت های مختلف قابل تولید می باشد.

از دیگر پاکت های تولیدی اشکان پک می توان به پاکت زیپدار ، پاکت آجیل ، پاکت قهوه ، پاکت کود ، پاکت گرانولا ، پاکت سه طرف دوخت نیز اشاره کرد.

در بسته بندی های 3 لایه که معمولا برای جنس های خاص و تخصصی از فویل آلومینیوم یا متالایز نسبت به حساسیت محصول استفاده می کنند. برای مثال در محصولی مانند قهوه از نظر جهانی و تخصصی نباید عبور و مهاجرت اکسیژن و رطوبت را داشته باشیم و همین طور نور نیز نباید به بسته نفوذ کند. و به ماندگاری محصول در فروشگاه اصطلاحا شلف لایف محصول کمک می کنم که زمان بیشتری بماند با کیفیت اولیه محصول.

[/vc_column_text][vc_zigzag][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1655279384906{margin-bottom: 0px !important;}”]

پاکت ایستاده زیپدار شفاف متالایز

پاکت ایستاده زیپدار شفاف متالایز یکی از مدل های بسیار پر کاربرد پاکت زیپدار می باشد. که برای بسته بندی محصولات مختلف کاربرد فراوان و زیادی دارد. همچنین  پاکت لاکچری ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ یز از نمونه کارهای عالی اشکان پک می باشد.

برای بسته بندی محصولات غذایی مانند: آجیل و خشکبار، میوه خشک، ادویه جات، گیاهان دارویی و دمنوش ها، حبوبات و غلات، مواد غذایی پروتئینی، غذا های آماده و نیمه آماده، سبزیجات خشک، قند و شکر، خیارشور، زیتون و ترشی جات، قهوه ، آرد و مواد غذایی پودری و گرانولی، ماهی و میگو و همچنین محصولات دیگری از جمله دارویی و پزشکی، بهداشتی و آرایشی، کشاورزی، دام و طیور و حیوانات خانگی بسیار پرکاربرداست.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”5737″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_zigzag][vc_column_text css=”.vc_custom_1655279454420{margin-bottom: 0px !important;}”]

پاکت بغل کاست

فضای مفید، ایستایی، چشم نوازی داخل ویترین فروشگاه ها از محاسن اصلی این نوع پاکت بغل کاست می باشد. اشکان پک امکان تولیدات این نوع پاکت با چاپ هلیو و فلکسو را با بالاترین کیفیت را دارا می باشد.

پاکت بغل کاست  که هم در مدل های تمام شفاف و هم به شکل یکرو شفاف یکرو متالایز قابل خرید و فروش نیز هستند. و در زمینه بسته بندی های پر فروش و محبوب بین مشتریان قرار گرفته می باشند جهت بسته بندی انواع محصولات قرار دارد.

پاکت ایستاده زیپدار شفاف متالایز در صنایع بسته بندی اشکان پک به دو صورت متالایز نقره ای و داخل طلایی تولید می شود. و قابل ارائه به متقاضیان محترم می باشد.[/vc_column_text][mk_button url=”https://ashkanpack.com/contact-us/” align=”center” bg_color=”#aa0000″]جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با ما در تماس باشید[/mk_button][/vc_column][/vc_row]