پاکت کرافت پنجره دار

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1660452208310{margin-bottom: 0px !important;}”]

پاکت کرافت پنجره دار چاپ سیلک

پاکت کرافت پنجره دار چاپ سیلک از جنس کرافت سه لایه تشکیل شده اند. همچنین از لایه هایی همچون کرافت، پلی استر، پلی اتیلن به ضخامت 160 میکرون است. و عموما به صورت زیپ و گاست دار تولید می گردد. و صنایع مختف مثل قهوه و خشکبار و … استفاده می شود.

از دیگر پاکت های تولیدی اشکان پک می توان به  ، پاکت آجیل ، پاکت قهوه ، پاکت کود ، پاکت گرانولا ، پاکت سه طرف دوخت نیز اشاره کرد. همچنین پاکت لاکچری ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ نیز از نمونه کارهای عالی اشکان پک می باشد.

چاپ سیلک

که ساده ترین و ارزان ترین چاپ می باشند. که در مقدار های کم مانند 1 عدد نیز می توان چاپ روی پاکت را داشت. اما از نظر حرفه ای چاپ با شابلون یا 1000 همان سیلک اسکرین برای نمونه یا فروش های آزمایشی در مقدار های کم می باشد. و چاپ سیلک بعد از تولید پاکت روی آن انجام می شود. چاپ سیلک از متداول ترین چاپ ها در این صنعت می باشد.[/vc_column_text][vc_zigzag][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1655786671040{margin-bottom: 0px !important;}”]این نوع پاکت های کرافت پنجره دار زیپ دار که به نام پاکت کرافت زیپ کیپ هم شناخته شده اند. برای بسته بندی های غذایی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. و همچنین بسیار مطمئن و بی‌خطر می باشند. که حتی توسط سازمان غذا و دارو کشور مورد تائید قرار گرفته است.

این مدل پاکت های کرافت روش مناسبی برای نشان دادن کیفیت محصول درون آن به مشتری می باشد. مخصوصا زمانی که فروشنده نمی خواهد هزینه ی زیادی صرف تبلیغات و بسته بندی خیلی شلوغ انجام دهد. انتخاب این نوع پاکت های بسته بندی پنجره دار بسیار مناسب است.

پاکت زیپدار

این نوع پاکت پنجره دار زیپ دار به‌ صورت سه لایه تولید می‌ شوند. و نیز دارای مقاومت نسبتا بالایی در برابر نفوذ رطوبت می باشند. و ماندگاری محصول را دورن خود بیشتر حفظ می‌کنند. این محصول از یک لایه کاغذ کرافت، یک لایه پلی استر شفاف و یک لایه پلی‌ اتیلن شفاف تشکیل‌ شده است که کاملا منسب است. و مواد غذایی و غیره را بدون نفوذ هر گوه آلودگی درون خود حفظ می کند.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”6528″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_zigzag][vc_column_text css=”.vc_custom_1663564914945{margin-bottom: 0px !important;}”]

پاکت کرافت پنجره دار

از پاکت های کرافت پنجره دار، برای مواد غذایی استفاده می شود. این پاکت ها بسیار مقرون به صرفه هستند. بسته بندی پنجره ای برای محصولات بسیار کارامد است. به دلیل اینکه محصول داخل بسته بندی را می توان مشاهده کرد. زمانی که مشتری دید صریح و واضحی از محصولی که قصدش را دارد ببیند بیشتر بیشتر به خرید ان رقبت دارد.

ماندگاری محصول را دورن خود بیشتر حفظ می‌کنند. این محصول از یک لایه کاغذ کرافت، یک لایه پلی استر شفاف و یک لایه پلی‌ اتیلن شفاف تشکیل‌ شده است که کاملا منسب است. و مواد غذایی و غیره را بدون نفوذ هر گوه آلودگی درون خود حفظ می کند.

شرکت اشکان پک بهترین و مجرب ترین شرکت در زمینه تولید پاکت قهوه و زیپ دار و پاکت های بسته بندی فعالیت می نماید. این شرکت دارای بیش از 20 سال سابقه در ارائه ی کالاها و خدمات با کیفیت به مشتریان خود در سرتاسر خاورمیانه می باشد. انواع پاکت های بسته بندی را به صورت کارتنی به تعداد قابل سفارش هستند.[/vc_column_text][mk_button url=”https://ashkanpack.com/contact-us/” align=”center” bg_color=”#aa0000″]جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با اشکان پک در ارتباط باشید[/mk_button][/vc_column][/vc_row]