پخش پاکت باکس پوچ

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1655271574947{margin-bottom: 0px !important;}”]

باکس پوچ مات قرمز

باکس پوچ مات قرمز این مدل پاکت های باکس پوچ تمام کرافت می تواند مواد بسته بندی شده در خود را از همه ی عوامل خارجی دور نگه دارد. از جمله نور مستقیم ، رطوبت هوا ، اکسیژن هوا و همچنین از گرد و غبار در امان نگه دارد.

کاغذ این مدل پاکت تمام کرافت عموما جذابیت خاصی دارد. حتی بدون چاپ مخصوص نیز بسیار جذابیت خود را حفظ کرده است. این طراحی خاص پاکت های تمام کرافت مات قرمز مصرف کننده ها را جذب خود کرده. و  ریشه در گذشته بشر و یا به قولی سازگار با محیط زیست ما می باشند.[/vc_column_text][vc_zigzag][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1655271553701{margin-bottom: 0px !important;}”]

پاکت های بسته بندی

از این مدل پاکت ها بیشتر برای بسته بندی محصولاتی چون : قهوه ، آجیل و خشکبار مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین برای شیرینی جات و شکلات در برخی شیرینی پزی ها مورد استفاده قرار می گیرد. و همچنین برای بسته بندی چای و دمنوش و محصولات پودری در عطاری ها نیز از آن ها استفاده می شود.

و دیگر مصارف این مدل پاکت ها در بسته بندی بذر گیاهان و حتی سموم و کود ها و … می باشد.

و نیز ظرفیت بالای آن مدل پاکت بسته بندی نسبت به ابعادش بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است. و نیز نمای زیبای این نوع پاکت های باکس پوچ در قفسه های مغازه و فروشگاه های کاربران و زیپ منحصر به فردش که همان زیپ جیبی نام دارد. برای مشتریان جلب توجه می کند.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”5730″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_zigzag][vc_column_text css=”.vc_custom_1655271590462{margin-bottom: 0px !important;}”]این نوع پاکت ها در رنگ های مختلف شامل رنگ های مات و رنگ های براق وجود دارد. و در انبار اشکان پک موجود می باشد . همچنین قابلیت تولید در هر سایز و رنگ و طرح دلخواه توسط شما نیز وجود دارد.

از دیگر پاکت های تولیدی اشکان پک می توان به پاکت زیپدار ، پاکت آجیل ، پاکت قهوه ، پاکت کود ، پاکت گرانولا ، پاکت سه طرف دوخت ، پاکت لاکچری ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ که از این نوع چاپ استفاده می کنند نیز اشاره کرد.

[/vc_column_text][mk_button url=”https://ashkanpack.com/contact-us/” align=”center” bg_color=”#aa0000″]جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با ما در تماس باشید[/mk_button][/vc_column][/vc_row]