خرید و فروش پاکت قهوه

خرید و فروش پاکت قهوه

خرید و فروش پاکت قهوه قیمت پاکت زیپ دار برای بسته بندی محصولات متنوع مانند خشکبار و قهوه می تواند با توجه به سفارشات و نیز ابعاد پاکت با نوساناتی بسیار کم همراه می باشد.

محصولاتی مانند پاکت خشکبار و پاکت قهوه جزو کالاها و محصولاتی می باشند. که در بسته بندی باید به خوبی کیفیت پاکت های انتخابی را در نظر گرفت. پاکت های کاغذی پنجره دار با توجه به لایه درونی خود پاکت که از جنس فودگرید است. از بهترین نمونه های پاکت های کاغذی و پاکت گرانولا بوده که توانسته با ارائه قیمت متناسب و تنوع در شکل ظاهری خود موجب تغییراتی موثر در امر بسته بندی شود.

پاکت کرافت قهوه خرید و فروش بالا و عمده ای را به خود تخصص داده. و با ارائه بهترین قیمت ها توانسته جایگزینی ویژه برای انواع نایلون ها و پاکت زیپدار باشد. و توانسته یکی از مهم ترین بسته بندی هایی باشد که برای نگهداری انواع قهوه مورد مصرف قرار خواهد گرفت.

بسته بندی یکی از مهم ترین مسائل است. که همیشه تولیدکننگان و عرضه کنندگان مواد غذایی را متوجه خود کرده. و با گذشت زمان کارکرد آن دستخوش تغییرات گسترده در بازار شده.

پاکت قهوه

 

خرید بالایی داشته و برای انواع آجیل و خشکبار و قهوه و همچنین برای فست فود نیز خیلی پرکابرد می باشد.

پاکت کرافت کاغذی جزو آن دسته از محصولاتی است. که تفاوت در مدل و رنگ های آن باعث ایجاد علاقه بسیاری از تجار و همچنین عملکرد موفق با امکان چاپ نام تجاری بر روی آنها در طی سال های اخیر مورد توجه همگان شده و در این زمینه بسیار موثر واقع می شود.

انواع پاکت کرافت که برای صنایع غذایی مانند قهوه و کافی میکس استفاده می شود. به نوبه ی خود بازار عمده آن به راه است و از طریق تولید کنندگان و نمایندگان فروش آن انجام می پذیرد.

برای اینکه بتوانیم به نوع بسته بندی مرغوب دست پیدا کنیم. اولا باید سلیقه مشتریان را در نظر گرفت. و ثانیا برای نمایش و همچنین نگهداری محصول به گزینه بهتر دست پیدا کرد.

یکی از انواع بسته بندی های مدرن و به صرفه نسبت به آلومینیوم پاکت از جنس متالایز نقره ای براق می باشد. که محکم و بسیار شیک و قابل چاپ به صورت گسترده می باشد.

همان طور که اطلاع دارید در حال حاضر بسته بندی های متالایز در بازار توانسته مخاطب خود را جذب کرده. و به نوع محصول ابهت ویژه ای ببخشد.

این پاکت ها معمولا برای میوه های خشک، غلات، حبوبات، ترشیجات، ادویه جات، تنقلات، چای، قهوه و غیره استفاده می شود. شما می توانید با توجه به نیاز خود از بین طیف گسترده ای از اندازه ها انتخاب کنید. کیسه های ما 100٪ قابل بازیافت هستند.

چاپ هلیوگراور

 

یا چاپ با سیلندر که یکی دیگر از چاپ های حرفه ای در دنیا می باشد. که خیلی از مشکلات چاپ های قبلی را ندارد و خدمات بهتر و دقیق تری به مشتری می توان داد. در چاپ هلیو و مقایسه آن با چاپ فلکسوگراور باید گفت که ابزار در چاپ فلکسو کلیشه بر روی پاکت چاپی می باشد. که یک ژلاتین به صورت شیت مانند است. و آن را به دور سیلندر های چاپ دستگاه می چسبانند. چاپ های هلیو و فلکسو از با کیفیت ترین چاپ ها می باشند.

درباره ی اشکان پک

 

شرکت اشکان پک بهترین و مجرب ترین شرکت در زمینه تولید پاکت قهوه و زیپ دار و پاکت های بسته بندی فعالیت می نماید. این شرکت دارای بیش از 20 سال سابقه در ارائه ی کالاها و خدمات با کیفیت به مشتریان خود در سرتاسر خاورمیانه می باشد.

از دیگر پاکت های تولیدی اشکان پک می توان به پاکت زیپدار ، پاکت آجیل ، پاکت قهوه ، پاکت کود ، پاکت گرانولا ، پاکت سه طرف دوخت نیز اشاره کرد. همچنین پاکت لاکچری ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ نیز از نمونه کارهای عالی اشکان پک می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

فروش پاکت زیپدار ، پاکت‌ زیپدار را می‌توان یکی از پرطرفدارترین در بین مدل های متنوع پاکت در سراسر دنیا انتخاب کرد. این نوع پاکت زیپدار در ابعاد متفاوت و با آنالیزهای مختلف قابل تولید می‌باشند. راحتی در ایستادگی در قفسه‌ های فروش مغازه ها و فروشگاه ها، ظاهر زیبای پاکت ها، امکان پلمپ کردن مجدد ...
پاکت دو رو متالایز و پاکت سه طرف دوخت زیپدار دورو متالایز معروف به بالشی مناسب برای محصولاتی که مرطوب و خیس هستند. محصولاتی که باید از نور در امان بمانند و حتی محصولات صنعتی و پارچه ای. این پاکت در سایزهای مختلف موجود می باشد. همچنین می توانید برای سفارش این محصول پاکت ...
پاکت بسته بندی زیپ دار یکی از پر طرفدار ترین پاکت ها می باشد. که به مراتب پاکت زیپدار استفاده بیشتری نسبت به پاکت های بدون زیپ دارند. و اکثر پاکتهای بسته بندی دارای زیپ هستند به دلیل نگه داری مواد غذایی و ... در داخل خود به دور از هر گونه رطوبت و عوامل خارجی می باشد. تا کاملا مواد داخل پاکت پاکیزه باقی بمانند. ...
پاکت گرانولا که به آن پاکت آجیل ، خشکبار و پاکت قهوه نیز می گویند. و مخصوص محصولات گرانولی می باشد. و عموما از نوع پاکت کرافت ایستاده می باشند. گاها به صورت پاکت کرافت پنجره دار تولید می شوند. که مشتریان بتوانند داخل پاکت را به راحتی ببینند. و کیفیت محصول داخل پاکت ...
پاکت شفاف متالایز ، این پاکت در گروه پاکت های بسته بندی ایستاده زیپ دار شفاف متالایز می باشد. و یکی از پرطرفدار ترین و اقتصادی ترین گروه ها از میان پاکت های عمومی می باشد. یکی از ویژگی های این نوع پاکت متالایز مقاومت آن در برابر هوا، رطوبت، گرد و خاک می باشد. ...
پاکت متالایز پاکت های پلیمری می باشند. که با لایه ای نازک از جنس فلز معمولأ پوشش داده می شوند. پاکتهای متالایز دارای ظاهری فلزی مانند به فویل آلومینیوم می باشند که از نظر وزنی و هزینه کاهش یافته اند. پاکت های متالایز به طور وسیعی برای اهداف تزئین و بسته بندی برای مواد غذایی و همچنین ...