چرا بهداشت مواد غذایی مهم است؟

چرا بهداشت مواد غذایی مهم است؟1

بسته بندی مواد غذایی

 

بسته بندی مواد غذایی ، نکته مهمی است که پس از تهیه مواد غذایی، حفاظت از آنچه که می خوریم بسیار حائز اهمیت است. زیرا ایمنی و سلامت غذا رابطه مستقیمی با سلامت بدنمان دارد.

تهیه و ذخیره مناسب مواد غذایی به بهترین نحو خطر ابتلای مصرف کنندگان را از بیماری ناشی از آلودگی های غذایی کاهش می دهد. اصول ایمنی مواد غذایی با هدف جلوگیری از آلودگی مواد غذایی و ایجاد مسمومیت غذایی است.

براي حفظ و نگهداري مواد غذايي از عوامل آلوده و فاسد كننده با در نظر گرفتن نوع آلودگي روش هاي مختلفي استفاده مي گردد. بر اساس نوع ماده غذايي ، خصوصيات فيزيكي و شيميايي مواد غذايي و طول مدت زمان نگهداري و جنبه هاي اقتصادي و تكتولوژي براي هر نوع روش خاصي به كار مي رود.

براي نگهداري پاره اي از مواد غذايي فقط از يك روش استفاده مي شود در حاليكه براي تعدادي از مواد غذايي دو يا چند روش نگهداري بكار مي رود.

خرید پک مواد غذایی

 

خرید یک موادغذایی باز باعث می شود تعداد زیادی از آلاینده ها و باکتری ها وارد بدن شما شوند. بهترین راه برای محافظت شهروندان در برابر این آلاینده های مضر ، استفاده از بسته بندی های صحیح و متناسب با هر نوع از موادغذایی است.

این بسته بندی ها می تواند یک جعبه مقوایی باشد. مانند آنچه که پیتزا را با آن بسته بندی می کنند. یا پاکت بغل گاست که بیشتر برای بسته بندی آجیل و حبوبات کاربرد دارند. این بسته بندی های خاص ساخته شده اند. تا هوا و کلیه مواد شیمیایی را از موادغذایی دور نگه دارند.

اهمیت بسته بندی موادغذایی برای تولید کننده

 

مصرف کنندگان امروزه با گزینه های خلاقانه و بسته بندی های سازگار با محیط زیست آشنایی دارند. و از آن ها استقبال می کنند. بنابراین توجه تولید کننده به انتخاب صحیح بسته بندی مهم است.

از جمله مزایای بسته بندی موادغذایی عبارتند از:

  • بسته بندی از میکروارگانیسم ها ، هوا
  • از ریختن و نشت محصول جلوگیری می کند.
  • بارکد گذاری آسان در فروشگاه ها
  • بسته بندی مناسب موادغذایی

 

آیا به بسته بندی مواد غذایی که تهیه می کنید، توجه ای دارید؟

 

بسته بندی موادغذایی به محافظت از مواد غذایی در برابر عوامل جسمی ، شیمیایی و محیطی کمک می کند. که در صورت عدم بسته بندی به طور بالقوه می توانند تمام مواد غذایی را آلوده کنند.

هنگام خرید مواد غذایی بسته‌بندی شده ایده آل است که قبل از خرید ، بررسی کنید. که بسته بندی به خوبی انجام شده است یا نه؟

اشکان پک یکی از بهترین تولید کننده های پاکت بسته بندی از جمله پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت ارزان ، پاکت گرانولا ، پاکت لاکچری ، پاکت آجیل و … با بهترین و مرغوب ترین کیفیت تولید و عرضه به بازار ها می شود.

همچنین دیگر انواع پاکت ها چون  پاکت زیپدار ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، پاکت سه طرف دوخت، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ نیز از نمونه کارهای عالی پاکت های بسته بندی اشکان پک می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و سفارش انواع پاکت بسته بندی با ما در تماس باشید

مطالب مرتبط

فروش پاکت زیپدار ، پاکت‌ زیپدار را می‌توان یکی از پرطرفدارترین در بین مدل های متنوع پاکت در سراسر دنیا انتخاب کرد. این نوع پاکت زیپدار در ابعاد متفاوت و با آنالیزهای مختلف قابل تولید می‌باشند. راحتی در ایستادگی در قفسه‌ های فروش مغازه ها و فروشگاه ها، ظاهر زیبای پاکت ها، امکان پلمپ کردن مجدد ...
پاکت دو رو متالایز و پاکت سه طرف دوخت زیپدار دورو متالایز معروف به بالشی مناسب برای محصولاتی که مرطوب و خیس هستند. محصولاتی که باید از نور در امان بمانند و حتی محصولات صنعتی و پارچه ای. این پاکت در سایزهای مختلف موجود می باشد. همچنین می توانید برای سفارش این محصول پاکت ...
پاکت بسته بندی زیپ دار یکی از پر طرفدار ترین پاکت ها می باشد. که به مراتب پاکت زیپدار استفاده بیشتری نسبت به پاکت های بدون زیپ دارند. و اکثر پاکتهای بسته بندی دارای زیپ هستند به دلیل نگه داری مواد غذایی و ... در داخل خود به دور از هر گونه رطوبت و عوامل خارجی می باشد. تا کاملا مواد داخل پاکت پاکیزه باقی بمانند. ...
پاکت گرانولا که به آن پاکت آجیل ، خشکبار و پاکت قهوه نیز می گویند. و مخصوص محصولات گرانولی می باشد. و عموما از نوع پاکت کرافت ایستاده می باشند. گاها به صورت پاکت کرافت پنجره دار تولید می شوند. که مشتریان بتوانند داخل پاکت را به راحتی ببینند. و کیفیت محصول داخل پاکت ...
پاکت شفاف متالایز ، این پاکت در گروه پاکت های بسته بندی ایستاده زیپ دار شفاف متالایز می باشد. و یکی از پرطرفدار ترین و اقتصادی ترین گروه ها از میان پاکت های عمومی می باشد. یکی از ویژگی های این نوع پاکت متالایز مقاومت آن در برابر هوا، رطوبت، گرد و خاک می باشد. ...
پاکت متالایز پاکت های پلیمری می باشند. که با لایه ای نازک از جنس فلز معمولأ پوشش داده می شوند. پاکتهای متالایز دارای ظاهری فلزی مانند به فویل آلومینیوم می باشند که از نظر وزنی و هزینه کاهش یافته اند. پاکت های متالایز به طور وسیعی برای اهداف تزئین و بسته بندی برای مواد غذایی و همچنین ...