پاکت چاپی باکس پوچ چیست ؟

پاکت چاپی باکس پوچ یا پاکت باکس پوچ یکی از مدرنترین و لوکس ترین پاکت های موجود در بازار نامید باکس: به معنی جعبه 

پوچ: به معنی پاکت می باشد 

بنابر این پاکت باکس پوچ را پاکت جعبه ای و یا پاکت فلت باتم (پاکت های که تهش صاف است) نیز می خوانند.

 

پاکت های باکس پوچ را پاکت های سه طرف گاست نیز می خوانند.

گاست: به تا خوردگی های که در اطراف یا انتهای پاکت وجود دارد گاست گفته می شود و چون اطراف پاکت باکس پوچ به صورت گاست می باشد این پاکت رو به پاکت سه طرف گاست نیز می نامند

این نوع پاکت حدود ده سال می باشد که وارد صنعت پاکت سازی ایران شده است که هنوز بعد از این مدت تعداد محدودی از پاکت سازی های ایران توان تولید این نوع پاکت را دارند که اشکان پک یکی از تولیدکننده های آن می باشد.

 پاکت باکس پوچ دارای ایستایی بالا و توان پوشش حجم بالا در سایز های مشابه سایر پاکت ها مثل پاکت سه طرف دوخت و همچنین قابلیت زیپ دار شدن تقریبا تمام خواسته های مشتری از نظر ایستایی در شلف فروشگاه و زیپدار بودن و جادار بودن را برطرف کرده است.

اگر محصولی دارید که دارای وزن 200 گرم تا 5 کیلوگرم می باشد و یک محصول لوکسی می باشد این پاکت مناسب ترین نوع پاکت می باشد

می توان پاکت باکس پوچ را لوکس ترین نوع پاکت در دنیا نام برد.

پاکت چاپی باکس پوچ
نمایش ویدیو درباره پاکت چاپی باکس پوچ

همه چیز درباره پاکت باکس پوچ

ویژگی های پاکت چاپی باکس پوچ

ایستایی بسیار بالا:
به دلیل صاف بودن کف پاکت باکس پوچ ایستایی بالایی دارند

پوشش حجم بالایی از محصولات:
با توجه به ساختاری که دارد این پاکت در سایز های مشابه سایر پاکت ها حجم بیشتری را در خود جای می دهد مثلا برای یک محصول مشابه اگر از پاکت سه طرف دوخت با سایز 25در30 لازم باشد سایز 15در20 پاکت باکس پوچ جوابگو خواهد بود.

قابلیت زیپ دار شدن:
این پاکت را میتوان به صورت زیپدار نیز ارائه داد بنابر این برای محصولاتی که نیاز به نگهداری در مقابل رطوبت و هوا را دارد مناسب می باشد.

تبلیغاتی مناسب:
قسمت های مختلفی برای چاپ در این پاکت وجود دارد بنابراین برای معرفی محصول و تبلیغات یکی از بهترین پاکت ها می باشد.

کاربرد های پاکت چاپی باکس پوچ

معمولا پاکت باکس پوچ برای محصولات با ارزش بالا با وزن های 100 یا 200 گرم الی 4 تا 5 کیلوگرم استفاده می شود. برای وزن های بالاتر شما می توانید از سایر محصولات اشکانپک استفاده نمائید

پاکت سه طرف دوخت

پاکت بغل گاست

محصولاتی مثل چای، قهوه،دمنوش و یا محصولات پودری و گرانولی (صنایع غذایی و کود و سم) و محصولاتی که از نظر قیمتی لوکس خوانده می شوند.

با کم کردن لایه ها و ضخامت این پاکت میتوان هزینه های آن را کم کرد و برای محصولات دیگری مثل حبوبات نیز استفاده کرد

نقاط قوت پاکت چاپی باکس پوچ

ایستایی بالایی دارند و برای نمایش محصولات و تبلیغات محصول بسیار مناسب می باشد.

پاکت های باکس پوچ فضای کمتری را اشغال می کنند.

این پاکت دارای پنج وجهی هست که میتوان روی آنها چاپ انجام داد بنابر این قابلیت بالایی برای چاپ تبلیغات و انواع اطلاعات را دارند.

در سایزهای کوچک این پاکت با توجه به دستگاه های تولید این نوع پاکت میتوان تنوع آن را بالا برد مثلا رنگ ها یا طرح های مختلفی از یک پاکت را در یک سفارش تولید نمود.

نقاط ضعف پاکت چاپی باکس پوچ

پاکت باکس پوچ یا فلت باتم یکی از بی نقص ترین پاکت های موجود در بازار می باشد چرا که این نوع از پاکت ها جدیتریننوع پاکت ها می باشد که از تکنولوژی های روز بهرمند می شوند با این حال این نوع از پاکت ها یکی از گرانترین نوع پاکت ها می باشد و دلیل فرآیند های تولید آن می باشد و متاسفانه ضایعات بالایی در تولید آن ایجاد می شود به عنوان مثال:

ضایعات تولید باکس پوچ 30 درصد
ضایعات تولید سه طرف دوخت 3 درصد
ضایعات تولید ته گاست 5 درصد 
ضایعات بغل گاست 8 درصد 

این نوع از پاکت ها برای وزن های بالای 5 کیلو عملا جوابگو نیستند و ما به هیچ وجه آنها رو توصیه نمیکنیم و از مدلهای دیگه پاکت به مشتری های خودمان توصیه می کنیم.

انواع پاکت چاپی باکس پوچ

با توجه به متریال استفاده شده انواع مختلفی از پاکت های باکس پوچ یا سه طرف گاست داریم.

1- باکس پوچ شفاف
2- باکس پوچ مات
3- باکس پوچ سه لایه
4- باکس پوچ دو لایه 
5- باکس پوچ زیپ دار
6- باکس پوچ دستگیره دار
7- و …

نحوه سفارش باکس پوچ

اشکان پک مجموعه ای از کارشناسان حرفه ای دارد که نیازهای شما رو دریافت می کنند و بهترین مدل رو برای شما ارائه می دهند که با کمترین هزینه بهترین پاکت را دریافت نمائید.

جهت ثبت سفارش با کارشناسان ما در تماس باشید

نمونه کارهای پاکت باکس پوچ چاپی

مقالات مربوط به پاکت باکس پوچ

پاکت قهوه در مدل های متفاوت با عرضه مستقیم توانسته متقاضیان خود را از قیمت متناسب خرید عمده بهره مند نماید. صنعت بسته بندی در حال توسعه و تغییر به سمت بسته بندی محصولات متنوع از نوع انعطاف پذیر می باشد. شاید در هنگام خرید در بعضی از فروشگاه‌ های محلی متوجه ...
پخش پاکت باکس پوچ ، از جدیدترین و گرانترین تکنولوژی های روز دنیا در صنعت و زمینه پاکت سازی باکس پوچ نام دارد. پاکتی که خواص پاکت ایستاده زیپدار و ویژگی های پاکت بغل کاست را دارا می باشد. و دیگر نوع پاکت ها چون پاکت قهوه ، پاکت گرانولا و انواع پاکت لاکچری و پاکت ارزان و حتی پاکت کود نیز می باشد. ...
پاکت کود و سم یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در فرآیند رشد گیاهان می‌ باشد. که پاکت بسته بندی کود جهت نگهداری این محصول تولید شده و مورد استفاده برای گلخانه ها و مزارع قرار می گیرد. شرکت اشکان پک پاکت هایی چون پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت ارزان ، پاکت لاکچری ، پاکت زیپدار مانند پاکت کرافت زیپدار ، پاکت قهوه ، پاکت گرانولا و … نیز تولید می کند. با بهترین و بالا ترین کیفیت ممکن. ...