خرید پاکت قهوه

خرید پاکت قهوه

خرید پاکت قهوه ، در حالی که مصرف کنندگان همچنان بسیاری از قوطی های فلزی، جعبه مقوایی و جام های شیشه ای را در قفسه فروشگاه ها مواد غذایی مشاهده می نمایند. اغلب برای بسته بندی قهوه های پودر نشده از پاکت های کرافت استفاده می کنند. که همین امر موجب جذب مشتریان به قهوه از طریق این نوع بسته بندی می شود.

در واقع بسته بندی مواد غذایی و … یک عامل بسیار مهم می باشد که مشتریان در حین خرید بسیار به آن توجه می کنند. و هر محصولی که بسته بندی شیک تر و تمیز تر یا شکل و شمایل زیبا تری داشته باشد مردم را بیشتر به خود جذب می کند.

صنعت بسته بندی در حال توسعه و تغییر به سمت بسته بندی محصولات متنوع از نوع انعطاف پذیر می باشد. شاید در هنگام خرید در بعضی از فروشگاه‌ های محلی متوجه این تغییر شده باشید. که بعضی از انواع پاکت‌ و کیسه‌ های جدید و متنوع جایگزین انواع بسته بندی های سنتی شده‌اند.

پاکت کرافت قهوه خرید و فروش بالا و عمده ای را به خود تخصص داده. و با ارائه بهترین قیمت ها توانسته جایگزینی ویژه برای انواع نایلون ها و پاکت زیپدار باشد. و توانسته یکی از مهم ترین بسته بندی هایی باشد. که برای نگهداری انواع قهوه مورد مصرف قرار خواهد گرفت. برای بسته بندی قهوه و با توجه به حجم بسته بندی می توانید انواع نوع های پاکت را انتخاب کنید. که عبارتند از سه طرف دوخت ، بغل کاست و ته کاست ایستاده یا اینکه به صورت تخت بسته بندی مورد نظر را سفارش دهید.

خرید و فروش پاکت قهوه

خرید و فروش پاکت قهوه قیمت پاکت زیپ دار برای بسته بندی محصولات متنوع مانند خشکبار و قهوه می تواند با توجه به سفارشات و نیز ابعاد پاکت با نوساناتی بسیار کم همراه می باشد.

محصولاتی مانند پاکت خشکبار و پاکت قهوه جزو کالاها و محصولاتی می باشند. که در بسته بندی باید به خوبی کیفیت پاکت های انتخابی را در نظر گرفت.

محصولاتی مثل سوپ‌ ، سس‌ و غذای کودک که بطور سنتی در قوطی فلزی و یا ظروف شیشه ای بسته بندی می‌شدند. اکنون به بسته بندی در این نوع کیسه ها و یا پاکت های انعطاف‌پذیر تغییر کرده‌اند. برخی از انواع این پاکت ها که برای مایعات استفاده می‌شوند دارای درب و  لوله شیر برای راحتی مصرف کنندگان هستند.

پاکت قهوه و پاکت چای

برای بسته بندی قهوه و چای کافی است به بسته بندی های خارجی و به روز اروپا مراجعه گردد. تا بتوان درک خوب و کاملی از اهمیت بسته بندی در این بازار رقابتی را مشاهده کنید. پاکت زیپدار با جذابیت بسیار بالایی در صنعت چای و خرید پاکت قهوه می درخشد.
استفاده از سوپاپ تخلیه گاز در این نوع پاکت قهوه از باد کردن بسته حاوی دانه قهوه و ترکیدن پاکت قهوه جلوگیری می کند. و همینطور به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا بوی قهوه مورد نظر را حس کنند.

امکانات این نوع پاکت قهوه

  1. پانچ آویز
  2. گوشه گرد
  3.  سوپاپ تخلیه گاز
  4. داری زیپ کیپ برای باز کردن آسان

تولید انواع پاکت متالایز قهوه

انواع پاکت بسته بندی و پاکت زیپدار برای محصولات غذایی ، دارویی و شیمیایی از جنس کرافت ، متالایز و پلی استر و پلی اتیلن تولید می گردد.

پاکت متالایز می تواند دو لایه و یا چند لایه به صورت ترکیبی همراه با چاپ بر روی لایه دیگر صورت پذیرد. برای بسته بندی قهوه نیز پاکت متالایز گزینه مناسبی برای ایجاد تمایز با محصولات هم تراز خود است.

چاپ هلیوگراور

یا چاپ با سیلندر که یکی دیگر از چاپ های حرفه ای در دنیا می باشد. که خیلی از مشکلات چاپ های قبلی را ندارد و خدمات بهتر و دقیق تری به مشتری می توان داد. در چاپ هلیو و مقایسه آن با چاپ فلکسوگراور باید گفت که ابزار در چاپ فلکسو کلیشه می باشد. که یک ژلاتین به صورت شیت مانند است. و آن را به دور سیلندر های چاپ دستگاه می چسبانند.

به طوری که با جذابیت و ابهتی که به بسته بندی با توجه به براقیت و درخشش خود می دهد. انتخاب و گزینش را برای محصولات تکراری میسر میسازد. و فروش محصولات بالاتر می رود. البته همان طور که میدانید مقدار سفارش در قیمت محصولات نیز دخیل بوده و عمده آن به صرفه تر است. برخی پاکت ها مانند پاکت قهوه ، پاکت گرانولا ، پاکت آجیل ، پاکت کود ، انواع پاکت پاکت لاکچری و پاکت ارزان و …

همچنین پاکت زیپدار ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ ، پاکت سه طرف دوخت نیز از نمونه کارهای عالی اشکان پک می باشد.برای سفارش انواع پاکت بسته بندی با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

فروش پاکت زیپدار ، پاکت‌ زیپدار را می‌توان یکی از پرطرفدارترین در بین مدل های متنوع پاکت در سراسر دنیا انتخاب کرد. این نوع پاکت زیپدار در ابعاد متفاوت و با آنالیزهای مختلف قابل تولید می‌باشند. راحتی در ایستادگی در قفسه‌ های فروش مغازه ها و فروشگاه ها، ظاهر زیبای پاکت ها، امکان پلمپ کردن مجدد ...
پاکت دو رو متالایز و پاکت سه طرف دوخت زیپدار دورو متالایز معروف به بالشی مناسب برای محصولاتی که مرطوب و خیس هستند. محصولاتی که باید از نور در امان بمانند و حتی محصولات صنعتی و پارچه ای. این پاکت در سایزهای مختلف موجود می باشد. همچنین می توانید برای سفارش این محصول پاکت ...
پاکت بسته بندی زیپ دار یکی از پر طرفدار ترین پاکت ها می باشد. که به مراتب پاکت زیپدار استفاده بیشتری نسبت به پاکت های بدون زیپ دارند. و اکثر پاکتهای بسته بندی دارای زیپ هستند به دلیل نگه داری مواد غذایی و ... در داخل خود به دور از هر گونه رطوبت و عوامل خارجی می باشد. تا کاملا مواد داخل پاکت پاکیزه باقی بمانند. ...
پاکت گرانولا که به آن پاکت آجیل ، خشکبار و پاکت قهوه نیز می گویند. و مخصوص محصولات گرانولی می باشد. و عموما از نوع پاکت کرافت ایستاده می باشند. گاها به صورت پاکت کرافت پنجره دار تولید می شوند. که مشتریان بتوانند داخل پاکت را به راحتی ببینند. و کیفیت محصول داخل پاکت ...
پاکت شفاف متالایز ، این پاکت در گروه پاکت های بسته بندی ایستاده زیپ دار شفاف متالایز می باشد. و یکی از پرطرفدار ترین و اقتصادی ترین گروه ها از میان پاکت های عمومی می باشد. یکی از ویژگی های این نوع پاکت متالایز مقاومت آن در برابر هوا، رطوبت، گرد و خاک می باشد. ...
چاپ سیلک یکی از روش‌ های نوین و به روز صنعت چاپ بوده که توسط مدل‌ های خاصی از قالب که به آن ها شابلون می گویند. که بر سطوح مختلفی قابل چاپ نیز خواهد بود. همچنین نوعی از چاپ می باشد که در آن از شابلون (استفاده از کلاف چوبی یا فلزی و توری ابریشمی) استفاده می شود. ...