پاکت کرافت زیپدار

پاکت کرافت زیپدار

پاکت کرافت زیپدار ، پاکت کرافت کاست یک از بهترین مدل های بسته بندی می باشد. که در مدل های مختلف پنجره دار و زیپدار در مدل های کف کاست و سه طرف کاست. برای ایجاد امنیت محصولات و مواد غذایی به بازار عرضه می شود. اشکان پک یکی از بهترین و مجرب ترین تولید کننده انواع پاکت بسته بندی با بهترین و با کیفیت ترین متریال موجود می باشد.

پاکت کف کاست و پاکت زیپدار از مدل پاکت های رایج در صنایع بسته بندی می باشد. که جهت بسته بندی انواع محصولات مانند ،خشکبار و قهوه و حبوبات و … مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل بسته بندی ها به علت داشتن مقاومت کافی و داشتن قیمت مناسب. و مقرون بصرفه بودن جهت بسته بندی محصولات مغذی و صنعتی بسیار کابرد داشته و شناخته شده است.

از مزایای این بسته بندی میتوان به قابلیت بازیافت و تجدید پذیری و دردسترس بودن و قیمت مناسب اشاره کرد. پاکت های کرافت آماده در مدل ها و سایز های مختلف از پاکت کوچک تا بزرگ جهت مصارف مختلف تولید و عرضه می گردند.

پاکت زیپدار سه طرف دوخت

پاکت های سه طرف دوخت در انواع دو رو متالایز، دو رو شفاف، یک طرف متالایز یک طرف شفاف و دو رو آلومینیوم تولید می شوند. این نوع پاکت مانع نفوذ هوا و عوامل فساد مواد غذایی به درون بسته بندی و موجب افزایش زمان ماندگاری محصولات می شوند.

پاکت کاغذی کرافت کف کاست

کاغذ کرافت پاکت کف کاست، کاغذی است بسیار مقاوم و با انعطاف بالا و مقاوم در برابر پارگی.

این جنس کاغذ از چوب های جنگلی درست شده و در کارخانه های کاغذسازی مراحل متفاوتی را طی مینماید. تا چوب تبدیل به خمیر و خمیر تبدیل به کاغذ می شود.

معمولا رنگ این نوع کاغذها قهوه ای رنگ می باشد. ولی چنانچه خمیر رنگ بری بشود. می تواند سفید رنگ هم باشد. این نوع پاکت برای بسته بندی انواع مختلف محصولات اعم از خشکبار, حبوبات, آجیل و … میباشد.

برای تهیه این نوع پاکت ها از مرغوب ترین نوع کاغذ ها می باشد. که پشت آن با لایه ای از پلی اتیلن پوشانده شده است. که به راحتی میتوان با دستگاه های دوخت حرارتی درب آن را پلمپ کرد.

علاوه بر آن می توان کاغذ کرافت را از درون با متالایز لمنت نمود و بعدا با دستگاه حرارتی درب آن را دوخت زد.

پاکت کرافت

همین طور طراحی و چاپ بر روی این مدل پاکت ها به صورت رگبازری و همچنین چشمی قابل ایجاد می باشد. پاکت کف کاست زیپدار به علت سهولت در باز و بسته کردن درب این مدل از پاکت ها توانسته برای نگهداری از انواع محصولات آجیل و خشکبار با استقبال چشم گیری مواجه گردد. در دنیای تجارت روز فروش پاکت کف کاست کرافت زیپ دار در دو رنگ نخودی و سفید توانسته به نوبه خود تغییراتی تاثیر گذار را در بخش بسته بندی ایجاد کند.

اصولا افراد زیادی برای بهره مندی حداکثری از بسته بندی قهوه و پاکت آجیل و خشکبار به خرید و فروش پاکت کرافت زیپ دار در حجم زیاد می پردازند. برخی پاکت ها مانند پاکت گرانولا ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت ارزان ، پاکت لاکچری ، پاکت قهوه و … نییز می باشد. با اشکان پک بهترین کیفیت را تجربه کنید.

از دیگر محصولات خوب و با کیفیت درجه یک پاکت بسته بندی می توان به پاکت کود ، پاکت گرانولا ، پاکت قهوه ، پاکت زیپدار ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، دورو فویل ، پاکت باکس پوچ ، پاکت سه طرف دوخت و … اشاره کرد که از نمونه کارهای پاکت های بسته بندی اشکان پک می باشد. که بسیار پرطرفدار می باشند.

برای خرید و سفارش انواع پاکت پسته بندی با طرح و رنگ دلخواه مشتری با ما تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط

فروش پاکت زیپدار ، پاکت‌ زیپدار را می‌توان یکی از پرطرفدارترین در بین مدل های متنوع پاکت در سراسر دنیا انتخاب کرد. این نوع پاکت زیپدار در ابعاد متفاوت و با آنالیزهای مختلف قابل تولید می‌باشند. راحتی در ایستادگی در قفسه‌ های فروش مغازه ها و فروشگاه ها، ظاهر زیبای پاکت ها، امکان پلمپ کردن مجدد ...
پاکت دو رو متالایز و پاکت سه طرف دوخت زیپدار دورو متالایز معروف به بالشی مناسب برای محصولاتی که مرطوب و خیس هستند. محصولاتی که باید از نور در امان بمانند و حتی محصولات صنعتی و پارچه ای. این پاکت در سایزهای مختلف موجود می باشد. همچنین می توانید برای سفارش این محصول پاکت ...
پاکت بسته بندی زیپ دار یکی از پر طرفدار ترین پاکت ها می باشد. که به مراتب پاکت زیپدار استفاده بیشتری نسبت به پاکت های بدون زیپ دارند. و اکثر پاکتهای بسته بندی دارای زیپ هستند به دلیل نگه داری مواد غذایی و ... در داخل خود به دور از هر گونه رطوبت و عوامل خارجی می باشد. تا کاملا مواد داخل پاکت پاکیزه باقی بمانند. ...
پاکت گرانولا که به آن پاکت آجیل ، خشکبار و پاکت قهوه نیز می گویند. و مخصوص محصولات گرانولی می باشد. و عموما از نوع پاکت کرافت ایستاده می باشند. گاها به صورت پاکت کرافت پنجره دار تولید می شوند. که مشتریان بتوانند داخل پاکت را به راحتی ببینند. و کیفیت محصول داخل پاکت ...
پاکت شفاف متالایز ، این پاکت در گروه پاکت های بسته بندی ایستاده زیپ دار شفاف متالایز می باشد. و یکی از پرطرفدار ترین و اقتصادی ترین گروه ها از میان پاکت های عمومی می باشد. یکی از ویژگی های این نوع پاکت متالایز مقاومت آن در برابر هوا، رطوبت، گرد و خاک می باشد. ...
پاکت متالایز پاکت های پلیمری می باشند. که با لایه ای نازک از جنس فلز معمولأ پوشش داده می شوند. پاکتهای متالایز دارای ظاهری فلزی مانند به فویل آلومینیوم می باشند که از نظر وزنی و هزینه کاهش یافته اند. پاکت های متالایز به طور وسیعی برای اهداف تزئین و بسته بندی برای مواد غذایی و همچنین ...