پاکت یک رو شفاف

پاکت یک رو شفاف

پاکت یک رو شفاف چیست؟

پاکت یک رو شفاف در گروه پاکت های بسته بندی ایستاده زیپدار شفاف متالایز نیز می باشد. و یکی از پرطرفدار ترین و اقتصادی ترین گروه ها از میان پاکت های عمومی می باشد. یکی از ویژگی های این نوع پاکت متالایز مقاومت آن در برابر هوا، رطوبت، گرد و خاک می باشد.

همچنین دیده شدن محصول از روی پاکت و ظاهر متالایز پاکت از نکات مهم مورد توجه خریداران این نوع پاکت ها می باشد. و مانند همه پاکت های زیپ دار بستن مجدد درب پاکت از ویژگی های خوب این نوع پاکت ها می باشد. شرکت اشکان پک پاکت هایی چون پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت ارزان ، پاکت لاکچری ، پاکت زیپدار مانند پاکت کرافت زیپدار ، پاکت قهوه ، پاکت گرانولا و … نیز تولید می کند. با بهترین و بالا ترین کیفیت ممکن.

همچنین از دیگر محصولات خوب و با کیفیت درجه یک پاکت بسته بندی می توان به رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، دورو فویل ، پاکت باکس پوچ ، پاکت سه طرف دوخت و … اشاره کرد. که از نمونه کار های پاکت های بسته بندی اشکان پک می باشد. که بسیار پرطرفدار می باشند.

از این نوع پاکت ها به عنوان پاکت کود و پاکت آجیل و دیگر حبوبات نیز مورد استفاده قرار می گیرد. با این مدل پاکت ها می شود به راحتی محتوای داخل پاکت را مشاهده کرد. و بهترین انتخاب را داشت.

پاکت یک رو شفاف ایستاده از نوع متالایز را می‌ توان از پرطرفدار ترین مدل های پاکت در سراسر دنیا نام برد. این نوع پاکت در ابعاد مختلف و با آنالیز های متفاوت قابل تحویل به مشتریان و سفارش می‌ باشد.

ویژگی های پاکت

ایستایی در قفسه‌ های فروش، نمایش زیبای برند، امکان پلمپ مجدد بسته با زیپ برای جلوگیری از عبور رطوبت و هوا، قیمت مناسب در کنار حفظ خواص محصول از مزیت‌ های مهم این نوع بسته‌ بندی می‌ باشد.

پاکت شفاف متالایز زیپ دار

یکی از پرکاربرد ترین و یک پاکت زیپ دار ارزان و مقرون بصرفه در بین پاکت زیپدار و در بین انواع پاکت زیپ دار پلاستیکی می باشد. که در کارخانه تولید پاکت زیپ دار رسام پک تولید می گردد. ما سعی می کنیم با شرایط تولید مناسب و با کمترین میزان ضایعات قیمت پاکت شفاف متالایز و قیمت پاکت متالایز زیپ دار را با نازل ترین قیمت پاکت زیپ دار تولید و ارائه نماییم.

امروزه در امر خرید و فروش انواع محصولات غذایی و کالا ها بسته بندی شکیل و کیفیت حرف اول را در ظاهر محصول میزند. به گونه ای که مصرف کنندگان با انتخاب بسته بندی های مدرن و روز باعث رشد سریع تجارت و عرضه آن ها در بازار می گردند.

پاکت کرافت یک رو شفاف، پاکت ته گاست (پاکت ایستاده زیپدار) که با اسامی پاکت ایستاده و پاکت ساندیسی یا پاکت کرافت کیلویی نیز شناخته می شود. که برای مقاومت بیشتر آن، لبه گاست به دو طرف دیواره ها جوش داده شده است.

برخلاف فرم های دیگر بسته بندی انعطاف پذیر پاکت زیپ دار گاست دار یا پاکت ته گاست (پاکت ایستاده زیپدار) می تواند بدون نیاز به هیچ گونه پشتیبان، عمودی بایستد. سبب این امر گاست پایین پاکت می باشد.

پاکت‌ های ایستاده زیپدار از نوع متالایز را می‌ توان از پرطرفدار ترین مدل های پاکت در سراسر دنیا نام برد. این نوع پاکت در ابعاد مختلف و با آنالیز های متفاوت قابل تحویل به مشتریان می‌ باشد. اشکان پک یکی از بهترین تولید کنندگان پاکت های یک رو متالایز و یا یک رو کرافت و از طرف دیگر شفاف می باشد.

برای سفارش انواع پاکت بسته بندی و پاکت زیپدار با ما در تماس باشید

مطالب مرتبط

فروش پاکت زیپدار ، پاکت‌ زیپدار را می‌توان یکی از پرطرفدارترین در بین مدل های متنوع پاکت در سراسر دنیا انتخاب کرد. این نوع پاکت زیپدار در ابعاد متفاوت و با آنالیزهای مختلف قابل تولید می‌باشند. راحتی در ایستادگی در قفسه‌ های فروش مغازه ها و فروشگاه ها، ظاهر زیبای پاکت ها، امکان پلمپ کردن مجدد ...
پاکت دو رو متالایز و پاکت سه طرف دوخت زیپدار دورو متالایز معروف به بالشی مناسب برای محصولاتی که مرطوب و خیس هستند. محصولاتی که باید از نور در امان بمانند و حتی محصولات صنعتی و پارچه ای. این پاکت در سایزهای مختلف موجود می باشد. همچنین می توانید برای سفارش این محصول پاکت ...
پاکت بسته بندی زیپ دار یکی از پر طرفدار ترین پاکت ها می باشد. که به مراتب پاکت زیپدار استفاده بیشتری نسبت به پاکت های بدون زیپ دارند. و اکثر پاکتهای بسته بندی دارای زیپ هستند به دلیل نگه داری مواد غذایی و ... در داخل خود به دور از هر گونه رطوبت و عوامل خارجی می باشد. تا کاملا مواد داخل پاکت پاکیزه باقی بمانند. ...
پاکت گرانولا که به آن پاکت آجیل ، خشکبار و پاکت قهوه نیز می گویند. و مخصوص محصولات گرانولی می باشد. و عموما از نوع پاکت کرافت ایستاده می باشند. گاها به صورت پاکت کرافت پنجره دار تولید می شوند. که مشتریان بتوانند داخل پاکت را به راحتی ببینند. و کیفیت محصول داخل پاکت ...
پاکت شفاف متالایز ، این پاکت در گروه پاکت های بسته بندی ایستاده زیپ دار شفاف متالایز می باشد. و یکی از پرطرفدار ترین و اقتصادی ترین گروه ها از میان پاکت های عمومی می باشد. یکی از ویژگی های این نوع پاکت متالایز مقاومت آن در برابر هوا، رطوبت، گرد و خاک می باشد. ...
پاکت متالایز پاکت های پلیمری می باشند. که با لایه ای نازک از جنس فلز معمولأ پوشش داده می شوند. پاکتهای متالایز دارای ظاهری فلزی مانند به فویل آلومینیوم می باشند که از نظر وزنی و هزینه کاهش یافته اند. پاکت های متالایز به طور وسیعی برای اهداف تزئین و بسته بندی برای مواد غذایی و همچنین ...