اشکان پک

سوپاپ روی باکس پوچ

سوپاپ روی باکس پوچ

سوپاپ روی باکس پوچ در شرکت اشکان پک این مورد یکی از پر فروش های شرکت می باشد. زیرا از جنس و متریالی با کیفیت و ظاهری تمیز و چشم گیر برخوردار می باشد. برخی دیگر از پاکت ها اشکان پک از جمله پاکت زیپدار ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت سه طرف دوخت و ….

پاکت باکس پوچ سوپاپ دار

 

از ویژگی های خاص این نوع پاکت که تفاوت ایجاد کرده با مدل های قدیمی. می توان گفت مهم ترین آنها ایستایی کامل پاکت مانند جعبه و نشست خوب آن است. و داشتن گاست در کناره ها برای جا دادن حجم بیشتر در ابعاد کوچک تر برای کنترل بهای تمام شده هر پاکت و فضای کمتر در نگه داری و کارتن می باشد.

بیشترین کاربرد پاکت باکس پوچ سوپاپ دار در صنعتت بسته بندی صنایع غذایی می باشد. با وجود سوپاپ بر روی پاکت باکس پوچ سوپاپ دار امکان تخلیه ی هوا بعد از بستن درب بسته بندی به راحتی وجود دارد.

 چاپ فلکسو گراور

یا چاپ با کلیشه که یک نوع چاپ حرفه ای است که در مدل های آنالوگ–اچدی–فولاچ دی در طی سال های گذشته در ایران مورد استفاده قرار گرفته است. در اینوع اول چاپ را روی لفاف بیرونی انجام می دهند. و بعد با لایه های انتخاب شده لمینیت می شود. بعد در پاکت سازی تبدیل به پاکت چاپ دار می گردد. که میتوان روی پاکت زیپ هم نصب کرد.

پاکت باکس پوچ

 

با انجام این عملکرد در این نوع پاکت سوپاپ دار دیگر مواد غذایی داخل بسته بندی اکسیده نخواهند شد. در واقع برای مواد غذایی که بعد از قرار گرفتن در معرض هوا کیفیت خود را از دست خواهند داد پاکت سوپاپ دار بهترین انتخاب برای بسته بندی می باشد.

یکی از مواردی که این مدل پاکت های سوپاپ دار در بسته بندی آن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، پاکت قهوه می باشد. با استفاده از پاکت سوپاپ دار در بسته بندی قهوه اطمینان خواهیم داشت که کیفیت و عطر و طعم آن دستخوش تغییر نخواهد شد.

در تولید این نوع پاکت های سوپاپ دار از مواد اولیه متفاوتی استفاده می شود. در تولید این مدل پاکت سوپاپ دار برای مواد غذایی بایستی دقت نمود که از بهترین مواد اولیه ی استاندارد استفاده شود. تا در کیفیت مواد غذایی بسته بندی شده در خود تاثیر نامطلوبی نگذارد.

به منظور نمایش هر چه بهتر برند خود بر روی پاکت سوپاپ دار می توانید از نوع متالایز این پاکت بهره ببرید. در میان انواع مدل های پاکت سوپاپ دار مدل کاست دار ایستاده بیشترین استقبال را از سمت مشتریان داشته است. شرکت اشکان پک یکی از بهترین تولید کنندگان انواع پاکت بسته بندی با بهترین و با کیفیت ترین متریال به کار رفته می باشد. مانند پاکت گرانولا ، پاکت آجیل ، پاکت لاکچری ، پاکت ارزان ، پاکت قهوه و …

برای سفارش انواع پاکت بسته بندی با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط