اشکان پک

پاکت بسته بندی زیپ دار یکی از پر طرفدار ترین پاکت ها می باشد. که به مراتب پاکت زیپدار استفاده بیشتری نسبت به پاکت های بدون زیپ دارند. و اکثر پاکتهای بسته بندی دارای زیپ هستند به دلیل نگه داری مواد غذایی و … در داخل خود به دور از هر گونه رطوبت و عوامل خارجی می باشد. تا کاملا مواد داخل پاکت پاکیزه باقی بمانند.

اشکان پک تولید انواع پاکت زیپدار را برای تمامی سلیقه ها را به عهده می گیرد. تولید کننده انواع مختلف پاکت ها،پاکت دو طرف کاست ، تولید پاکت کف کاست ، پاکت زیپ دار سه طرف کاست ، فروش پاکت قهوه ،  پاکت کف کاست شفاف ، پاکت بغل کاست پنجره دار و حتی دیگر مواردی چون پاکت کود ، پاکت قهوه ، پاکت آجیل ، پاکت ارزان ، پاکت لاکچری و پاکت گرانولا و … نیز مورد اسفاده می باشد.

پاکت های بسته بندی دارای انواع مختلفی هستند که در این میان پاکت‌ ایستاده زیپدار را می ‌توان از پرطرفدار ترین مدل پاکت در سراسر دنیا نام برد. ویژگی های ایده آل و منحصر به فرد این پاکت ها آن ها را به یکی از بهترین انواع بسته بندی برای محصولات گوناگون خوراکی، بهداشتی، دارویی، صنعتی و… تبدیل کرده است.

بسته بندی کردن مواد غذایی بر اساس هدف های خاص مصرف کنندگان متغییر است. و تولید کنندگان پاکت زیپدار در بازارهای خرید و فروش رقابتی عمل می نمایند. در شرایطی که روش های مختلف بسته بندی تعیین کننده بودجه تولیدکنندگان و نیازمند جابجایی های مواد غذایی هستند. سهم بازاریابی در تجارت بسته بندی ، از بسته بندی تا نفوذ کردن در روند تغییرات خرده فروشی در صنعت بازاریابی ادامه پیدا می کند.

پاکت زیپدار ایستاده

پاکت زیپدار پلاستیکی ، پاکت زیپدار ایستاده به عنوان یکی از بسته بندی های جدید به خاطر استفاده از فیلم پولی استر به علت ضریب بالای انتقال حرارتی.

چاپ پذیری متناسب و غیر قابل نفوذ بودن بسته بندی و استفاده از فیلم پلی اتیلن برای لایه ای که با مواد غذایی در تماس بوده. به کمک یک چسب حلالی لمینیت شده می باشد.

پاکت های زیپدار

این نوع پاکت زیپدار برای بسته بندی کردن انواع شیرینی و شکلات ها- آجیل و خشکبار- میوه های خشک- انواع پودرها. مواد غذایی آماده ، برنج ، چای ، قهوه ، خیار شور ، زیتون و انواع دیگری از محصولات که نیاز به بسته بندی دارند مناسب است.

در عین حال به خاطر داشتن زیپ بر روی پاکت زیپدار این امکان را فراهم میکند. تا مصرف کننده با توجه به مقدار اندازه مصرف خود دوباره درب پاکت زیپدار را به راحتی ببندید. و در قفسه های کابینت و یا یخچال و فریزر خود تا برای مصرف مجدد نگهداری کنید.

این پاکت ها که به رنگ کاهی یا نخودی می باشند از نوعی کاغذ مخصوص به نام کاغذ کرافت تهیه می شوند. پاکت های کرافت غالبا جهت بسته بندی خشکبار و مواد غذایی خشک شده مورد استفاده قرار می گیرند. و امکان چاپ و تعبیه پنجره روی آن ها وجود دارد.

هر نوع از پاکت بسته بندی چه پلاستیکی و چه غیر پلاستیکی امکان تعبیه زیپ کیپ و یا قسمت وکیوم می باشند. که با درخواست مشتری امکان وجود هر دو آن روی بسته بندی امکان پذیر است. زیپ کیپ باعث می شود مشتری بسیار راحت از پاکت استفاده کند.

که این امر باعث استفاده مصرف کننده از بسته بندی تا هنگام اتمام محصول داخل آن است. که در آخر باعث حک شدن برند در ذهن مشتری می شود.

جهت خرید و سفارش انواع پاکت بسته بندی با اشکان پک در ارتباط باشید