اشکان پک

پاکت بغل کاست شفاف

پاکت بغل کاست شفاف

پاکت بغل کاست شفاف برای بسته بندی انواع خشکبار در حجم عمده و انبوه با قیمتی بسیار ارزان توسط اشکان پک به بازار عرضه می گردد.

صنعت بسته بندی با توجه به میزان تقاضای متقاضیان انواع محصولات غذایی و بهداشتی دست خوش تغییراتی شده است. که امروزه با بکاربردن تنوع در انواع پاکت های شفاف، پاکت یکرو شفاف و یکرو متالایز برای نگهداری از انواع خشکبار و قهوه به قیمت روز در بازار عرضه شده و در دسترس مشتریان عزیز قرار گرفته است.

پاکت بغل کاست شفاف که هم به صورت تمام شفاف و هم به شکل یکرو شفاف یکرو متالایز قابل خرید و فروش می باشند. در زمینه بسته بندی های پر فروش و محبوب بین مشتریان قرار گرفته جهت بسته بندی انواع محصولات قرار دارد.

شفاف بودن لایه رویی این پاکت ها باعث شده تا تولیدکنندگان در این زمینه بتوانند محصولات خود را در پاکت های شکیل ایستاده کف کاست شفاف در بازار توزیع کنند و به مصرف کنندگان خود این اطمینان را بدهند. که با خرید از محصولات با کیفیت بالا به همراه بهترین نوع بسته بندی برخوردار خواهند شد.

تولید و ارائه پاکت ایستاده زیپدار

 

به دلیل دارا بودن مزیت های زیاد از رشد سریع و غیر قابل باوری برخوردار بوده است. تاکنون برخی از محصول های جدید و سنتی در این نوع بسته بندی ها به بازار معرفی شده اند. که اکثرا شامل آجیل، خشکبار، خرما، غذاهای فراوری شده، قهوه، غلات و محصولات مشابه بوده است.

داشتن مزیت هایی مانند طراحی زیبا این نوع پاکت ها و بسته بندی ها، عملکردهای متنوع آنها. سهولت در مصرف مجدد و مقاومت در برابر ضربه خوردن ،هزینه حمل و نقل پائین. و همین طور مزیت های زیست محیطی موجب رشد این نوع بسته بندی ها شده است.

ویژگی و ایمنی پاکت شفاف بغل کاست

  1. قابلیت نمایش بهتر محصولات به خاطر ایستا بودن در قفسه فروشگاه‌هاضد نشت و ضد رطوبت
  2. آسان برای باز کردن
  3. تولید کیسه‌های سفارشی
  4. چاپ‌پذیری

مزیت

  1. ارائه هر نوع و اندازه کیسه‌های پلاستیک و فیلم
  2. انواع مواد اولیه، دوستدار محیط زیست / سبز، بسته‌بندی اختیاری
  3. کیفیت بالا + قيمت مناسب
  4. فضای مفید بالا نسبت به سایز
  5. ایستایی مناسب
  6. نمایی زیبا در شلف فروشگاه

پاکت های بغل کاست در طی سالیان اخیر جزو یکی از پر فروش ترین انتخاب ها. و همچنین محبوب ترین و دوست داشتنی ترین پاکت های بسته بندی ها قرار گرفته است. این نوع از پاکت ها توانسته اند نظر بسیاری از افراد و کسبه ها را به خود جلب کند.

یکی از پر مصرف ترین موردهایی که خرید پاکت بغل کاست شفاف با آن روبرو می شود. استفاده برای بسته بندی انواع خشکبار بوده که این نوع پاکت شفاف با جذابیت خود توانسته میزان فروش محصولات خود را دو چندان کند. پاکت هایی چون پاکت قهوه ، پاکت آجیل ، پاکت گرانولا ، پاکت ارزان ، پاکت لاکچری و حتی در بعضی مواقع پاکت کود نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین پاکت زیپدار ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ نیز از نمونه کارهای عالی اشکان پک می باشد.

پاکت شفاف خشکبار با داشتن لایه داخلی متناسب برای مراقبت از محصولات داخلی خود در برابر عواملی همچون ، گرد و غبار و با داشتن خاصیت ضد رطوبت. توانسته با حفظ کردن کیفیت انواع خشکبار و آجیل به بهترین گزینه جهت بسته بندی این محصولات تبدیل گردد.

اشکان پک قابلیت تولید انواع پاکت ها در سایز ها و رنگ های متنوع همچنین تولید پاکت چاپی هم به صورت چاپ هلیوگراور و هم چاپ فلکسوگراور را دار می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

فروش پاکت زیپدار ، پاکت‌ زیپدار را می‌توان یکی از پرطرفدارترین در بین مدل های متنوع پاکت در سراسر دنیا انتخاب کرد. این نوع پاکت زیپدار در ابعاد متفاوت و با آنالیزهای مختلف قابل تولید می‌باشند. راحتی در ایستادگی در قفسه‌ های فروش مغازه ها و فروشگاه ها، ظاهر زیبای پاکت ها، امکان پلمپ کردن مجدد ...
پاکت دو رو متالایز و پاکت سه طرف دوخت زیپدار دورو متالایز معروف به بالشی مناسب برای محصولاتی که مرطوب و خیس هستند. محصولاتی که باید از نور در امان بمانند و حتی محصولات صنعتی و پارچه ای. این پاکت در سایزهای مختلف موجود می باشد. همچنین می توانید برای سفارش این محصول پاکت ...
پاکت بسته بندی زیپ دار یکی از پر طرفدار ترین پاکت ها می باشد. که به مراتب پاکت زیپدار استفاده بیشتری نسبت به پاکت های بدون زیپ دارند. و اکثر پاکتهای بسته بندی دارای زیپ هستند به دلیل نگه داری مواد غذایی و ... در داخل خود به دور از هر گونه رطوبت و عوامل خارجی می باشد. تا کاملا مواد داخل پاکت پاکیزه باقی بمانند. ...
پاکت گرانولا که به آن پاکت آجیل ، خشکبار و پاکت قهوه نیز می گویند. و مخصوص محصولات گرانولی می باشد. و عموما از نوع پاکت کرافت ایستاده می باشند. گاها به صورت پاکت کرافت پنجره دار تولید می شوند. که مشتریان بتوانند داخل پاکت را به راحتی ببینند. و کیفیت محصول داخل پاکت ...
پاکت شفاف متالایز ، این پاکت در گروه پاکت های بسته بندی ایستاده زیپ دار شفاف متالایز می باشد. و یکی از پرطرفدار ترین و اقتصادی ترین گروه ها از میان پاکت های عمومی می باشد. یکی از ویژگی های این نوع پاکت متالایز مقاومت آن در برابر هوا، رطوبت، گرد و خاک می باشد. ...
پاکت متالایز پاکت های پلیمری می باشند. که با لایه ای نازک از جنس فلز معمولأ پوشش داده می شوند. پاکتهای متالایز دارای ظاهری فلزی مانند به فویل آلومینیوم می باشند که از نظر وزنی و هزینه کاهش یافته اند. پاکت های متالایز به طور وسیعی برای اهداف تزئین و بسته بندی برای مواد غذایی و همچنین ...