رول فویل الومینیومی

رول فویل الومینیومی

رول فویل الومینیومی از الیاژ ساخته شده است. که باید بین 92 تا 99 درصد الومینیوم داشته باشد. و به طور معمول بین ۰٫۰۰۰۱۷ تا ۰٫۰۰۵۹ اینچ ضخامت دارد. این رول ها با توجه به نوع مصرف با عرض و استحکام متفاوت تولید می شود. برخی از پاکت ها مانند پاکت آجیل ، پاکت قهوه ، پاکت گرانولا ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت سه طرف دوخت ، پاکت ارزان و پاکت لاکچری ، پاکت بسته بندی ادویه و …

از دیگر محصولات با کیفیت پاکت بسته بندی می توان به پاکت زیپدار ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، دورو فویل ، پاکت باکس پوچ ، پاکت سه طرف دوخت و … اشاره کرد. که از نمونه کارهای عالی پاکت های بسته بندی اشکان پک می باشد.

رول فویل قطعه فلزی بسیار نازک است که اغلب به صورت رول مانند عرضه می‌شود. فویل بیشتر از فلزاتی شکل پذیر نظیر قلع ،طلا، الومینیوم و مس تولید می‌شود. برای مثال فویل الومینیومی معمولاً دارای ضخامت ۱/۱۰۰۰ اینچ (۰٫۰۳ م. م) می‌ باشد.

تولید پاکت فویل آلومینیوم ، کیسه آنتی استاتیک تولید کننده انواع پاکت های دو لایه و سه لایه متالایز و تولید پاکت فویل آلومینیوم ، آنتی استاتیک ،تولید پاکت فویل آلومینیوم بدون جرقه در اندازه های متفاوت جهت بسته بندی پودر. قطعات صنعتی و غیره بطور سه طرف دوخت , بغل گاست و کف گاست و .. صورت می گیرد.

مزایا رول فویل الومینیومی

 

به طور کل الومینیوم با دوام، ضد چربی، غیر سمی، محافظ خوبی ذر جریان های الکترونیکی و مغناطیسی دارد. همچنین مقاومت خوبی در برابر تاثیرات مواد شیمیایی دارد.

الومینیومی ضایعات کمتری تولید می کند. عمر طولانی و مفیدی دارد. فضای کمتری جهت انبار داری لازم دارد. به همین دلایل استفاده از فویل الومینیومی در صنایع بسته بندی به صورت جهانی در امده است.

کاربرد های ورق الومینیوم

ورق الومینیوم، پرکاربردترین نوع صنعتی این فلز  است. که در مواردی همچون حمل و نقل (ورق بدنه اتومبیل)، هوافضا (پوسته هواپیما)، بسته­ بندی (اجسام و محصولات) استفاده می­ شود.

این ماده معمولاً برای ساخت­های سبک، پنل بدنه اتومبیل کاربردهای گسترده در،هوافضا و دفاعی استفاده می شود.

در بسته­ بندی از رول فویل الومینیوم برای تولید قوطی و بسته­ ها و محصولات استفاده می­شود. در کاربردهای گوناگون، فویل با مواد دیگری ترکیب می‌ شود مثلا می‌توان فویل را رزین‌ ها، پلیمر ها، مواد تزئینی و یا محافظ یا مواد دیگری جهت اتصال حرارتی کوت کرد.

نگاهی علمی به الومینیوم

 

 الومینیوم با عدد اتمی ۱۳ در جدول تناوبی، بعد از اکسیژن و سیلیکون فراوان­ترین عنصر و  رایج­ترین فلزی است. که در پوسته زمین یافت می­ شود. و نزدیک به ۸ درصد پوسته زمین را تشکیل می ­دهد. اما در ابتدا و در حالت طبعی حالت فلز ندارد. بوکسیت یا همان سنگ معدن الومینیوم در وهله اول باید استخراج شود. سپس به روش شیمیایی تصفیه می شود. تا یک محصول میانی (الومینا) تولید شود.

رول فویل الومینیومی در اواسط قرن بیستم جایگزین قلع شد. از فویل الومینیومی نازک گاهی اوقات مانند کاغذ یا پلاستیک به عنوان روکش استفاده می کنند. فویل آلومینیومی به وفور برای سپر تابشی استفاده می شود. این سپر هم قابلیت ایجاد مانع را دارد. و هم توانایی بازتابش پرتو. کاربرد دیگر عایقی فویل های آلومینیومی در مبدل های حرارتی و کابل های لاینر های کابلی دارد.

زمانی که الومینیوم  از بین رول­ ها تحت فشار عبور داده شود. در جهتی که حرکت می کند نازک­تر و طولانی­ تر می­ شود. به این روش رول فویل آلومینیومی تولید می شود.

یکی دیگر از موارد استفاده از رول فویل‌های آلومینیومی در صنایع بسته بندی دارو است. داروها باید در محیطی استریل و به دور از هرگونه آلودگی و نفوذ عناصر نگهداری شوند. گاهی ممکن است یک دارو به مدت چند سال در معرض عوامل مختلف باقی بماند. بسته بندی داروهایی مثل انواع قرص، کپسول، کرم، لوسیون، داروهای مایع و پودری با فویل های آلومینیومی می تواند ماندگاری آنها را افزایش داده و خواص آنها را حفظ کند.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با ما در تماس باشید

مطالب مرتبط

سفارش چاپ روی پاکت در شرکت اشکان پک به صورت کاملا حرفه ای و با تجربه انجام می گیرد. پاکت های ایستاده می توانند به صورت چند رنگی به روش سیلک، هلیو و فلکسو چاپ شوند. بر روی تمامی پاکت های اشکان پک از جمله پاکت زیپدار ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت شفاف متالایز و ... قابل چاپ می باشد. ...
چاپ روی پاکت های بسته بندی دارای نوع های مختلفی است. که روی تمام آن ها چاپ انجام می شود. که در این جا تلاش می کنیم در رابطه با تمام نوع های پاکتهای بسته بندی و نحوه چاپ روی هر کدام و قیمت تولید توضیح دهیم. از دیگر پاکت های بسته بندی می توان از انواع پاکت ارزان و پاکت لاکچری ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت آجیل ، پاکت قهوه ، پاکت کود نیز اشاره کرد. ...
رول فویل قطعه فلزی بسیار نازک است که اغلب به صورت رول مانند عرضه می‌شود. فویل بیشتر از فلزاتی شکل پذیر نظیر قلع ،طلا، الومینیوم و مس تولید می‌شود. فویل الومینیومی که در صنایع پاکت و بسته بندی از آن استفاده می شود. نوعی از الومینیوم نورد مسطح است. ...
پاکت کرافت چیست ؟ از گذشته دور تا به امروز کاغذ همیشه در کنار محصولات برای بسته بندی استفاده میشده است از پاکتهای کاغذی آجیل و خشکبار و میوه در قدیم تا باکس های کارتنی که همواره مورد استفاده است. و امروزه با ابزار و علمی که روبه جلو حرکت کرده کاغذ های متفاوت از قبیل کاغذ های قهوه ای کرافت که داخلی و خارجی دارد. ...
هر نوع از پاکت بسته بندی چه پلاستیکی و چه غیر پلاستیکی امکان تعبیه زیپ کیپ و یا قسمت وکیوم می باشند. که با درخواست مشتری امکان وجود هر دو آن روی بسته بندی امکان پذیر است. زیپ کیپ باعث می شود مشتری بسیار راحت از پاکت استفاده کند. که این امر باعث استفاده مصرف کننده از بسته بندی تا هنگام اتمام محصول داخل آن است. ...
سوپاپ روی باکس پوچ در شرکت اشکان پک این مورد یکی از پر فروش های شرکت می باشد. زیرا از جنس و متریالی با کیفیت و ظاهری تمیز و چشم گیر برخوردار می باشد. برخی دیگر از پاکت ها اشکان پک از جمله پاکت زیپدار ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت سه طرف دوخت و .... ...