اشکان پک

پاکت دو طرف کاست – باکس پوچ

پاکت دو طرف کاست

پاکت دو طرف کاست

پاکت دو طرف کاست ، پاکت بسته بندی دو طرف کاست و یا همان پاکت بغل کاست یکی از مدل پاکت بسته بندی می باشد. که به شکل چهار گوش و به شکل جعبه می باشد.

این محصول با توجه به شکل و فرم خاصی خودش از جذابیت و زیبایی زیادی برخوردار می باشد. و این امکان را بوجود می آورد. تا طراحی صورت گرفته برای بسته بندی بصورت کامل نمایش داده گردد. همچنین در هنگام چیده شدن در قفسه فروشگاه ها بصورت ایستاده، کنار همدیگر و روی هم بطور منظم قرار گرفته شود.

پاکت کاست دار

 

این مدل از پاکت کاست دار در هنگام بسته بندی درون کارتن های مادر شرایط بهتری را ایجاد نموده است. و فضای منفی درون جعبه و یا کارتن مادر را کاهش می دهد.

از مورد های دیگر که این پاکت را نسبت به بعضی دیگر از بسته بندی ها متمایز می کند این می باشد که این پاکت مانند پاکت سه طرف دوخت قابلیت وکیوم شدن دارد و برای بالا بردن طول عمر بیشتر محصول بسته بندی شده تاثیر بیشتری دارد.

پاکت دو طرف کاست یا بغل کاست بطور چند لایه و با آنالیز های متفاوت، ضخامت، ابعاد و رنگ های متنوع تولید و ارائه می شوند. که مشخصات و آنالیز آنها در چند سطر ذکر می گردد.

این پاکت با توجه به شکل ظاهری که گفته شد از ایستایی خوبی برخوردار می باشد. این امکان را بوجود می آورد تا طرح های روی بسته بندی در چهار طرف پاکت کامل به نمایش گذاشته شود. در قفسه فروشگاه ها زیبا و منظم قرار بگیرد. و در دید مخاطب باشد و نمایش زیبایی را از بسته بندی به نمایش بگذارد. برای استفاده پاکت لاکچری ، پاکت ارزان ، پاکت گرانولا و … می باشد.

باکس پوچ(سه طرف کاست)

 

پاکت سه طرف کاست و یا همان پاکت های کف تخت که به آن ها نیز باکس پوچ هم گفته می شود. محصولاتی می باشند که از جذابیت زیادی برخوردار هستند.

ویژگی اصلی این مدل از پاکت بسته بندی در واقع تخت بودن کف پاکت می باشد. که این امکان را می دهد. تا همه نوع محصول از قبیل جامد، مایع و پودر بدون توجه به شکل ظاهری محصولات را محافظت نماید.

پاکت های سه طرف کاست به شکل چهار گوش بوده و در سه طرف آن کاست وجود دارد که دو کاست در طرفین این پاکت و یک کاست در کف پاکت وجود دارد و پاکت را بطور یک جعبه مکعب شکل بوجود می آورد.

امروزه پاکت بسته بندی سه طرف کاست یا پاکت باکس پوچ برای بسته بندی محصول های متفاوت بسیار مورد توجه قرار گرفته و در بین مصرف کنندگان  بسته بندی بسیار پرطفدار می باشد. و حتی برای استفاده از به عنوان پاکت کود و یا پاکت قهوه و پاکت آجیل و …

پاکت های سه طرف کاست

 

پاکت های سه طرف کاست و یا باکس پوچ یکی از پرکاربردترین انواع پاکت ها برای بسته بندی انواع مختلف پودر و دانه های قهوه می باشد. که در جهان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. و بسیاری از شرکت ها و برندهای معتبر از این شکل بسته بندی استفاده می کنند.

در واقع لایه های داخلی درجه یک پاکت کرافت ته کاست موجب شده. تا مواد غذایی و بهداشتی بسته بندی شده در برابر رطوبت و فاسد شدن در امان بمانند و به بهترین شکل بدست مشتریان برسند.

پاکت بغل کاست  که هم در مدل های تمام شفاف و هم به شکل یکرو شفاف یکرو متالایز قابل خرید و فروش هستند. و در زمینه بسته بندی های پر فروش و محبوب بین مشتریان قرار گرفته می باشند جهت بسته بندی انواع محصولات قرار دارد.

پاکت های سه طرف کاست و یا فلت باتم بصورت پاکت زیپدار و یا بدون زیپ کیپ تولید و ارائه می شوند. و زیپ کیپ های پاکت بسته بندی این امکان را می دهند. تا محصول درون پاکت بعد از باز شدن امکان نگهداری بیشتر برای مصرف دوباره محصولات را داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

فروش پاکت زیپدار ، پاکت‌ زیپدار را می‌توان یکی از پرطرفدارترین در بین مدل های متنوع پاکت در سراسر دنیا انتخاب کرد. این نوع پاکت زیپدار در ابعاد متفاوت و با آنالیزهای مختلف قابل تولید می‌باشند. راحتی در ایستادگی در قفسه‌ های فروش مغازه ها و فروشگاه ها، ظاهر زیبای پاکت ها، امکان پلمپ کردن مجدد ...
پاکت دو رو متالایز و پاکت سه طرف دوخت زیپدار دورو متالایز معروف به بالشی مناسب برای محصولاتی که مرطوب و خیس هستند. محصولاتی که باید از نور در امان بمانند و حتی محصولات صنعتی و پارچه ای. این پاکت در سایزهای مختلف موجود می باشد. همچنین می توانید برای سفارش این محصول پاکت ...
پاکت بسته بندی زیپ دار یکی از پر طرفدار ترین پاکت ها می باشد. که به مراتب پاکت زیپدار استفاده بیشتری نسبت به پاکت های بدون زیپ دارند. و اکثر پاکتهای بسته بندی دارای زیپ هستند به دلیل نگه داری مواد غذایی و ... در داخل خود به دور از هر گونه رطوبت و عوامل خارجی می باشد. تا کاملا مواد داخل پاکت پاکیزه باقی بمانند. ...
پاکت گرانولا که به آن پاکت آجیل ، خشکبار و پاکت قهوه نیز می گویند. و مخصوص محصولات گرانولی می باشد. و عموما از نوع پاکت کرافت ایستاده می باشند. گاها به صورت پاکت کرافت پنجره دار تولید می شوند. که مشتریان بتوانند داخل پاکت را به راحتی ببینند. و کیفیت محصول داخل پاکت ...
پاکت شفاف متالایز ، این پاکت در گروه پاکت های بسته بندی ایستاده زیپ دار شفاف متالایز می باشد. و یکی از پرطرفدار ترین و اقتصادی ترین گروه ها از میان پاکت های عمومی می باشد. یکی از ویژگی های این نوع پاکت متالایز مقاومت آن در برابر هوا، رطوبت، گرد و خاک می باشد. ...
پاکت متالایز پاکت های پلیمری می باشند. که با لایه ای نازک از جنس فلز معمولأ پوشش داده می شوند. پاکتهای متالایز دارای ظاهری فلزی مانند به فویل آلومینیوم می باشند که از نظر وزنی و هزینه کاهش یافته اند. پاکت های متالایز به طور وسیعی برای اهداف تزئین و بسته بندی برای مواد غذایی و همچنین ...