انواع پاکت فویل کف کاست

پاکت فویل کف کاست

انواع پاکت فویل کف کاست ، شرکت اشکان پک یکی از بهترین تولید کنندگان انواع پاکت بسته بندی با بهترین و مرغوب ترین متریال موجود در بازار می باشند.

از دیگر پاکت های تولیدی اشکان پک می توان به پاکت زیپدار ، پاکت آجیل ، پاکت قهوه ، پاکت کود ، پاکت گرانولا ، پاکت سه طرف دوخت نیز اشاره کرد. همچنین پاکت لاکچری ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ نیز از نمونه کارهای عالی اشکان پک می باشد.

پاکت فویل یکرو شفاف

 

پاکت فویل کف کاست ،پاکت فویل (آلومینیوم) یکرو شفاف یکرو متالایز تشکیل شده از 2 تا 4 لایه از مواد فود گرید. و بهداشتی برای وکیوم کردن انواع مواد غذایی و فرآورده های گوشتی از جمله مرغ ، ماهی، میگو، کالباس، سوسیس و همینطور قابل استفاده برای خشکبار و  قهوه و سایر مواد غذایی دیگر می باشد.

چاپ سیلک

 

که ساده ترین و ارزان ترین چاپ می باشند. که در مقدار های کم مانند 1 عدد نیز می توان چاپ روی پاکت را داشت. اما از نظر حرفه ای چاپ با شابلون یا 1000 همان سیلک اسکرین برای نمونه یا فروش های آزمایشی در مقدار های کم می باشد. و چاپ سیلک بعد از تولید پاکت روی آن انجام می شود. چاپ سیلک از متداول ترین چاپ ها در این صنعت می باشد.

پاکت فویل (آلومینیوم) بغل کاست دار مرکز دوز

 

این مدل پاکت از یک دوخت مرکزی که قابلیت جابجایی تا انتهای چپ یا راست را دارا می باشد. و یک دوخت انتهایی، و از انواع لفاف های دو و چند لایه شفاف ، متالایز ، فویل و … تولید شده و مورد استفاده قرار میگیرند.

پاکت دوطرف فویل سه طرف دوخت

 

برای تولید پاکت های فویلی سه لایه کلا از لفاف های سه لایه فویل استفاده نمی گردد. بلکه انواع مختلف پاکت دورو شفاف ،پاکت یکرو شفاف ، پاکت یکرو متالایز و پاکت دورومتالایز نیز به این شیوه قابل پاکت شدن میباشند.

پاکت فویل (آلومینیومی) بغل کاست پنج طرف دوخت

 

این مدل پاکت از 4 دوخت اطراف کاست ها و یک دوخت انتهایی برخوردار می باشد. و از انواع لفاف های دو  و چند لایه شفاف، متالایز ، رول متالایز ، فویل و درصورت نیاز شما ترکیبی از لفاف های متفاوت و بسته به سلیقه مشتری تولید و استفاده می شوند.

تولید پاکت فویل آلومینیوم

 

تولید پاکت فویل آلومینیوم ،کیسه آنتی استاتیک تولید کننده انواع پاکت های دو لایه و سه لایه متالایز و تولید پاکت فویل آلومینیوم ، آنتی استاتیک ،تولید پاکت فویل آلومینیوم بدون جرقه در اندازه های متفاوت جهت بسته بندی پودر. قطعات صنعتی و غیره بطور سه طرف دوخت , بغل گاست و کف گاست و .. صورت می گیرد.

پاکت فویل ته کاست زیپدار

 

این مدل پاکت ها ایستاده قرار می گیرند. و به خاطر زیپ کیپ بودن آنها می توانید این نوع پاکت هارا در چند مرحله استفاده کنید. که از انواع لفاف های دو و چند لایه شفاف ، متالایز و فویل تولید شده. حتی می توان برای این نوع پاکت ها دسته ، آسان باز شو و کلاه مکزیکی نیز طبق خواست مشتری قرار داد.

پاکت فویل (آلومینیومی) ته کاست 

 

این مدل از پاکت با استفاده از هر مدل لفاف دو و یا چند لایه و یا حتی ترکیبی از دو لفاف مثل شفاف و متالایز تولید نموده و بسته به نوع مصرف و سفارش ابعاد متفاوت آن تغییر و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

فویل (آلومینیوم) سه لایه 130 و 90 میکرون

 

فویل آلومینیوم 7 الی 11 میکرون با دو پوشش پلی استر و پلی اتیلن با میکرونهای متفاوت در دو صورت ساده و چاپی و همراه با لایه های اضافی بنا به درخواست مشتری تولید شده و در اختیارشان قرار میگیرد. و کاربرد آن در بسته بندی های انواع مواد غذایی و بهداشتی و شیمیایی حساس به نور می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

فروش پاکت زیپدار ، پاکت‌ زیپدار را می‌توان یکی از پرطرفدارترین در بین مدل های متنوع پاکت در سراسر دنیا انتخاب کرد. این نوع پاکت زیپدار در ابعاد متفاوت و با آنالیزهای مختلف قابل تولید می‌باشند. راحتی در ایستادگی در قفسه‌ های فروش مغازه ها و فروشگاه ها، ظاهر زیبای پاکت ها، امکان پلمپ کردن مجدد ...
پاکت دو رو متالایز و پاکت سه طرف دوخت زیپدار دورو متالایز معروف به بالشی مناسب برای محصولاتی که مرطوب و خیس هستند. محصولاتی که باید از نور در امان بمانند و حتی محصولات صنعتی و پارچه ای. این پاکت در سایزهای مختلف موجود می باشد. همچنین می توانید برای سفارش این محصول پاکت ...
پاکت بسته بندی زیپ دار یکی از پر طرفدار ترین پاکت ها می باشد. که به مراتب پاکت زیپدار استفاده بیشتری نسبت به پاکت های بدون زیپ دارند. و اکثر پاکتهای بسته بندی دارای زیپ هستند به دلیل نگه داری مواد غذایی و ... در داخل خود به دور از هر گونه رطوبت و عوامل خارجی می باشد. تا کاملا مواد داخل پاکت پاکیزه باقی بمانند. ...
پاکت گرانولا که به آن پاکت آجیل ، خشکبار و پاکت قهوه نیز می گویند. و مخصوص محصولات گرانولی می باشد. و عموما از نوع پاکت کرافت ایستاده می باشند. گاها به صورت پاکت کرافت پنجره دار تولید می شوند. که مشتریان بتوانند داخل پاکت را به راحتی ببینند. و کیفیت محصول داخل پاکت ...
پاکت شفاف متالایز ، این پاکت در گروه پاکت های بسته بندی ایستاده زیپ دار شفاف متالایز می باشد. و یکی از پرطرفدار ترین و اقتصادی ترین گروه ها از میان پاکت های عمومی می باشد. یکی از ویژگی های این نوع پاکت متالایز مقاومت آن در برابر هوا، رطوبت، گرد و خاک می باشد. ...
پاکت متالایز پاکت های پلیمری می باشند. که با لایه ای نازک از جنس فلز معمولأ پوشش داده می شوند. پاکتهای متالایز دارای ظاهری فلزی مانند به فویل آلومینیوم می باشند که از نظر وزنی و هزینه کاهش یافته اند. پاکت های متالایز به طور وسیعی برای اهداف تزئین و بسته بندی برای مواد غذایی و همچنین ...