پاکت بسته بندی کرافت

پاکت بسته بندی کرافت

پاکت بسته بندی کرافت یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت اشکان پک می باشد. و پاکت کرافت زیپدار ، پاکت کرافت کاست یک از بهترین مدل های بسته بندی می باشد.

که در مدل های مختلف پنجره دار و زیپدار در مدل های کف کاست و سه طرف کاست. برای ایجاد امنیت محصولات و مواد غذایی به بازار عرضه می شود. اشکان پک یکی از بهترین و مجرب ترین تولید کننده انواع پاکت بسته بندی با بهترین و با کیفیت ترین متریال موجود می باشد.

بعضی از پاکت های ایستاده دارای نوع خاصی از دوخت به نام کاست در قسمت انتهایی خود هستند. تعبیه کاست در پاکت های زیپدار به منظور افزودن قابلیت ایستایی به آن ها و همچنین افزایش حجم و گنجایش بدون تغییر سایز انجام می پذیرد. پاکت ها از نظر نحوه دوخت و همچنین محل تعبیه کاست در آن ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند که آن ها را معرفی می کنیم.

انواع پاکت کرافت پاکتهای کرافت ایستاده هم برای چیدمان آسان است. هم اینکه در ویترین یا قفسه فروشگاه به راحتی در معرض دید قرار می گیرد. پاکت کرافت با استفاده از کاغذی به نام کرافت درست می شود. که شکل ایستاده ان به شکل تصویر رو به رو می باشد.

پاکت کاغذی کرافت کف کاست

کاغذ کرافت پاکت کف کاست، کاغذی است بسیار مقاوم و با انعطاف بالا و مقاوم در برابر پارگی. این جنس کاغذ از چوب های جنگلی درست شده و در کارخانه های کاغذسازی مراحل متفاوتی را طی می نماید. تا چوب تبدیل به خمیر و خمیر تبدیل به کاغذ می شود.

معمولا رنگ این نوع کاغذها قهوه ای رنگ می باشد. ولی چنانچه خمیر رنگ بری بشود. می تواند سفید رنگ هم باشد. این نوع پاکت برای بسته بندی انواع مختلف محصولات اعم از خشکبار ، حبوبات ، آجیل و … می باشد.

برای تهیه این نوع پاکت ها از مرغوب ترین نوع کاغذ ها می باشد. که پشت آن با لایه ای از پلی اتیلن پوشانده شده است. که به راحتی میتوان با دستگاه های دوخت حرارتی درب آن را پلمپ کرد.

پاکتهای کرافت زیپدار

پاکت های کرافت از مقوا ساخته شده است و بسیار مقرون به صرفه است و به اسانی تهیه می شود. در پاکت کرافت زیپدار، قسمت بالایی پاکت دارای زیپ است. و از ورود هوا به درون پاکت جلوگیری می کند. علاوه بر آن می توان کاغذ کرافت را از درون با متالایز لمنت نمود و بعدا با دستگاه حرارتی درب آن را دوخت زد.

از دیگر پاکت های تولیدی اشکان پک می توان به پاکت زیپدار ، پاکت آجیل ، پاکت قهوه ، پاکت کود ، پاکت گرانولا ، پاکت سه طرف دوخت نیز اشاره کرد. همچنین پاکت لاکچری ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ نیز از نمونه کارهای عالی اشکان پک می باشد.

این پاکت ها که به رنگ کاهی یا نخودی می باشند از نوعی کاغذ مخصوص به نام کاغذ کرافت تهیه می شوند. پاکت های کرافت غالبا جهت بسته بندی خشکبار و مواد غذایی خشک شده مورد استفاده قرار می گیرند و امکان چاپ و تعبیه پنجره روی آن ها وجود دارد.

پاکت های بغل کاست

پاکت های بغل کاست ساده ترین راه حل برای بسته بندی محصولات و مواد غذایی می باشند. زیرا آنها نه تنها ظاهری زیبا و جذاب دارند. بلکه حجم زیادی از محصول را می تواند با کمترین هزینه محافظت کند. حفظ و نگهداری اسان و کم جا گرفتن از شاخص های این محصول می باشد. این پاکت ها می توانند وزن های مختلفی را حمل و نگهداری کنند و با کاغذهای مرغوبی جهت نگهداری مواد استفاده می شود.

جهت اطلاعات بیشتر و سفارش انواع پاکت با اشکان پک در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

فروش پاکت زیپدار ، پاکت‌ زیپدار را می‌توان یکی از پرطرفدارترین در بین مدل های متنوع پاکت در سراسر دنیا انتخاب کرد. این نوع پاکت زیپدار در ابعاد متفاوت و با آنالیزهای مختلف قابل تولید می‌باشند. راحتی در ایستادگی در قفسه‌ های فروش مغازه ها و فروشگاه ها، ظاهر زیبای پاکت ها، امکان پلمپ کردن مجدد ...
پاکت دو رو متالایز و پاکت سه طرف دوخت زیپدار دورو متالایز معروف به بالشی مناسب برای محصولاتی که مرطوب و خیس هستند. محصولاتی که باید از نور در امان بمانند و حتی محصولات صنعتی و پارچه ای. این پاکت در سایزهای مختلف موجود می باشد. همچنین می توانید برای سفارش این محصول پاکت ...
پاکت بسته بندی زیپ دار یکی از پر طرفدار ترین پاکت ها می باشد. که به مراتب پاکت زیپدار استفاده بیشتری نسبت به پاکت های بدون زیپ دارند. و اکثر پاکتهای بسته بندی دارای زیپ هستند به دلیل نگه داری مواد غذایی و ... در داخل خود به دور از هر گونه رطوبت و عوامل خارجی می باشد. تا کاملا مواد داخل پاکت پاکیزه باقی بمانند. ...
پاکت گرانولا که به آن پاکت آجیل ، خشکبار و پاکت قهوه نیز می گویند. و مخصوص محصولات گرانولی می باشد. و عموما از نوع پاکت کرافت ایستاده می باشند. گاها به صورت پاکت کرافت پنجره دار تولید می شوند. که مشتریان بتوانند داخل پاکت را به راحتی ببینند. و کیفیت محصول داخل پاکت ...
پاکت شفاف متالایز ، این پاکت در گروه پاکت های بسته بندی ایستاده زیپ دار شفاف متالایز می باشد. و یکی از پرطرفدار ترین و اقتصادی ترین گروه ها از میان پاکت های عمومی می باشد. یکی از ویژگی های این نوع پاکت متالایز مقاومت آن در برابر هوا، رطوبت، گرد و خاک می باشد. ...
پاکت متالایز پاکت های پلیمری می باشند. که با لایه ای نازک از جنس فلز معمولأ پوشش داده می شوند. پاکتهای متالایز دارای ظاهری فلزی مانند به فویل آلومینیوم می باشند که از نظر وزنی و هزینه کاهش یافته اند. پاکت های متالایز به طور وسیعی برای اهداف تزئین و بسته بندی برای مواد غذایی و همچنین ...