پاکت زیپ دار سه طرف کاست ایستاده

پاکت سه طرف کاست زیپ دار ایستاده

پاکت زیپ دار سه طرف کاست ، پاکت سه طرف کاست جزء پرکاربردترین نوع پاکت ها به حساب می‌آید. اشغال فضای کم، ارزان بودن پاکت و سهولت در بسته‌بندی محصولات از مزیت های مهم این نوع پاکت سه طرف کاست می‌باشد. تولیدکنندگان در زمینه ادویه جات، محصول های پروتئینی، فرآورده‌های منجمد از جمله استفاده‌کنندگان عمده این نوع پاکت ها می‌ باشند. مانند پاکت قهوه ، پاکت آجیل ، پاکت ارزان ، پاکت گرانولا ، پاکت کود و پاکت لاکچری و …

همچنین پاکت زیپدار ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ ، پاکت سه طرف دوخت نیز از نمونه کارهای عالی اشکان پک می باشد.

در عین حال به خاطر داشتن زیپ بر روی پاکت زیپدار این امکان را فراهم می کند. تا مصرف کننده با توجه به مقدار اندازه مصرف خود دوباره درب پاکت زیپدار را به راحتی ببندید. و در قفسه های کابینت و یا یخچال و فریزر خود تا برای مصرف مجدد نگهداری کنید.

صنعت بسته بندی

 

با توجه به میزان تقاضای متقاضیان انواع محصولات غذایی و بهداشتی دست خوش تغییراتی شده است. که امروزه با بکاربردن تنوع در انواع پاکت های شفاف، پاکت یکرو شفاف و یکرو متالایز برای نگهداری از انواع خشکبار و قهوه به قیمت روز در بازار عرضه شده و در دسترس مشتریان عزیز قرار گرفته است.

پاکت بغل کاست شفاف که هم به صورت تمام شفاف و هم به شکل یکرو شفاف یکرو متالایز قابل خرید و فروش می باشند. در زمینه بسته بندی های پر فروش و محبوب بین مشتریان قرار گرفته جهت بسته بندی انواع محصولات قرار دارد.

پاکت سه طرف کاست

 

پاکت کاغذی بسته بندی در مدل های مختلفی به بازار عرضه می گردند. یکی از بیشترین سفارش های دریافتی از پاکت کرافت زیپ دار در مدل های متنوع  پاکت بغل کاست،پاکت کف کاست و پاکت سه طرف کاست می باشد.

از مهم ترین مزایای کاربرد این مدل پاکت ها علاوه بر مقرون بصرفه بودن نگهداری متناسب انواع محصولات در حجم بالاتر نسبت به پاکت سه طرف دوخت کف کاست در یک سایز مشخص می باشد.

به همین دلیل عرضه کنندگان خشکبار و آجیل می توانند به سادگی محصولات خود را با استفاده از پاکت سه طرف کاست درجه یک تا زمانی که به دست مشتریان برسد ایمن سازند.

پاکت سه طرف کاست کرافت از بهترین مدل های بسته بندی می باشد. که در مدل های پنجره دار و زیپ دار به صورت کف کاست و سه طرف کاست برای تامین امنیت محصول های غذایی به بازار عرضه می شود.

پاکت کرافت سه طرف کاست پنجره دار و زیپ دار از مدل های رایج در صنعت بسته بندی است. که جهت بسته بندی انواع خشکبار ، قهوه و حبوبات مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع بسته بندی ها به خاطر داشتن مقاومت بالا و مناسب و قیمت مقرون بصرفه. برای محصولات مغذی و صنعتی بسیار پر کابرد شناخته شده و توانسته نسبت به مدل های نایلونی بسته بندی کاربرد بیشتری داشته باشد.

قیمت پاکت سه طرف کاست کرافت پنجره دار

 

در واقع پاکت سه طرف کاست کرافت پنجره دار انواع مدل های تنوع پذیری داشته. به گونه ای که در رنگ ها و سایز های مختلفی با توجه به وزن محصولات متفاوت قابل تهیه می باشد.

قیمت این محصولات با وجود نوسانات ارزی که این روزها تاثیرگذاری بسیار زیادی بر محصولات متفاوتی داشته اند. عموما تغییر چندانی نکرده و با کیفیت بالا و با توجه به مقدار خرید و فروش در ثبت سفارشات تعیین میشود.

پاکت زیپ دار سه طرف کاست

 

همان گونه که میدانید پاکت سه طرف کاست  در مدل های کف کاست و بغل کاست در بازار قابل عرضه می باشد.

مدل سه طرف کاست این پاکت کاغذی حجم کمتری از محصولات را در خود نگه می دارد. و به خاطر وجود کاست در کف پاکت ها به شکل ایستاده در قشنگترین مدل های بسته بندی برای نمایش انواع کالا ارائه می شود.

پاکت زیپ دار سه طرف کاست ایستاده  از قیمت کمتری نسبت به بقیه مدل های بغل کاست برخوردار است. و این موضوع به خاطر این است که در تولید پاکت بغل کاست میزان پرتی کاغذ کرافت بسیار بیشتر بوده. و تولید کنندگان به ناچار مجبور به بالا بردن قیمت جهت جلوگیری از ضرر و زیان کسب و کار خود می باشند.[

برای سفارش انواع پاکت های بسته بندی با اشکان پک در تماس باشید

 

مطالب مرتبط

فروش پاکت زیپدار ، پاکت‌ زیپدار را می‌توان یکی از پرطرفدارترین در بین مدل های متنوع پاکت در سراسر دنیا انتخاب کرد. این نوع پاکت زیپدار در ابعاد متفاوت و با آنالیزهای مختلف قابل تولید می‌باشند. راحتی در ایستادگی در قفسه‌ های فروش مغازه ها و فروشگاه ها، ظاهر زیبای پاکت ها، امکان پلمپ کردن مجدد ...
پاکت دو رو متالایز و پاکت سه طرف دوخت زیپدار دورو متالایز معروف به بالشی مناسب برای محصولاتی که مرطوب و خیس هستند. محصولاتی که باید از نور در امان بمانند و حتی محصولات صنعتی و پارچه ای. این پاکت در سایزهای مختلف موجود می باشد. همچنین می توانید برای سفارش این محصول پاکت ...
پاکت بسته بندی زیپ دار یکی از پر طرفدار ترین پاکت ها می باشد. که به مراتب پاکت زیپدار استفاده بیشتری نسبت به پاکت های بدون زیپ دارند. و اکثر پاکتهای بسته بندی دارای زیپ هستند به دلیل نگه داری مواد غذایی و ... در داخل خود به دور از هر گونه رطوبت و عوامل خارجی می باشد. تا کاملا مواد داخل پاکت پاکیزه باقی بمانند. ...
پاکت گرانولا که به آن پاکت آجیل ، خشکبار و پاکت قهوه نیز می گویند. و مخصوص محصولات گرانولی می باشد. و عموما از نوع پاکت کرافت ایستاده می باشند. گاها به صورت پاکت کرافت پنجره دار تولید می شوند. که مشتریان بتوانند داخل پاکت را به راحتی ببینند. و کیفیت محصول داخل پاکت ...
پاکت شفاف متالایز ، این پاکت در گروه پاکت های بسته بندی ایستاده زیپ دار شفاف متالایز می باشد. و یکی از پرطرفدار ترین و اقتصادی ترین گروه ها از میان پاکت های عمومی می باشد. یکی از ویژگی های این نوع پاکت متالایز مقاومت آن در برابر هوا، رطوبت، گرد و خاک می باشد. ...
پاکت متالایز پاکت های پلیمری می باشند. که با لایه ای نازک از جنس فلز معمولأ پوشش داده می شوند. پاکتهای متالایز دارای ظاهری فلزی مانند به فویل آلومینیوم می باشند که از نظر وزنی و هزینه کاهش یافته اند. پاکت های متالایز به طور وسیعی برای اهداف تزئین و بسته بندی برای مواد غذایی و همچنین ...