باکس پوچ تمام شفاف

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1663133806793{margin-bottom: 0px !important;}”]

باکس پوچ تمام شفاف

باکس پوچ تمام شفاف براق در انواع و اقسام مدل ها و سایز های متعدد در حال عرضه شدن هستند. که برای تهیه این محصول با زیر قیمت بازار بهتر می باشد. همچنین پاکت لاکچری ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ نیز از نمونه کارهای عالی اشکان پک می باشد.

این نوع پاکت باکس پوچ لوکس ترین ، جدیدترین و درعین حال گرانترین مدل پاکت موجود در بازار می باشد. از خصوصیات این پاکت می توان به ایستایی بودن کامل ، ظرفیت بالا نسبت به ابعاد ، نمایی زیبا در قفسه های فروشگاه و زیپ منحصر بفردش ( زیپ جیبی ) نام برد.

چاپ هلیوگراور

یا چاپ با سیلندر که یکی دیگر از چاپ های حرفه ای در دنیا می باشد. که خیلی از مشکلات چاپ های قبلی را ندارد و خدمات بهتر و دقیق تری به مشتری می توان داد. در چاپ هلیو و مقایسه آن با چاپ فلکسوگراور باید گفت که ابزار در چاپ فلکسو کلیشه می باشد. که یک ژلاتین به صورت شیت مانند است. و آن را به دور سیلندر های چاپ دستگاه می چسبانند. چاپ های هلیو و فلکسو از با کیفیت ترین چاپ ها می باشند.[/vc_column_text][vc_zigzag][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1655702229427{margin-bottom: 0px !important;}”]این مدل پاکت در رنگ های متنوع شامل 9 رنگ مات و 4 رنگ براق در انبار موجود می باشد. همچنین قابلیت تولید در هر سایز و رنگ و طرح دلخواه توسط مشتری نیز وجود دارد .

تولید پاکت های باکس پوچ شفاف اشکان پک به گونه ای طراحی و ساخته شده اند. که بهترین راه حل برای محافظت از محصول شما و جذاب ترین معرف کالای شما هستند. از دیگر پاکت های تولیدی اشکان پک می توان به پاکت زیپدار ، پاکت آجیل ، پاکت قهوه ، پاکت کود ، پاکت گرانولا ، پاکت سه طرف دوخت نیز اشاره کرد.

باکس پوچ رنگی

باکس پوچ رنگی ،در واقع همان پاکت های کف صاف یا کف تخت به آن ها نیز می گویند. این نوع پاکت ها از ظاهری زیبا و جذابیت خاصی برخوردار هستند.

تخت بودن کفه این نوع پاکت های بسته بندی اشکان پک یکی از ویژگی های مهم و اصلی این پاکت ها می باشند. این نوع پاکت های باکس پوچ رنگی این امکان را برای مصرف انواع مواد غذایی و غیره … از جمله مواد جامد ، مایع و به صورت پودری را در خود جای می دهد.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”6459″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_zigzag][vc_column_text css=”.vc_custom_1660367388717{margin-bottom: 0px !important;}”]از بهترین مزایایی، که می توان در رابطه با این نوع پاکت ( سه طرف گاست ) سایز 20*12 اشاره کرد این موارد خواهند بود. همه این موارد دست به دست هم داده اند تا مصرف کنندگان علاوه بر قیمت نسبتا زیاد این پاکت ها آن ها را خریداری نمایند. زیرا قیمت های بالای آن در برابر با کیفیتی، که این پاکت ها ارائه می دهند بسیار مناسب خواهند بود.

پاکت باکس پوچ اشکان پک

طراحی و تولید پاکت باکس پوچ اشکان پک امکان ایستادگی فوق العاده ای به آنها می بخشد. تا حدی که با حفظ ظاهر جذاب خود مصرف کالای بسته بندی شده است. را تا ذره ی آخر میسر می کند.

حجم پذیری بالای این پاکت باکس پوچ ها در فضای انبارش محصول صرفه جویی می نماید. و با امکانات جانبی زیادی که می توان به تولید این پاکت ها افزوده به شما اطمینان آن را می دهد. که پاکتی مناسب با نیازهای خود در اختیار خواهید داشت.[/vc_column_text][mk_button url=”https://ashkanpack.com/contact-us/” align=”center” bg_color=”#aa0000″]جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با ما در تماس باشید[/mk_button][/vc_column][/vc_row]