پاکت زیپدار ایستاده

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1660023643750{margin-bottom: 0px !important;}”]

پاکت زیپدار ایستاده

پاکت زیپدار ایستاده و پاکت های بسته بندی دارای نوع های بسیاری زیاد و مختلفی است ، پاکت ایستاده زیپ دار یکی از انواع مختلف پاکت است. که خود نیز نوع های بسیار گوناگونی دارد. از همین رو هر مشتری سفارش سازی خاص خود را دارد. از دیگر پاکت های تولیدی اشکان پک می توان به پاکت زیپدار ، پاکت آجیل ، پاکت قهوه ، پاکت کود ، پاکت گرانولا ، پاکت سه طرف دوخت نیز اشاره کرد.

چاپ سیلک

که ساده ترین و ارزان ترین چاپ می باشند. که در مقدار های کم مانند 1 عدد نیز می توان چاپ روی پاکت را داشت. اما از نظر حرفه ای چاپ با شابلون یا 1000 همان سیلک اسکرین برای نمونه یا فروش های آزمایشی در مقدار های کم می باشد. و چاپ سیلک بعد از تولید پاکت روی آن انجام می شود. چاپ سیلک از متداول ترین چاپ ها در این صنعت می باشد.[/vc_column_text][vc_zigzag][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1655531875763{margin-bottom: 0px !important;}”]

مواد اولیه که برای تولید پاکت ایستاده زیپ دار و دیگر نمونه های پاکت استفاده می شود. کرافت یا مواد اولیه opp ، cpp , bopp و یا لمینت روی یکدیگر است که دارای مقاومت بسیار بالایی است. در کنار مقاومت بالا این نوع مواد قابلیت چاپ پذیری بسیار بالایی دارند. که می توان حتی ریز ترین جزییات را با بالاترین کیفیت روی آن چاپ کرد .
قیمت چاپ بر حسب تعداد رنگ های موجود در تصویر شما قیمت گذاری می شود. برای دریافت قیمت چاپ کافیست با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

پاکت ایستاده زیپ دار

و پاکت زیپ دار نوعی پاکت زیپ دار پلاستیکی بسته بندی قابل انعطاف چند لایه می باشد. که برخی به آن پاکت های دوی پک ( دوی پک چیست ) و برخی دیگر امروزه در زبان ساده و کوچه و بازار به آن پاکت زیپ کیپ ساندیسی می گویند. همچنین پاکت لاکچری ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ یز از نمونه کارهای عالی اشکان پک می باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”5739″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_zigzag][vc_column_text css=”.vc_custom_1655532074050{margin-bottom: 0px !important;}”]

پاکت های ایستاده زیپ دار دارای زیپ و گاست، بوده و هنگام پر شدن کاملا به شکل ایستاده در می آیند. و می توانند در طبقات فروشگاه ها یا قفسه های خانگی به عنوان نگهدارنده نهایی محصول مورد استفاده قرار گیرند.
داشتن زیپ در این پاکت ها به مصرف کننده هایی کمک می کند که بعد از هربار استفاده، بتواند درب پاکت را به طور کامل ببندد. و کیفیت محصول باقی مانده را حفظ نمایند. تعبیه گاست در کف این پاکت، باعث حجیم شدن فضای داخل پاکت شده و به شما اجازه می دهد. حجم و وزن بیشتری از محصول خود را بسته بندی کنید.

[/vc_column_text][mk_button url=”https://ashkanpack.com/contact-us/” align=”center” bg_color=”#aa0000″]برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با ما در تماس باشید[/mk_button][/vc_column][/vc_row]