پاکت غذای حیوانات

پاکت غذای حیوانات

پاکت غذای حیوانات ، با توجه به این که غذای حیوانات دارای تاریخ انقضا و فاسد شدنی هستند. انتخاب بسته بندی مناسب نقش موثری در نگهداری از آن ها دارد. پاکت بسته ‌بندی محصولی مقاوم و بی نظیر برای نگهداری غذای حیوانات است. که جهت بسته بندی مواد غذایی، مکمل و ویتامین های حیوانات مزرعه، حیوانات خانگی، حیوانات باغ وحش، آبزیان، پرندگان و… مورد استفاده قرار می گیرد.

دیگر خوبی چاپ هلیو مدل دستگاه های آن است که با چاپ هر رنگ لفاف مورد نظر به خوبی خشک می شود. سپس رنگ بعدی چاپ می شود چون فاصله مناسب است. و خشک کن های صنعتی روی دستگاه هلیو اعمال شده است که پس از چاپ در مرحله لمینیت ، دیگر لایه ها از هم به راحتی جدا نمی شوند.

برخی دیگر از پاکت های تولیدی اشکان پک نظیر انواع پاکت قهوه ، پاکت کود ، پاکت ارزان و پاکت لاکچری ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت آجیل ، پاکت زیپدار ، پاکت کرافت زیپدار و … نیز می باشد.

از دیگر محصولات خوب و با کیفیت درجه یک پاکت بسته بندی می توان به پاکت قهوه ، پاکت زیپدار ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت کرافت زیپدار ، دورو فویل ، پاکت باکس پوچ ، پاکت سه طرف دوخت و … اشاره کرد که از نمونه کارهای پاکت های بسته بندی اشکان پک می باشد. که بسیار پرطرفدار می باشند.

اين پاکت ها محكم و با دوام می باشند. تولید این پاکت ها هم به صورت انبوه و هم به صورت سفارشی قابل دریافت می باشند.

 

از ویژگی های این نوع بسته بندی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • با استفاده از این پاکت ها، کیفیت، بو، طعم و ماندگاری. محصول بسته بندی شده برای مدت طولانی حفظ می شود.
  • پاکت‌ ها از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه ‌تر از دیگر بسته بندی ‌ها از قبیل قوطی های فلزی می ‌باشند.
  • با داشتن قابلیت طراحی و چاپ، ظاهری بسیار شیک و مشتری ‌پسند به محصولات می دهند.
  • حمل و نقل آن ها آسان است.
  • قابلیت نگهداری خوراکی های خشک و نیمه خشک را دارا می باشند.
  • پاکت های زیپ دار به راحتی باز و بسته می شوند. و می توان غذای باقیمانده را برای مصرف در وعده های بعدی بدون نگرانی از نفوذ رطوبت و اکسیژن به داخل ظرف نگهداری کرد.
  • این پاکت ها در نمونه های تخت و کاست دار به صورت بسته بندی چند لایه غیر قابل نفوذ شفاف. متالایز، صدفی و کرافت قابل تولید می باشند.

حیوانات خانگی بزرگ و گوچک امروزه بخشی از زندگی و خانواده افراد شده اند. با بسته بندی مناسب لوازم و غذای حیوانات خانگی کیفیت، عطر، بو و طعم غذای حیوانات خانگی حفظ و محصول بسته بندی شده برای مدت طولانی ماندگار و آن محافظت می شود.

 

بسته بندی غذای حیوانات

 

یکی از مهم ترین موارد برای تولیدات غذای حیوانات برند سازی می باشد که اولین مرحله بعد از کیفیت تولید طراحی بسته بندی برای فروش در فروشگاه ها است که این امر با یک چاپ و طراحی با کیفیت می تواند بازده فروش شما را چندین برابر کنید.

صنایع بسته بندی اشکان پک بسته بندی های متفاوتی را برای بسته بندی لوازم و غذای حیوانات خانگی از جمله غذای سگ، گربه و خوراک و دانه های مخصوص پرندگان و ماهی های زینتی. خاک بستر گربه، مکمل و ویتامین های حیوانات خانگی و سایر محصولات را تولید می نماییم.

از غذای ماهی گرفته تا دانه پرنده، خوراک سگ و گربه گرفته تا خوراک اسب و هر محصول برای حیوان خانگی باید به گونه ای بسته بندی شود. تا کارکرد و ظاهر مناسبی داشته و کیفیت محصول را برای مدت معین حفظ نماید.

پاکت های بسته بندی دارای انواع مختلفی می باشند که در این بین پاکت‌ ایستاده زیپدار را می ‌توان از پرطرفدار ترین مدل پاکت در سراسر دنیا نام برد. ویژگی های ایده آل و منحصر به فرد این پاکت ها آن ها را به یکی از بهترین انواع بسته بندی برای محصولات گوناگون خوراکی، بهداشتی، دارویی، صنعتی و… تبدیل کرده است.

پاکت های بغل کاست

پاکت های بغل کاست ساده ترین راه حل برای بسته بندی محصولات و مواد غذایی و غذای حیوانات می باشند. زیرا آنها نه تنها ظاهری زیبا و جذاب دارند. بلکه حجم زیادی از محصول را می تواند با کمترین هزینه محافظت کند. حفظ و نگهداری اسان و کم جا گرفتن از شاخص های این محصول می باشد. این پاکت ها می توانند وزن های مختلفی را حمل و نگهداری کنند و با کاغذهای مرغوبی جهت نگهداری مواد استفاده می شود.

برای بسته بندی غذای حیوانات خانگی خود و سارش آن ها با ما در تماس باشید

مطالب مرتبط

فروش پاکت زیپدار ، پاکت‌ زیپدار را می‌توان یکی از پرطرفدارترین در بین مدل های متنوع پاکت در سراسر دنیا انتخاب کرد. این نوع پاکت زیپدار در ابعاد متفاوت و با آنالیزهای مختلف قابل تولید می‌باشند. راحتی در ایستادگی در قفسه‌ های فروش مغازه ها و فروشگاه ها، ظاهر زیبای پاکت ها، امکان پلمپ کردن مجدد ...
پاکت دو رو متالایز و پاکت سه طرف دوخت زیپدار دورو متالایز معروف به بالشی مناسب برای محصولاتی که مرطوب و خیس هستند. محصولاتی که باید از نور در امان بمانند و حتی محصولات صنعتی و پارچه ای. این پاکت در سایزهای مختلف موجود می باشد. همچنین می توانید برای سفارش این محصول پاکت ...
پاکت بسته بندی زیپ دار یکی از پر طرفدار ترین پاکت ها می باشد. که به مراتب پاکت زیپدار استفاده بیشتری نسبت به پاکت های بدون زیپ دارند. و اکثر پاکتهای بسته بندی دارای زیپ هستند به دلیل نگه داری مواد غذایی و ... در داخل خود به دور از هر گونه رطوبت و عوامل خارجی می باشد. تا کاملا مواد داخل پاکت پاکیزه باقی بمانند. ...
پاکت گرانولا که به آن پاکت آجیل ، خشکبار و پاکت قهوه نیز می گویند. و مخصوص محصولات گرانولی می باشد. و عموما از نوع پاکت کرافت ایستاده می باشند. گاها به صورت پاکت کرافت پنجره دار تولید می شوند. که مشتریان بتوانند داخل پاکت را به راحتی ببینند. و کیفیت محصول داخل پاکت ...
پاکت شفاف متالایز ، این پاکت در گروه پاکت های بسته بندی ایستاده زیپ دار شفاف متالایز می باشد. و یکی از پرطرفدار ترین و اقتصادی ترین گروه ها از میان پاکت های عمومی می باشد. یکی از ویژگی های این نوع پاکت متالایز مقاومت آن در برابر هوا، رطوبت، گرد و خاک می باشد. ...
پاکت متالایز پاکت های پلیمری می باشند. که با لایه ای نازک از جنس فلز معمولأ پوشش داده می شوند. پاکتهای متالایز دارای ظاهری فلزی مانند به فویل آلومینیوم می باشند که از نظر وزنی و هزینه کاهش یافته اند. پاکت های متالایز به طور وسیعی برای اهداف تزئین و بسته بندی برای مواد غذایی و همچنین ...