اشکان پک

خرید پاکت کاغذی کرافت

خرید پاکت کاغذی کرافت

خرید پاکت کاغذی کرافت در سایز های متنوع و در مدل های زیبا و جذاب پنجره دار و زیپ دار برای انواع خشکبار نان و حبوبات استفاده می شود.

از دیگر پاکت های تولیدی اشکان پک می توان به پاکت زیپدار ، پاکت آجیل ، پاکت قهوه ، پاکت کود ، پاکت گرانولا ، پاکت سه طرف دوخت نیز اشاره کرد. همچنین پاکت لاکچری ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ نیز از نمونه کارهای عالی اشکان پک می باشد.

تولید کنندگان اقسام محصولات غذایی می توانند با بهره برداری از پاکت کاغذی کرافت و گلاسه سفید از جنس خوب و با استحکام کافی از بسته بندی خود مطمئن شده. و محصولات خود را با بسته بندی لوکس و مدرن به بازار فروش عرضه کنند.

با تولید پاکت های کاغذی کرافت عرضه و تقاضا در بازار متحول شد. و بسیاری از تاجرین و مشتریان به سمت استفاده از بسته بندی های مدرن. و امروزی که توسط بهداشت از لحاظ مرغوبیت تایید شده. برای محصولات خشکبار و آجیل روی آوردند.

مطابق با نظر کارشناسان این مجموعه خرید پاکت کاغذی کرافت نه تنها باعث تضمین سلامت محصولات غذایی و بهداشتی می باشد. بلکه موجب جلوگیری از آلودگی محیط زیست شده. و از ایجاد بیماری با مواد زیان بار پلاستیکی به شدت پرهیز میکند.

پاکت کاغذی بسته بندی کرافت

 

متقاضیان میتوانند به آسانی با خرید پاکت کرافت پنجره دار و پاکت کرافت زیپدار خشکبار در حجم عمده برای مصرف انواع محصولات از تخفیفاتی ویژه برخوردار شوند. و از فروش استثنایی از اشکان پک و ارسال سریع سفارشات خود بهره مند شوند.

در بسته بندی انواع آجیل و خشکبار کسب درآمد به یکی از مسئله های مهم فعالان مبدل شده. و بدون کمترین دردسر می توانند به تهیه و خرید عمده انواع مدل های  پاکت های زیپ دار و ساده کرافت بپردازند.

خط تولید انواع پاکت کاغذی کرافت با تکنولوژی روز با افیتکو می باشد. انواع پاکت کاغذی از ۴ سانتی متر تا ۵۰ سانتی متر می باشند.

پاکت کرافت

 

پاکت کف کاست زیپدار به علت سهولت در باز و بسته کردن درب این مدل از پاکت ها توانسته برای نگهداری از انواع محصولات آجیل و خشکبار با استقبال چشم گیری مواجه گردد. در دنیای تجارت روز فروش پاکت کف کاست کرافت زیپ دار در دو رنگ نخودی و سفید توانسته به نوبه خود تغییراتی تاثیر گذار را در بخش بسته بندی ایجاد کند.

پاکتهای کرافت زیپدار

 

پاکت های کرافت از مقوا ساخته شده است و بسیار مقرون به صرفه است و به اسانی تهیه می شود. در پاکت کرافت زیپدار، قسمت بالایی پاکت دارای زیپ است. و از ورود هوا به درون پاکت جلوگیری می کند. علاوه بر آن می توان کاغذ کرافت را از درون با متالایز لمنت نمود و بعدا با دستگاه حرارتی درب آن را دوخت زد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط