پاکت کف کاست شفاف

پاکت کف کاست شفاف

پاکت کف کاست شفاف در دو دسته در بازار عرضه می شوند: 1-پاکت کف کاست دورو شفاف  2-پاکت کف کاست یک رو شفاف

از این نوع پاکت ها برای انواع پاکت قهوه ، پاکت گرانولا ، پاکت لاکچری ، پاکت آجیل ، پاکت ارزان و حتی در بعضی مواقع به عنوان پاکت کود نیز مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین پاکت زیپدار ، دورو فویل ، رول فویل آلومینیومی ، رول فویل ، پاکت بسته بندی ادویه ، پاکت کرافت زیپدار ، پاکت باکس پوچ نیز از نمونه کارهای عالی اشکان پک می باشد.

چاپ هلیوگراور

 

یا چاپ با سیلندر که یکی دیگر از چاپ های حرفه ای در دنیا می باشد. که خیلی از مشکلات چاپ های قبلی را ندارد و خدمات بهتر و دقیق تری به مشتری می توان داد. در چاپ هلیو و مقایسه آن با چاپ فلکسوگراور باید گفت که ابزار در چاپ فلکسو کلیشه بر روی پاکت چاپی می باشد. که یک ژلاتین به صورت شیت مانند است. و آن را به دور سیلندر های چاپ دستگاه می چسبانند. چاپ های هلیو و فلکسو از با کیفیت ترین چاپ ها می باشند.

 

همچنین پاکت های کف کاست یکرو شفاف تهیه شده از 2 الی 4 لایه از مواد فود گرید. و کاملا بهداشتی جهت وکیوم کردن انواع مختلف مواد غذایی و فرآورده های گوشتی از جمله میگو. ماهی ، مرغ ، سوسیس و همینطور خشکبار و سایر مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند.

نام دیگر پاکت های دور شفاف پاکت وکیوم  نیز نام دارد که بنا به سفارش از 2 الی 4 لایه مواد فود گرید مخصوص بسته بندی شده است. تا هر ماده غذایی و فرآورده های گوشتی از جمله میگو ، ماهی ، مرغ ، کالباس و همچنین خشکبار و سایر مواد غذایی که نیاز به وکیوم شدن را دارند. مورد استفاده قرار می گیرد.

پاکت سه طرف دوخت

 

پاکت سه طرف کاست جزء ارزان‌ترین و پرکاربردترین نوع پاکت به شمار می‌آید. اشغال فضای کم، ارزان بودن و سهولت در زمینه بسته‌بندی از مزیت های مهم این نوع پاکت است.

مزیت پاکت های کاست یکرو شفاف و دورو شفاف

  1. ارائه هرنوع و هر اندازه ازکیسه های پلاستیک و فیلم
  2. انواع مواد اولیه،کمک کننده محیط زیست
  3. کیفیت بالا همرا با قيمت متناسب

کاربرد پاکت های کف کاست

این مدل پاکت ها برای بسته‌بندی انواع شیرینی و شکلات، آجیل و خشکبار، میوه خشک، انواع پودرها، غذاهای آماده، برنج، چای، قهوه، قند، شکر، سبزی خشک، سبزی منجمد، خیار شور، زیتون و تمامی محصولاتی که نیاز به بسته‌بندی و وکیوم دارند، مناسب می باشد.

به خاطر شکل ظاهری و فیزیکی این پاکت ها، پاکت‌های کف کاست قابلیت ایستادگی در قفسه ی فروشگاه ها را داشته و همواره نظر مشتریان را به خود جلب می‌کند.

پاکت بغل کاست  که هم در مدل های تمام شفاف و هم به شکل یکرو شفاف یکرو متالایز قابل خرید و فروش هستند. و در زمینه بسته بندی های پر فروش و محبوب بین مشتریان قرار گرفته می باشند جهت بسته بندی انواع محصولات قرار دارد.

شفاف بودن لایه رویی این پاکت بغل کاست باعث شده. تا تولیدکنندگان در این زمینه بتوانند محصولات خود را در پاکت های شکیل ایستاده در بازار توزیع کنند.

در عین حال وجود زیپ کیپ بر روی این پاکت این امکان را ایجاد می‌کند. تا مصرف‌کنندگان با توجه به میزان مصرف خودشان دوباره درب پاکت را به آسانی ببندند. و در قفسه یا کابینت و یا یخچال فریزر خود بگذارند تا مصرف مجدد نگهداری نماید.

پروژه طراحی پاکت  کف کاست شامل چه جزئیاتی می باشد:

 

هدف طراحی یک پاکت کف کاست شفاف برای محصولات خوراکی مانند چیپس میوه و یا میوه خشک ابعاد طرح 20 در 30 حتما نمونه کار و تجربه در طراحی این نوع پاکت لازم می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شرکت اشکان پک می توانید با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

فروش پاکت زیپدار ، پاکت‌ زیپدار را می‌توان یکی از پرطرفدارترین در بین مدل های متنوع پاکت در سراسر دنیا انتخاب کرد. این نوع پاکت زیپدار در ابعاد متفاوت و با آنالیزهای مختلف قابل تولید می‌باشند. راحتی در ایستادگی در قفسه‌ های فروش مغازه ها و فروشگاه ها، ظاهر زیبای پاکت ها، امکان پلمپ کردن مجدد ...
پاکت دو رو متالایز و پاکت سه طرف دوخت زیپدار دورو متالایز معروف به بالشی مناسب برای محصولاتی که مرطوب و خیس هستند. محصولاتی که باید از نور در امان بمانند و حتی محصولات صنعتی و پارچه ای. این پاکت در سایزهای مختلف موجود می باشد. همچنین می توانید برای سفارش این محصول پاکت ...
پاکت بسته بندی زیپ دار یکی از پر طرفدار ترین پاکت ها می باشد. که به مراتب پاکت زیپدار استفاده بیشتری نسبت به پاکت های بدون زیپ دارند. و اکثر پاکتهای بسته بندی دارای زیپ هستند به دلیل نگه داری مواد غذایی و ... در داخل خود به دور از هر گونه رطوبت و عوامل خارجی می باشد. تا کاملا مواد داخل پاکت پاکیزه باقی بمانند. ...
پاکت گرانولا که به آن پاکت آجیل ، خشکبار و پاکت قهوه نیز می گویند. و مخصوص محصولات گرانولی می باشد. و عموما از نوع پاکت کرافت ایستاده می باشند. گاها به صورت پاکت کرافت پنجره دار تولید می شوند. که مشتریان بتوانند داخل پاکت را به راحتی ببینند. و کیفیت محصول داخل پاکت ...
پاکت شفاف متالایز ، این پاکت در گروه پاکت های بسته بندی ایستاده زیپ دار شفاف متالایز می باشد. و یکی از پرطرفدار ترین و اقتصادی ترین گروه ها از میان پاکت های عمومی می باشد. یکی از ویژگی های این نوع پاکت متالایز مقاومت آن در برابر هوا، رطوبت، گرد و خاک می باشد. ...
پاکت متالایز پاکت های پلیمری می باشند. که با لایه ای نازک از جنس فلز معمولأ پوشش داده می شوند. پاکتهای متالایز دارای ظاهری فلزی مانند به فویل آلومینیوم می باشند که از نظر وزنی و هزینه کاهش یافته اند. پاکت های متالایز به طور وسیعی برای اهداف تزئین و بسته بندی برای مواد غذایی و همچنین ...